Bijna mn RBW kwijt....

Jvdvalk

MF veteraan
1 jun 2003
1.166
0
Westland
Vanmorgen toen ik naar school ging..
ik ga in de Lier de A20 op zo richting Rotterdam. Begin vrij rustig tegen de 120/130. Ik vind het altijd lastig om deze snelheid vol te houden en zeker als er andere auto's je gaan inhalen. Dus ik richting de 140/150 en af en toe 160.
Zag ik even voordat ik er bij Spaanse Polder af wilde een motoragent achter me :X
Ik dus wat rustiger rijden en meteen de snelweg af--> agent ook eraf. Ik rechtaf R'dam in, en hij achter me aan. Tot hij bij een paar stoplichten vroeg of ik even een parkeerplek wilde gaan zoeken.

Heeft u haast mijneer? Vroeg ie...ik heb u nl. geklokt met een snelheid waarmee ik uw rbw kan afnemen ;(
Hij had mij 3 keer geklok waaronder ook op een stuk waar je 100 mag. Daar reed ik 151, en na correctie 146. Pfffff gelukkig mn rbw. niet kwijt maar wel een flinke boete denk ik!
 
ken het gevoel.

Was vorige week ook bijna mijn rijbewijs kwijt. Maar zat gelukkig in mijn andere jas :X :X :X
 
ja, hij vertelde me dat hij elke keer weer naar de rechter baan ging...Ik kijk toch regelmatig in mn spiegels maar toch...Ik heb die motor niet ingehaald! Waarschijnlijk kwam hij ergens net de snelweg op rijden!
 
Heeft u haast mijneer? Vroeg ie...ik heb u nl. geklokt met een snelheid waarmee ik uw rbw kan afnemen ;(
Hij had mij 3 keer geklok waaronder ook op een stuk waar je 100 mag. Daar reed ik 151, en na correctie 146. Pfffff gelukkig mn rbw. niet kwijt maar wel een flinke boete denk ik!
Dat zal hij je dan toch wel verteld hebben of niet???
 
Nee dat heeft ie niet! De OvJ moest dat gaan bepalen...hij vertelde mij dat er genoeg site's te vinden waren waar ik het op kan zoeken.
Zal volgens de boetebase op ong. €300 uitkomen.
 
Nee dat heeft ie niet! De OvJ moest dat gaan bepalen...hij vertelde mij dat er genoeg site's te vinden waren waar ik het op kan zoeken.
Zal volgens de boetebase op ong. €300 uitkomen.

Ja, oke, hij heeft je dus wel verteld DAT je een boete kreeg maar niet HOE HOOG die zou zijn.

Denk dat het bedrag dat je noemt aardig in de goede richting zal zitten :X :X
 
Ja, oke, hij heeft je dus wel verteld DAT je een boete kreeg maar niet HOE HOOG die zou zijn.

Denk dat het bedrag dat je noemt aardig in de goede richting zal zitten :X :X
ik heb afgelopen zondag ook zo'n motormuis achter mij aangehad ...(vond het wel wat overdreven , zoooooooooo lang ... :) :)
maargoed ik was niet bang vanwegen mijn snelheid ...(ik rij als een oudwijf ) :+
maare mijn piepkes maken een nogal eeeeeeh opvallend geluid ......
dusssssssss........

ik heb wel geluk gehad ..... :) ..geen boete
 
ken het gevoel.

Was vorige week ook bijna mijn rijbewijs kwijt. Maar zat gelukkig in mijn andere jas :X :X :X

Gelukkig in je andere jas? Daar kan je ook nog eens een extra prent voor krijgen, als je je rbw niet bij je hebt. Bovendien kunnen ze dan je fiets in beslag nemen totdat jij op het bureau je rijbewijs komt inleveren. Volgens mij heb je schijtmazzel gehad!!

(maar nog wel een rijbewijs, hè hè)
 
ik heb afgelopen zondag ook zo'n motormuis achter mij aangehad ...(vond het wel wat overdreven , zoooooooooo lang ... :) :)
maargoed ik was niet bang vanwegen mijn snelheid ...(ik rij als een oudwijf ) :+
maare mijn piepkes maken een nogal eeeeeeh opvallend geluid ......
dusssssssss........

ik heb wel geluk gehad ..... :) ..geen boete
Dus er zijn ook goeie :? ken t me bijna niet voorstellen ;)
 
Gelukkig in je andere jas? Daar kan je ook nog eens een extra prent voor krijgen, als je je rbw niet bij je hebt. Bovendien kunnen ze dan je fiets in beslag nemen totdat jij op het bureau je rijbewijs komt inleveren. Volgens mij heb je schijtmazzel gehad!!

(maar nog wel een rijbewijs, hè hè)
|( |(
Echt niet!!!


Jij hebt wat gelezen in een ander topic en dat maar half gelezen. Try again ;)
 
ik heb afgelopen zondag ook zo'n motormuis achter mij aangehad ...(vond het wel wat overdreven , zoooooooooo lang ... :) :)
maargoed ik was niet bang vanwegen mijn snelheid ...(ik rij als een oudwijf ) :+
maare mijn piepkes maken een nogal eeeeeeh opvallend geluid ......
dusssssssss........

ik heb wel geluk gehad ..... :) ..geen boete

Je zal 'm wel omgekocht hebben met een proefritje op die pizzafiets van je..... B|
 
Ik vond het ook wel meevallen dat ie niks over mn kenteken en uitlaat te vetellen had!
Nu nog 2 jaar 'rustig' rijden....zal niet meevallen over 2 mnd. als mijn begrenzer eraf gaat.
 
[edit] Met nader inzien. Heb ik mijn reactie over de topic starter verwijderd.
Dit in verband met de niet voorziene commotie die ontstaan is na mijn reactie.
Mijn excuses naar de topic starter.[/edit]

Pik We moeten maar weer eens een rondje gaan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Klote voor je dat je gepakt bent toen je net naar school ging, dat zijn meestal niet de situaties dat je te hard rijdt.
Nu heb ik wel eens samen met je gereden op een zondag en met die ervaring, is het misschien wel beter dat je gepakt ben.
Misschien dat je het dan een keer leer.
Jij ben 1 van die personen die motorrijders een slechte naam geeft.
Dus ik hoop voor iedereen dat de OvJ je terecht zal bekeuren.

Dit is je eerste post op M-F ???
Denk dat dit een onvervalste KLOON is B|

En zowiezo...boete is k*t hoe dan ook maar idd eigen schuld maar dan nog is dit toch geen manier om zo tegen iemand te praten |( |(
 
Klote voor je dat je gepakt bent toen je net naar school ging, dat zijn meestal niet de situaties dat je te hard rijdt.
Nu heb ik wel eens samen met je gereden op een zondag en met die ervaring, is het misschien wel beter dat je gepakt ben.
Misschien dat je het dan een keer leer.
Jij ben 1 van die personen die motorrijders een slechte naam geeft.
Dus ik hoop voor iedereen dat de OvJ je terecht zal bekeuren.
ik vind een slechte adem veeeeeeel , erger :r
(namen zegen mij namelijk niks , wand die zijn voor grafstenen)

kloon ..... B|
 
Klote voor je dat je gepakt bent toen je net naar school ging, dat zijn meestal niet de situaties dat je te hard rijdt.
Nu heb ik wel eens samen met je gereden op een zondag en met die ervaring, is het misschien wel beter dat je gepakt ben.
Misschien dat je het dan een keer leer.
Jij ben 1 van die personen die motorrijders een slechte naam geeft.
Dus ik hoop voor iedereen dat de OvJ je terecht zal bekeuren.

En wie is U ? Wees een vent en zet het er ff bij.
 
Dit is je eerste post op M-F ???
Denk dat dit een onvervalste KLOON is B|

En zowiezo...boete is k*t hoe dan ook maar idd eigen schuld maar dan nog is dit toch geen manier om zo tegen iemand te praten |( |(
:^

Dus speciaal voor Barstard:
negative23.jpg
 
Klote voor je dat je gepakt bent toen je net naar school ging, dat zijn meestal niet de situaties dat je te hard rijdt.
Nu heb ik wel eens samen met je gereden op een zondag en met die ervaring, is het misschien wel beter dat je gepakt ben.
Misschien dat je het dan een keer leer.
Jij ben 1 van die personen die motorrijders een slechte naam geeft.
Dus ik hoop voor iedereen dat de OvJ je terecht zal bekeuren.

Barstard? Volgens mij had dit het engelse woord Bastard moeten zijn. Wat al aangeeft dat deze persoon een eikel is. Waarschijnlijk heeft ie het alleen engels spreken gehad en nog geen engels schrijven, vandaar deze lelijke spelfout in zijn naam. Conclusie: deze persoon is nog geen 14 jaar oud.

On-topic: Mag de politie je rijbewijs afpakken als je alleen ff piekt? Zeg maar heel even 175 rijd op de snelweg? Of moeten ze je over een langere periode klokken? En hoe zit het nou met de gemiddelde snelheid waarover ze het bij blik op de weg wel eens over hebben? Baksteen, kun je misschien hierover ietsje meer vertellen?
Thx
Martian
 
Tja...Bastard is een collega van me...Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ie het niet meent maar waarom hij zo reageert :? Beetje vreemd omdat er nl. weinig van klopt wat hij typt!
:X
 
Terug
Bovenaan Onderaan