Bijna m'n fiets kwijt!!!!:(

GOVER@!#@!#@#!@$%!@^##$^

KUT WOUTE!!! Zeggen ze dat ze geen tijd hebben om dat probleem op te lossen. NEE ze hebben WEL tijd om met VIJF man, JA VIJF MAN, deze morgen in Geleen bij 1 stoplicht (JA MET 5 MAN BIJ 1 FUCKING STOPLICHT) roodlicht controle te houden. Leuk hoor, nu heb ik een prent van 86 Euro :( :( :( :(

Als ze nu eens die 5 man in Maastricht op het vrijthof zouden zetten in onopvallende kleding, dan denk ik dat ze binnen een week die homo's wat motors proberen te jatten hebben te pakken!!! Maar nee hoor, houd zon dikke agent me aan. Ja die is natuurlijk te traag om achter die klootzakken aan te rennen :( :( :(

GoVEr#@#$#$@$

Nahjah....sorry voor dit bericht, tis gewoon hoe ik me nu voel...ik weet ook wel dat ik het zelf schuld ben dat ik door rood reed, maar dan moeten ze niet tegen CBRRami zeggen dat ze geen tijd hebben, omdat ze belangrijkere zaken aan hun hoofd hebben!!!! Klootzakken softies, kut nederland!

edit: Ik heb niks tegen politie in het algemeen, maar kom op, dus suxxx toch gewoon, geen tijd tisk :( :( :( Ik wil trouwens niemand beledigen met dit bericht. Als iemand zich aangesproken voeld, bij deze sorry |(

Ik wil geen discussie uitlokken, maar ik wil je er wel op wijzen dat er bijzonder veel motor rijders (zo ook de oom van mijn vriendin een aantal weken geleden '( ) om het leven komen door automobilisten die door ROOD rijden. Ik vind het prima dat je een bekeuring hebt omdat je door rood gereden hebt, misschien dat je er wat van leert. En eigenlijk had ik het ook niet van je verwacht, als motorijder zijnde :X

Tuurlijk is het klote als ze met zn 5n voor zo iets staan te controleren, maar ik denk dat je nog veel meer had lopen schelden als jij aangereden was door iemand die door rood rijd

ps ik weet ff niet of je nou met de auto of met de motor door rood reed, maar dan maakt eigenlijk niet zo veel uit...
 
Hallo CBRRAMI !!!!!!!

Nou ik heb dus gisteren ongeveer hetzelfde meegemaakt !!!!!!!
Ik rijd dus precies dezelfde motor als jij.....en ik werk in maastricht,
ik zie de motor de hele dag staan en ik zit er werkelijk nog geen 50 meter vanaf.

Ik kijk wel 100 keer naar buiten door de dag, maar gisteren toen ik naar huis wilde gaan, hadden de flikkers de cylinder uit mijn schijfremslot gesloopt, tevens hadden ze ff een schroevendraaier tussen mijn kappen gezet om te kijken of er alarm opzat.

Ik weet nog steeds niet wat er nou precies is gebeurd, want ze hebben hem dus niet meegenomen......PFOEhhIII.....ben ik ff blij. Met een flex hebben ze hem dus voor me opengemaakt, zodat ik toch nog op mijn beestje naar huis kon rijden.
Gewillig motortje zeker.......maar ik hou hem toch echt liever zelf.

Jij had het over scooters bij de poging op jouw motor, moet je voor de gein eens ff kijken op www.politie.nl, hier staat een oproep van een gestolen motor, die tevens is gefotografeerd met 3 scooters erom heen. Misschien gewoon een vast roversgroepje.

Ik krijg er gewoon de balen van dat je nergens meer je motor neer kunt zetten, ik ben wel verzekerd tegen diefstal, maar ja het is een fijn ding en ik wil eigenlijk ook geen andere. Dus ik zou toch behoorlijk pissed zijn als ze hem stelen.

Groetjes Didi....... :]


tering zeg, ik lees het nu pas, maar ik ga snel even kijken naar www.politie.nl!
 
Dit zijn ze gewoon!!!!!

29_31171.jpg
 
Ik wil geen discussie uitlokken, maar ik wil je er wel op wijzen dat er bijzonder veel motor rijders (zo ook de oom van mijn vriendin een aantal weken geleden '( ) om het leven komen door automobilisten die door ROOD rijden. Ik vind het prima dat je een bekeuring hebt omdat je door rood gereden hebt, misschien dat je er wat van leert. En eigenlijk had ik het ook niet van je verwacht, als motorijder zijnde :X

Tuurlijk is het klote als ze met zn 5n voor zo iets staan te controleren, maar ik denk dat je nog veel meer had lopen schelden als jij aangereden was door iemand die door rood rijd

ps ik weet ff niet of je nou met de auto of met de motor door rood reed, maar dan maakt eigenlijk niet zo veel uit...

:Z

HEt sprong dus NET op rood, net alsof jij gaat remmen bij oranje, right :Z

Moraalridders :Z :Z
 
Binnenkort mijn motor maar ff op het vrijthof zitten, en dan met het Limburg MF team op het terras gaan wachten.....Als ze dan komen weet ik zeker dat dat de allerlaatste keer is dat ze een motor hebben gepikt!!!!!!!

Meld maar wanneer jullie gaan, ik dek de andere uitweg wel. De vuile..... :r Ik heb gehoord dat ze dit in de UK ook doen. Mooie motor op een parkeerplaats. Een busje in de buurt vool met sterke mannen en maar wachten. })
 
Meld maar wanneer jullie gaan, ik dek de andere uitweg wel. De vuile..... :r Ik heb gehoord dat ze dit in de UK ook doen. Mooie motor op een parkeerplaats. Een busje in de buurt vool met sterke mannen en maar wachten. })


Ik stem VOOR!!! :} (Polletje?) Heb ik nog nooit gemaakt, moet ik dat maar eens effe uitvogelen...
 
Hoi CBRAMI

Ja ik had ook al een paar dagen niet meer gekeken, maar lijkt me zeker leuk om een keer mee te gaan.......heb nog niet zo lang het rijbewijs, sinds maart, maar ik vind het heel gaaf.

Ja toen ik jou verhaal las dacht ik gelijk aan die foto die ik gezien had op die site van de politie.

Echt een bende volgens mij, een week nadat ik het stukje had geschreven hebben ze hier nota bene nog de motor van mijn baas proberen te jatten, en weer niks gezien, daar word je toch helemaal gestoord van of niet. Gelukkig is ook deze poging niet geslaagd en stond hij er nog, welliswaar ook met beschadigd slot.

Je zou ze inderdaad een keer moeten uitlokken ......ben ik ergens wel voor, maar ja of het wat helpt ???????????? De eikels .......

Jammer het weer wordt weer slecht .........jakkes...als er nog een zonnig dagje tussen zit ga ik nog ff lekker genieten........

Groetjes Didi :]
 
Count me in, goed idee om die etters uit hun tent te lokken en dan eens goed de k@%^ in te rammen. In 1 jaar tijd zijn er TWEE geen 1 maar TWEE R1 van mij gejat! De 1e W.A met een proefrit (incl. seatpipes, gepolijste velgen etc.)(kreeg wel een gestolen auto),ik reed notabene achter de debiel aan met de polizei aan de telefoon, zeiden dat ik beter naar huis kon gaan want dan kwamen ze wel ff de aangifte opnemen! en de 2e (Dynojet, gepolijste velgen, WP etc.) GELUKKIG All risk in 10 minuten tijd tijdens het eten voor mijn voordeur weg.

Er is maar 1 goede methode en die is erg duur namelijk: ALL RISK ,betaal echt het leplazures maar na een hoop gedoe (in de ogen van de verzekering ben jij juist diegene die iets fout heeft gedaan) kun je wel weer op pad met een motor!

In ieder geval? waar gaan we met z'n allen iets drinken........
 
Mee eens...ergens drinken, maar met slecht weer echt met mijn koekblik...brrr het wordt al koud tegenwoordig!!!
 
hmmzz zou je geen hoge spanning op je motor kunnen zetten om dief te paralizen ?

2 van die pinnetjes tussen tank en buddy die in zijn pens schiet als iemand die er nie op mag hem start en dan 50 duizend volt erop ofzow :) zie je nog meer branden dan alleen je koplampen en tis gelijk soort van alarm ;)


mja in ieder geval suc6 met het straffen van die onheilligen
 
hmmzz zou je geen hoge spanning op je motor kunnen zetten om dief te paralizen ?
2 van die pinnetjes tussen tank en buddy die in zijn pens schiet als iemand die er nie op mag hem start en dan 50 duizend volt erop ofzow :) zie je nog meer branden dan alleen je koplampen en tis gelijk soort van alarm ;)

Hmmm, vingerafdruk controle op de startknop en als die faalt, 25.000 volt voor je kl*ten.. :P

oh, en dan zelf met je handschoenen aan starten.... :9
 
He CBRRami.
Ik zie je bericht zojuist pas, maar mijn motor hebben ze in Maastricht op 19 april van dit jaar op exact dezelfde wijze gestolen. Alleen hebben ze bij mij dus wel het remschijfslot wel verwijderd.
ONdertussen wel een nieuwe fiets, maar het blijft wel een K&^*&^%* ervaring.
 
Weet je wat het is....

Je motor op een onbewaakte plek stallen in Maastricht is vragen om moeilijkheden. De cijfers liegen er niet om :(

Niet alleen de Randstad is gevaarlijk is, maar inderdaad Limburg nog meer. We leven hier in het mekka voor de Motordieven. '(

Als ze je fiets jatten dan kun je gaan zoeken in Belgie, Duistland, Frankrijk, Polen.. Met andere woorden, je bent hem ECHT kwijt.
 
He CBRRami.
Ik zie je bericht zojuist pas, maar mijn motor hebben ze in Maastricht op 19 april van dit jaar op exact dezelfde wijze gestolen. Alleen hebben ze bij mij dus wel het remschijfslot wel verwijderd.
ONdertussen wel een nieuwe fiets, maar het blijft wel een K&^*&^%* ervaring.
\


IDD, nu is mijn fietsje alweer een tijdje in orde, maar ik hem maar 2x gereden erna...jammer! Misschien in de komende weekenden weer wat meer tijd en mooi weer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan