Bijna hebbes!

Tuckson

Kawasaki VN900 Custom Special
5 okt 2004
2.227
80
Woudenberg
Om een goede traditie in ere te houden meld ik ook lekker in een gloednieuw topic dat ik vanochtend mijn krabbel onder een koopovereenkomst heb gezet. A.s. vrijdagochtend mag ik mijn nieuwe liefde ophalen. Krijgt ze nog een goeie beurt, ander windscherm voorop en wordt er een beugel gemonteerd waar het schijfslot aan vast kan.

't is wel een ouwetje (91, import in '95) maar met een garantie van 6 maanden durf ik het risico wel te lopen. Het proefritje was lekker, het voelde vertrouwd aan, beetje als de CB waarop ik gelesd heb, maar dan wat vlotter.

Geen motor waar de gemiddelde MF-er warm voor loopt, maar voor mij is ie precies goed. En mijn kids hebben hem ook goedgekeurd, dus hij is stoer genoeg om hem aan vriendjes en vriendinnetjes te laten zien. Mijn oudste (dochter, 6 jaar) begon spontaan te mekkeren over kinderhelmpjes en zo...

Hier een fotootje nog van de beurs in Utrecht, alwaar ik haar voor het eerst zag. Het ruitje wordt dus nog vervangen voor een wat groter en steviger exemplaar.
full



Was het maar vast vrijdag...

[gras voor de voeten wegmaai modus]
Ik ga proberen het rubber boven te houden })
[/gras voor de voeten wegmaai modus]

edit:
niet te geloven... probeer je een keer de wijsneus uit te hangen, doe je het nog fout ook |(
rubber onder is natuurlijk de bedoeling.
 
Laatst bewerkt:
Nu wel!
Leuke fiets, volgende piccie met de kleine koters erop?

FF een weekje wachten, mar als ik hem heb maak ik zeker nog een piccie.

Het was geweldig om eindelijk weer eens te rijden. (heb in november afgereden en sindsdien geen motor meer aangeraakt.) Koste 10 minuutjes om de slag weer te pakken te krijgen, maar daarna ging het lekker.

[me]Tuckson was blij dat het kl*t*weer het fatsoen had om tot vanmiddag te wachten.[/me]

Heb toevallig nog een leuk kinderhelmpje liggen

piccie?
 
Gefeliciteerd! :}

Hartstikke goed. Gezien een wat ouder topic van je ben ik blij voor je dat je toch concrete stappen hebt genomen mbt het rijden. Wees er wel zuinig op!!

:]

Gaat je vrouw ook mee rijden, of staat dat nog ter discussie?
 
Gefeliciteerd! :}

Hartstikke goed. Gezien een wat ouder topic van je ben ik blij voor je dat je toch concrete stappen hebt genomen mbt het rijden. Wees er wel zuinig op!!

:]

Gaat je vrouw ook mee rijden, of staat dat nog ter discussie?

:) Leuk dat je je dat nog herinnert. Het is toch een kwestie geweest van mezelf overhalen. Het bezoekje aan de beurs heeft daar zeker mee geholpen. Ook bij de proefrit vanochtend zat ik toch nog even te twijfelen of ik een stukkie snelweg mee zou pakken. Vervolgens mezelf een virtuele klap gegeven met de gedachte natuurlijk doe je dat.

Ik was al blij dat ze meeging de motor uit te zoeken :X
Ik denk dat ik eerder mijn dochter als mijn vrouw achterop heb. Gek genoeg heeft ze (mijn vrouw) daar geen bezwaar tegen. :?
 
:) Leuk dat je je dat nog herinnert. Het is toch een kwestie geweest van mezelf overhalen. Het bezoekje aan de beurs heeft daar zeker mee geholpen. Ook bij de proefrit vanochtend zat ik toch nog even te twijfelen of ik een stukkie snelweg mee zou pakken. Vervolgens mezelf een virtuele klap gegeven met de gedachte natuurlijk doe je dat.

Ik was al blij dat ze meeging de motor uit te zoeken :X
Ik denk dat ik eerder mijn dochter als mijn vrouw achterop heb. Gek genoeg heeft ze (mijn vrouw) daar geen bezwaar tegen. :?

Mooi toch zo? Je bent je in ieder geval bewust van wat je doet. En je vrouw gaat misschien in de toekomst best nog wel mee. Als ze ziet dat je enthousiast bent, en de koters al helemaal, dan kan het bijna niet anders of ze begint er een keer over. Misschien zal ze het in het begin eng vinden, maar dat gaat wel over... O-)

Man, wat ben ik weer aan het ouweh**ren hier. :X

Tuckson, neem een virtueel biertje van me,
full
en ga lekker zitten dromen van de tochten die je vanaf volgende week gaat maken! Vanaf die tijd is het afgelopen met het biertje op zaterdagmiddag, want dan wil je 's avonds nog ff een rondje :] !!!

[edit]
Zien we je met je eigen motor op de mega-meeting op 8 mei?
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Had je niet beter een echte motor kunnen kopen :?



















:o

Geintje ;) Gefeliciteerd en veel (veilige) kilometers d'rmee *D
 
Zoals beloofd piccie met de kids.
Jawel, de nieuwe aanwinst is vanochtend opgehaald.

[me]Tuckson is nu ook echt lid van het motorrijders gilde.
[/me]

[me]Tuckson is blij
[/me]

[me]Tuckson gaat straks weer een stukkie :]
[/me]


full
 
Ziet er goed uit Tuckson :) . Mijn vader heeft ook een geimporteerde Nighthawk, precies dezelfde als de jouwe maar dan in de kleur zwart. Die van hem is geloof ik van `84. Heb er zelf ook wel eens op gereden :) .

Veel plezier er mee !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan