Bijna m'n fiets kwijt!!!!:(

GOVER@!#@!#@#!@$%!@^##$^

KUT WOUTE!!! Zeggen ze dat ze geen tijd hebben om dat probleem op te lossen. NEE ze hebben WEL tijd om met VIJF man, JA VIJF MAN, deze morgen in Geleen bij 1 stoplicht (JA MET 5 MAN BIJ 1 FUCKING STOPLICHT) roodlicht controle te houden. Leuk hoor, nu heb ik een prent van 86 Euro :( :( :( :(

Als ze nu eens die 5 man in Maastricht op het vrijthof zouden zetten in onopvallende kleding, dan denk ik dat ze binnen een week die homo's wat motors proberen te jatten hebben te pakken!!! Maar nee hoor, houd zon dikke agent me aan. Ja die is natuurlijk te traag om achter die klootzakken aan te rennen :( :( :(

GoVEr#@#$#$@$

Nahjah....sorry voor dit bericht, tis gewoon hoe ik me nu voel...ik weet ook wel dat ik het zelf schuld ben dat ik door rood reed, maar dan moeten ze niet tegen CBRRami zeggen dat ze geen tijd hebben, omdat ze belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben!!!! Klootzakken softies, kut nederland!

edit: Ik heb niks tegen politie in het algemeen, maar kom op, dus suxxx toch gewoon, geen tijd tisk :( :( :( Ik wil trouwens niemand beledigen met dit bericht. Als iemand zich aangesproken voeld, bij deze sorry |(
 
Welkom in de bewaakte (motor-)stalling in de Dominikanerkerk, aan de zijkant van het Vrijthof (naast Entre Deux). Bewaking elke dag tot 21:00 uur en kostprijs iets van 1,5 of 2 Euro. Je helm kun je bij de bewaking achterlaten met complimenten van de MTB. :}

Het blijft natuurlijk klote dat het krapule nog niet eens ervoor terugschrikt om zo in het openbaar andermans eigendommen te stelen. En waarom heeft er niemand geholpen?? Er zat toch vast publiek zat op de Vrijthof mag ik aannemen?! :( :( :( Ondertussen sterkte met wachten.

Een schijfremslot kunnen ze overigens onschadelijk maken door het los te draaien van het wiel, zodat ie niet meer meedraait. Dan hebben ze nog een schijfrem over om mee te remmen (aldus de KNMV)... Een ART gekeurd slot zou dacht ik tegen koudespray bestand moeten zijn.
 
Als ze je motor proberen te jatte, denk je daar niet aan.. dan reageer je.
En als je de kans krijgt pak je die vent, dan denk je aan je motor en niet of ie wat bij zich heeft o.i.d, daar heb je dan geen tijd.. voor te denken..
:^ ...plank voor de kop en hakken
 
Damn als MF limburg op dat terrasje gaat zitten bel dan FF heb nog opgekropte Agressie zat :(

Maar je hebt hem nog :) (wanneer leren die mensen nou eens dat ze niet aan Motoren mogen zitten...)
full
jij mag niet meelopen
 
Dinsdagh kan ik hem weer halen, dan is ie weer op en toppie!!! (met nieuwe bandjes en kleine knippers!!! :9 )
 
Gelukkig dat je weer kan rijden...en nu alleen nog maar een terrasje pikken met je motor in handbereik, en een ak47 op je schoot.
 
ik had dit topic helemaal gemist. (was met vakantie) Ben blij voor je dat de motor weer helemaal in orde is.

[me]Martin-S moet toch eens op zoek naar een handzaam maar stevig slot. ('k heb nu een dikke ABUS ketting van 10-15kg + een schijfremslot. Vooral die ketting is niet echt handzaam.... maar ja, hij zal toch op slot moeten he :) )[/me]
 
We leven tegenwoordig in een wereld waar je als hardwerkende mens je je niks meer kan permitteren of ze stelen het, of ze brengen er schade aan toe uit jaloerzie.

Heb dit zelf ook al ondervonden.Dure muziek installatie uit wagen gestolen s'nachts voor de deur!

Met een sleutel van vanvoor tot vanachter langs de wagen gelopen.

Ongelooflijk he en als het dat niet is zitten ze binnen in je huis!Gelukkig heb ik dat nog niet meegemaakt.
 
je moet echt uit kijken in heerlen als je een mooie sportfiets hebt,. gisteren was er een v-max meeting in heerlen ( uiteraard bij inden hof) en 4 belgische motorrijders waren even wat gaan eten in de stad, 3 op de max en 1 op een fzr (ofzoiets) de fzr is pleituh. de man parkeert hem bij een druk terras, loopt 5 minuten weg (samen met zijn maten) en komt terug en de fzr is pleituh. mensen op het terras hebben wel wat gassies op een scootertje de motor zien mee nemen ,. :r


dus wees gewaarschuwd in die omgeving,..... ( en in de rest van nederland ook natuurlijk)
 
Je zou bijna met een M-F knokploeg op het vrijthof een terrasje pakken })
Alleen ben ik bang dat als het wat uit de hand loopt , iedereen ineens wel alles ziet, :(
 
Ja jongens en dames...bedankt voor jullie steun! Toch hebben we meer te doen,denk ik, met die mensen die hun fiets volledig kwijt zijn!

De mijne staat nu weer veilig in de garage en we zullen er samen, met vele andere motorgenieters, weer veel zin in hebben!!!(met name komend weekend op Avantis :9~ :9~ !

Maar als jullie ooit op een terras zitten en je ziet 2 zwarte scooters en 4 mensen erbij/erop....en ze draaien om een motor heen...houd die in de gaten, dan goed letten op details en desnoods al klaar zitten om ze te volgen....DAT WE ZE TE PAKKEN KRIJGEN! })


CU!!!! *D *D *D *D *D
 
Je zou bijna met een M-F knokploeg op het vrijthof een terrasje pakken })
Alleen ben ik bang dat als het wat uit de hand loopt , iedereen ineens wel alles ziet, :(


ja, dan zullen de omstanders wel wat zien, maar als je de dupe bent van een diefstal...die naar mijn mening overduidelijk was...dan weet niemand wat...tja....Haha, waar gaat het heen he!!!
 
Hallo CBRRAMI !!!!!!!

Nou ik heb dus gisteren ongeveer hetzelfde meegemaakt !!!!!!!
Ik rijd dus precies dezelfde motor als jij.....en ik werk in maastricht,
ik zie de motor de hele dag staan en ik zit er werkelijk nog geen 50 meter vanaf.

Ik kijk wel 100 keer naar buiten door de dag, maar gisteren toen ik naar huis wilde gaan, hadden de flikkers de cylinder uit mijn schijfremslot gesloopt, tevens hadden ze ff een schroevendraaier tussen mijn kappen gezet om te kijken of er alarm opzat.

Ik weet nog steeds niet wat er nou precies is gebeurd, want ze hebben hem dus niet meegenomen......PFOEhhIII.....ben ik ff blij. Met een flex hebben ze hem dus voor me opengemaakt, zodat ik toch nog op mijn beestje naar huis kon rijden.
Gewillig motortje zeker.......maar ik hou hem toch echt liever zelf.

Jij had het over scooters bij de poging op jouw motor, moet je voor de gein eens ff kijken op www.politie.nl, hier staat een oproep van een gestolen motor, die tevens is gefotografeerd met 3 scooters erom heen. Misschien gewoon een vast roversgroepje.

Ik krijg er gewoon de balen van dat je nergens meer je motor neer kunt zetten, ik ben wel verzekerd tegen diefstal, maar ja het is een fijn ding en ik wil eigenlijk ook geen andere. Dus ik zou toch behoorlijk pissed zijn als ze hem stelen.

Groetjes Didi....... :]
 
hmz lijkt wel op n groeppie (bende }) ) die bezig is ofzo
zie dit topic ook maar
Kent iemand deze mensen? (of de motor?)

allemaal al wel aangifte gedaan hoop k?
wel minderz, maar euh, vrijthof, das idd altijd vet druk, tijdje trug vaak in maastricht geweest O-)
ben benieuwd of die gasten worden gepakt, MOET gewoon, ze moete gewoon van andermans spullen afblijven! diegene die er dus eerlijk voor gewerkt hebbe
 
Ik moest idd ook gelijk denken aan dat groepje aso's :( uit dat topic.

Volgens mij mag je best eens afspreken met een clubje om die gasten op te wachten. Mijn schoonfamilie heeft een eigen camping, en daar waren ook al een paar keer achter elkaar, telkens in het weekend, de flipperkasten opengebroken. Na drie keer hebben ze tegen de politie gezegd dat ze het volgende weekend met een stel zouden gaan posten. Politie vondt het prima, als ze hun maar wel direct zouden bellen als ze hem zagen/hadden/whatever.
Ze hebben hem toen betrapt en de politie was binnen 5 minuten met 2 auto's ter plaatse om sporen enzo op te nemen. Met het aanhouden van die gast waren er ook gelijk zo'n 30 inbraken opgelost.

Elke burger mag tenslotte iemand aanhouden, je mag (soms helaas) alleen niet voor eigen rechter gaan spelen en die gasten tot gort slaan (vgl die AH medewerkers). Dus oppakken en overdragen!
En als iedereen nu ook aangifte heeft gedaan, dan hebben ze gelijk een flinke waslijst aan beschuldigingen die ze kunnen uitten })
 
ja wij dachten gisteren ook van zullen we op het werk wachten, want de kans was groot natuurlijk dat ze terug zouden komen voor het zaakje af te maken, maar ja ....wat doe je dan. Als je ze een paar klappen verkoopt (hopende dat het geen ciminelen zijn die ook nog wapens of iets dergelijks bij zich hebben), ben je uiteindelijk ook nog zelf degene die zich kan verantwoorden.

Van het rechtssysteem klopt in zulke gevallen voor geen bal. De dief heeft meer rechten uiteindelijk dan de eigenaar. En ja ik las ook nog ergens dat de straf voor een motordiefstal .....uit taakstraf bestaat........

Je zou het nog bijna snappen ook nog als je ziet hoeveel zo'n machine kost en wat je maar krijgt als je er een steelt en betrapt wordt. Het is gewoon absurt dat ze die mensen niet harder aanpakken. Zo houd het nooit op natuurlijk.

Ben alleen blij dat ik er goed vanaf ben gekomen en dat hij er nog stond, voorlopig staat hij veilig in de garage. Nu maar eerst een nieuw slot halen en 220v stroom erop zetten ha ha !!!!!

Groetjes :]
 
als ik diegene in mn klauwen krijg die aan mn motor loopt te kloten, dan ga ik niet nadenken over een klein boetetje die ik krijg...
 
Terug
Bovenaan Onderaan