Bijna in de zijkant van een bellende koekblikker

Starrrr

MF veteraan
13 sep 2003
8.106
13
Groningen
()*&)(&)(*&)(**%*(&_)*)(^^ dit is gewoon niet uit te drukken in woorden. Rij ik op een voorangsweg...schiet er opeens zo'n dikke k*nk*rmongool de weg op met in zijn linker hand een telefoon!!! Ik snel gas los....toeter in en ff flink de vinger geflipt!! Die kerel keek nog zo van:"Ja....?? Wat is er loos!!?" Ik kon me gelukkig beheersen en ben doorgereden. Maar die kerel verdiende het om manueel die telefoon in het achterste van zijn strot geduwd te krijgen!!
Zelfs de vrachtwagenchauffeur die van de andere kant kwam (en ook werd afgesneden) schrok er flink van!!!


Kut Koekblikkers!!! :r :r :r :r


Zoo...zucht....dat lucht op!! B|
 
Gelukkig goed afgelopen! Je mag je engeltje op je schouder een bedankje geven. Waarschijnlijk zei die kerel door de telefoon tegen zijn gespreksparter nog iets over dat motortuig omdat ie natuurlijk geen clue had wat er aan de hand was...
 
heb je zn kenteken??

dr schijnt zo;n nummer van de politie te zijn dat je kan bellen tegen aso;s op de weg, als het er meerdere klachten zijn wordt er een onderzoek gedaan.
of als ze later in een ongeluk zitten ofzo kunnen ze kijken of er al eens meldingen over die persoon zijn geweest
 
ik heb het nog niet echt meegemaakt, wel dat iemand zich voorrang toeeigende, maar niet op zo'n extreme manier. ik denk dat ik wel moeilijk mijn beheersing kan houden op zo'n moment...

:X
 
Ik had er ook eens zoeen. Ik rijd richting een gelijkwaardige kruising, komt er een vent van links in een busje met telefoon in zn hand. Rijdt die t%f*sm@ng@@l helemaal mijn weghelft op. Ik moest door de berm om hem te ontwijken. Ik toeteren en gebaren (de bekende vinger), kijkt ie zo van wat is er nou man? :( :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan