Bijna mijn code 80 eraf knippen! En nu?

Bandit 1250

Is geen naked.;)
Jawel. Die heet alleen B-king. Weet niet of die ook in het rood beschikbaar is 🤔

1590557192106.png
 
Eerste type z1000 (bj 2003-2006)
Voldoet aan je eisen wat mij betreft, ervanuitgaande dat 2005 geen autistische harde eis is O-)
Hou je ook nog een beetje geld over voor het belangrijkste, een mooi uitlaatje.
Dat maakt een z1000 zo uniek (alleen het eerste model), mooi geluid door aparte ontstekingsvolgorde. Net zoals een Subaru impreza dat heeft (die kenmerkende roffel)
 
Ik weet niet waar je gewoond hebt maar de eerste Z1000 was van 1976. En die zou ik zeker niet als beginnersmotor kwalificeren.
Best wel,alleen buiten budget voor een nette jaren 70 Z,en de TS is geen beginner meer en moet 2005 of jonger zijn.
 
Een bekende uitspraak is.. niet omdat het moet, maar omdat het kan !


Je ziet het zo vaak op MF ...

"zal ik motor X inruilen voor motor Y "
En dan een lijstje met voordelen en nadelen.


Je hebt al besloten als je die vraag stelt, je probeert het alleen nog te rechtvaardigen voor .. uhh.. X reden .


Erg menselijk
 
Begonnen ze toen ook op hoor. Prima te doen
Toen was de sterfte onder motorrijders ook iets hoger. Mooie tijd, met je L plaatje op een Z1000. Maar met dat zwabberframe, die bandjes en die remmetjes zou ik nu geen onervaren motorrijder meer op pad sturen. Toen was het "normaal" dat je elk jaar wel een vriend of kennis in het ziekenhuis opzocht.
 
Toen was de sterfte onder motorrijders ook iets hoger. Mooie tijd, met je L plaatje op een Z1000. Maar met dat zwabberframe, die bandjes en die remmetjes zou ik nu geen onervaren motorrijder meer op pad sturen. Toen was het "normaal" dat je elk jaar wel een vriend of kennis in het ziekenhuis opzocht.
Hmmm,dat zwabberframe viel wel mee,zo ook de remmen,heb zelf een z1000 gehad in die tijd en heb het ook overleeft.
 
Hmmm,dat zwabberframe viel wel mee,zo ook de remmen,heb zelf een z1000 gehad in die tijd en heb het ook overleeft.
Onze generatie is opgegroeid met die ellende, we wisten niet beter. Wij kunnen het navertellen maar ikweetniethoeveel niet. Dat was de tijd dat je door je meisje gedumpt werd als je niet wilde stoppen met dat gevaarlijke smerige gedoe. Ik ben een van de weinigen van ons cluppie van toen die geen complexe onderbeen fractuur heeft gehad.
 
Onze generatie is opgegroeid met die ellende, we wisten niet beter. Wij kunnen het navertellen maar ikweetniethoeveel niet. Dat was de tijd dat je door je meisje gedumpt werd als je niet wilde stoppen met dat gevaarlijke smerige gedoe. Ik ben een van de weinigen van ons cluppie van toen die geen complexe onderbeen fractuur heeft gehad.
Ik heb genoeg meegemaakt ,maar dat was niet alleen vroeger ook met moderne motoren tot dodelijke ongevallen aan toe,
iedere motor is zo gevaarlijk als de persoon die er op rijd,rij roekeloos en dan ben je een keer aan de beurt,het maakt dan niet uit of
het een jaren 70 motor is of 2020 model.
 
Terug
Bovenaan Onderaan