Bijna mijn A-tje

:W Lilian :)
full


full


Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)
 
meld zich hierbij op MF!

Omdat ik nog niet mag rijden, maar wel van alles wil weten....

Gr. Lilian

welkom hier en succes met lessen

hoe oud ben je eigenlijk en wat voor motor wil je gaan kopen?

ook leuk om misschien profieltje aan te maken dan weten we tegen wie we praten *D

groetjes roy
 
toch opvallend dat als er een vrouw/meisje zich aanmeld het hele topic volstroomt met welkoms, fototjes, en verzoeken om foto's. EN als een man/jongen zich aanmeld reageren er slechts een paar met welkom.. meer niet.


Komen jullie soms wat te kort...
 
das leuk, hele verhaal weg....

Eerst maar eens een foto van mijn plof, die had ik al en sinds 16 april in 1 keer geslaagd!!!!!! En dat voor een 42-jarige....


full
 
Laatst bewerkt:
Maandag de 28e mijn roze pasje binnen en gisteren 3/4 motorit die ik zelf heb uitgezet voorgereden om de laatste kronkels uit de route te halen ;) . Toch 211 km. Vandaag nog eens 100 erbij, en ik vindt het errug verslavend.......

Plof rijdt trouwens 1 op 25, nie slech......

Nu verder sparen voor een motor die lekker zit, mee op vakantie wil, geen racebak, geen chopper, geen naked bike, geen bankstelmodel....
 
Nu verder sparen voor een motor die lekker zit, mee op vakantie wil, geen racebak, geen chopper, geen naked bike, geen bankstelmodel....

Klinkt als een V-Strom 650... Versys 650... Transalp 650...
Voor de niet kenner... Suzuki... Kawasaki... Honda... ;)

Voordeel... recht op zitten achter een ruitje... voldoende vermogen... heerlijk om te toeren met of zonder bagage... indien nodig prima sportief mee te rijden... easy om mee te sturen en te rijden... :)
 
Maandag de 28e mijn roze pasje binnen en gisteren 3/4 motorit die ik zelf heb uitgezet voorgereden om de laatste kronkels uit de route te halen ;) . Toch 211 km. Vandaag nog eens 100 erbij, en ik vindt het errug verslavend.......

Plof rijdt trouwens 1 op 25, nie slech......

Nu verder sparen voor een motor die lekker zit, mee op vakantie wil, geen racebak, geen chopper, geen naked bike, geen bankstelmodel....


gefeliciteerd mevrouw

( zal maar zeer netjes praten voordat ik weer commentaar krijg ;) )

en heel veel plezier op de motor
( maar dat zal vast wel lukken :] )

:W
 
hallo dan maar, het is wel duidelijk wat je niet wilt. geef maar eens aan wat er overblijft, dat wordt knap lastig. en die witte soes, wat is daar mis mee.
ik tuf nu alweer 11 jaar op dezelfde rond tot groot genoegen, en hoop stiekem op nog tien jaar.
gr. wim
 
Terug
Bovenaan Onderaan