Bijna m'n fiets kwijt!!!!:(

CBRRami

Die hard MF'er
15 feb 2003
401
0
Geleen
Na een onrustige nacht, ben ik dan toch wakker geworden en warempel, gisterenavond niet gedroomd!

Zit ik met mijn neef lekker op het terras (Vrijthof) in Maastricht zie ik dat de lampen van mijn motor aan gaan!

Ik sprint als een idioot erheen (ongeveer 50m), geeft die idioot gas...als een idioot...en schiet vooruit! Maaarrrrrrrrrrrr...hij heeft mijn schijfremslot dus niet gezien! Waarschijnlijk klapte hij met zijn nu blauw geworden ballen }) }) }) }) }) tegen de tank!

De motor flikkert om :( :( :( en hij springt er min of meer vanaf, rent naar 2 scooters waar al 3 man op zitten en ze verdwijnen...helaas het plaatje van de scooter was voor mij onleesbaar...

Ongelooflijk...er stonden wel 20 mensen in de buurt....NIEMAND....heeft ook maar iets gezien :? :? :? :? :? :? :?

Met een schroevendraaier hebben ze mijn Bladje gestart....straks eens kijken wat de schade is! Gelukkig ben ik Casco verzekerd en komt het wel goed....maar als ik hem??haar??? in mijn handen had gekregen???

Zijn er meer gedupeerden die in Maastricht hun motor op ongeveer dezelfde wijze zijn of bijna zijn kwijt geraakt???
 
Laatst bewerkt:
:( Tis toch niet te geloven :(
Jatten ze je bike terwijl je er bijna naast zit.

Het is voor zo'n *ssh*le te hopen dat als 'ie het bij mijn motor probeert dat ik 'm dan niet te pakken krijg, want ik maak 'm ter plekke denk ik helemaal af - en dat terwijl ik absoluut niet agressief ben O-)

Je hebt natuurlijk wel aangifte gedaan??
 
Tja, schroevendraaier knallen ze er gewoon in! Ik heb een paar plaatjes gemaakt..die komen straks!

Lek heb ik niet gezien...
 
Hoe zag hij eruit? Jammer dat je die vuile fl...ers niet te pakken hebt gekregen. Je zou ze toch afslachten, niet?
Wees maar blij dat je hem nog hebt.
 
Hoera voor het schijfremslot dus. Wel jammer dat het NIEMAND opvalt als er een gozer stiekum zit te doen op een motor met een hamer en een schroevendraaier.
 
:( Tis toch niet te geloven :(
Jatten ze je bike terwijl je er bijna naast zit.

Het is voor zo'n *ssh*le te hopen dat als 'ie het bij mijn motor probeert dat ik 'm dan niet te pakken krijg, want ik maak 'm ter plekke denk ik helemaal af - en dat terwijl ik absoluut niet agressief ben O-)

Je hebt natuurlijk wel aangifte gedaan??

Tuurlijk aangifte gedaan! Het was een bekend liedje in Maastricht...daarom vraag ik of er onder de MF-ers meer gedupeerden zijn?
 
Tjees, het wordt ook steeds gekker...
Ophangen aan een heeeeeeeeeeeeeeeeeele hoge boom })
Verzekering zal het wel dekken denk ik, als je WA+ verzekerd bent. Is immers gewoon poging tot diefstal.
Bij mijn R6 hadden ze het ook geprobeerd met een schroevendraaier maar is ze niet gelukt. Toen hebben ze de kabelboom maar onder het contactslot vandaan gerukt... |(
 
:r

Je moet maar denken dat het erger af kon lopen, te triest voor woorden om zo te denken eigenlijk :?

Succes met de schade!
 
Ja, stelletje vuile flikkers zijn het!!!

Binnenkort mijn motor maar ff op het vrijthof zitten, en dan met het Limburg MF team op het terras gaan wachten.....Als ze dan komen weet ik zeker dat dat de allerlaatste keer is dat ze een motor hebben gepikt!!!!!!!

Godver@#!$!@$! Ik was toch effe flink over de rooie toen ik het verhaal gisteren hoorde!
 
:( Hoe ziet je motor er nu uit na die actie?


Ik moet zeggen dat het me nu mee valt! Zag er gisteren erger uit met wat zand aan de knippers enzo...toch vandaag even naar een motorzaak om het een en ander te laten checken en kosten op te vragen! Ik ben Casco verzekerd dus de schade is wel gedekt!
 
Dan denk je het moet cq kan niet gekker worden en dan lees je dit topic. Hier word je toch ziek van. Hopsakee daar gaat je korting van schadevrije jaren :(

Overigens zijn er al verzekeringsmaatschappijen die je verplichten om je motor vast te zetten aan een andere motor ofaan aard en nagelvast object om voor diefstaldekking in aanmerking te komen. Mede MF-ers kijk dus goed naar polisblad en polisvoorwaarden.
 
helaas het plaatje van de scooter was voor mij onleesbaar...
Waarschijnlijk is die ook gepikt, dus had je daar nog weinig aan gehad. Ik hoop dat je een beetje een goed signalement van de daders hebt kunnen opgeven bij de politie.
 
Dan denk je het moet cq kan niet gekker worden en dan lees je dit topic. Hier word je toch ziek van. Hopsakee daar gaat je korting van schadevrije jaren :(

Overigens zijn er al verzekeringsmaatschappijen die je verplichten om je motor vast te zetten aan een andere motor ofaan aard en nagelvast object om voor diefstaldekking in aanmerking te komen. Mede MF-ers kijk dus goed naar polisblad en polisvoorwaarden.

Dat valt bij mij gelukkig mee, bij geen eigenschuld schade verlies je geen No-Claim.

Hierbij 2 schroevendraaier piccies...

35758


35759
 
Damn als MF limburg op dat terrasje gaat zitten bel dan FF heb nog opgekropte Agressie zat :(

Maar je hebt hem nog :) (wanneer leren die mensen nou eens dat ze niet aan Motoren mogen zitten...)
 
Waarschijnlijk is die ook gepikt, dus had je daar nog weinig aan gehad. Ik hoop dat je een beetje een goed signalement van de daders hebt kunnen opgeven bij de politie.

Dat dacht ik zelf ook wel...

Redelijk signalement heb ik wel kunnen beschrijven...



Zo nu maar de maatschappij in kennis stellen en aan het werk! Life goes one!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan