Bijna klaar!

The law?

Kloon
8 apr 2006
288
0
Nog een paar dagen aanmodderen in de garage en dat loopt hij weer.
Deze foto is een week oud. Hij was klaar en ik heb er daadwerkelijk ook mee gereden (500 meter!) Nu ligt er een ander blok onder en hopenlijk doet hij het beter als het voorgaande.

rechts.jpg


links.jpg


Reacties zijn welkom
 
Nog een paar dagen aanmodderen in de garage en dat loopt hij weer.
Deze foto is een week oud. Hij was klaar en ik heb er daadwerkelijk ook mee gereden (500 meter!) Nu ligt er een ander blok onder en hopenlijk doet hij het beter als het voorgaande.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Reacties zijn welkom
Geinig ding,mooi gemaakt ook,hoop dat je met je ander blok meer km-tjes mag maken :]
 
Niet slecht he! voor een timmerman. Geld van de flex en het lasapparaat was het waard.
 
Strak..mooie lijn in je bike-ziet er goed uit zeg !(direct goed doen met n 'compleet ander frame' is toch mooier heh..zie je elke keer weer bij zelfbouw vind ik) Mooi afgewerkt qua oplossingen en struts bijv. en eh-mooie kleuraccenten..

Helemaal goed .. :}
 
Wacht maar tot ik je tegenkom, dan heb ik nog wel wat reacties voor je.



I AM THE LAW!!! :( :( :( :(




Maar wél een gaaf ding! :Y :+


Vooral die oranje accentjes doen het erg goed. :Y

En wát een uitlaat! :o })
 
Strak..mooie lijn in je bike-ziet er goed uit zeg !(direct goed doen met n 'compleet ander frame' is toch mooier heh..zie je elke keer weer bij zelfbouw vind ik) Mooi afgewerkt qua oplossingen en struts bijv. en eh-mooie kleuraccenten..

Helemaal goed .. :}

Euhhh... het frame was een orgineel cb frame,heb het zelf een beetje verchopped.
Maar jouw antwoord streelt mijn ego, mijn dank. :}
 
Heel mooi resultaat,al ben ik persoonlijk niet erg kapot van die (te) lompe demper.
Die doet mijns inziens een beetje af aan de rest,is te overheersend.
Een beetje net als die nieuwe Yamma Warrior,die heeft ook zo'n lompe regenpijp.
Verders Hulde!


P.S: trek je geen ruk an van kritiek: tis jouw fiets en jij vindt hem mooi ovnie?! ;)
 
Mijn fiets een blijvend proces van de evolutie, ik heb nu weer ideeën die er gisteren niet waren. Wil niet zeggen dat alle veranderingen ook beter uit zien.

Die pijp is tijdelijk, niet omdat ik hem lelijk vind maar omdat hij de grond raakt bij het afrijden van de stoep, een 4 in 4 zit eraan te komen, dan keverdempertjes erin en dan ziet hij er ook gelikt uit.

Tot die tijd moet ik het hier mee doen.
 
Mijn fiets een blijvend proces van de evolutie, ik heb nu weer ideeën die er gisteren niet waren. Wil niet zeggen dat alle veranderingen ook beter uit zien.

Die pijp is tijdelijk, niet omdat ik hem lelijk vind maar omdat hij de grond raakt bij het afrijden van de stoep, een 4 in 4 zit eraan te komen, dan keverdempertjes erin en dan ziet hij er ook gelikt uit.

Tot die tijd moet ik het hier mee doen.


heheh keverdempers waar heb ik dat meer gezien
oja ik weet het alweer :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan