Bijna mn RBW kwijt....

Tja...Bastard is een collega van me...Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ie het niet meent maar waarom hij zo reageert :? Beetje vreemd omdat er nl. weinig van klopt wat hij typt!
:X

Op die manier, vond het al zo'n lullige post. Cker voor iemand die net nieuw is.
Als het echt een collega van je is heb ik nix gezegd :)
Greetz
Martian
 
Tja...Bastard is een collega van me...Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat ie het niet meent maar waarom hij zo reageert :? Beetje vreemd omdat er nl. weinig van klopt wat hij typt!
:X
Ah het is dus wel echt een nieuwe gebruiker.

Dan heb ik deze voor hem:
newbie4.jpg


8-)
 
Klote voor je dat je gepakt bent toen je net naar school ging, dat zijn meestal niet de situaties dat je te hard rijdt.
Nu heb ik wel eens samen met je gereden op een zondag en met die ervaring, is het misschien wel beter dat je gepakt ben.
Misschien dat je het dan een keer leer.
Jij ben 1 van die personen die motorrijders een slechte naam geeft.
Dus ik hoop voor iedereen dat de OvJ je terecht zal bekeuren.
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Ga bij de Hells Angels! Mag je ook nog zonder helm. Het makkelijke doel gaat namelijk altijd voor. Daarna gaat de 'sterke arm' met de staart tussen de benen de aso's te lijf.

Jammer, dat ik zo goed opgevoed ben.
 
Ooh ooh ooh, jeroen je weet toch dat je altijd netjes moet rijden.
Helemaal als je aan het sporten ben met meneer de motoragent ;)

T valt me inderdaad mee dat hij niets over je pijp zei :)
 
Ik heb dat gelukkig nog nooit mee gemaakt maar dat verhaal als er een koekblik me voorbij gaat, dan duik ik er wel achter aan want konstand honderd rijden is niet bepaald leuk beetje harder ken ook geen kwaad. Ging er nog een punt af van je rijbewijs of heb jij geen punten rijbewijs, nouwja het blijft natuurlijk klote om de staatskast op deze manier te spekken.
 
Ik heb dat gelukkig nog nooit mee gemaakt maar dat verhaal als er een koekblik me voorbij gaat, dan duik ik er wel achter aan want konstand honderd rijden is niet bepaald leuk beetje harder ken ook geen kwaad. Ging er nog een punt af van je rijbewijs of heb jij geen punten rijbewijs, nouwja het blijft natuurlijk klote om de staatskast op deze manier te spekken.
Nee ik heb gelukkig al een aantal jaar mn rijbewijs dus ook geen punten!
En wat je zei over dat harder rijden geen kwaad kon, vond die agent ook! Hij had ook gezien dat ik te hard reed op een stuk waar je 120 mocht, maar dat vond ie niet erg...hij wilde me liever pakken op het stuk waar ik 100 mocht... :)
 
Zo Jeroen, das niet zo mooi. Nu maar hopen dat de boeten een beetje gunstig uitvalt. Succes ermee.

Gr Rick.
 
[edit] Met nader inzien. Heb ik mijn reactie over de topic starter verwijderd.
Dit in verband met de niet voorziene commotie die ontstaan is na mijn reactie.
Mijn excuses naar de topic starter.[/edit]

Pik We moeten maar weer eens een rondje gaan rijden.
Heeft niet veel geholpen, als iedereen onder je jouw reactie quote.... :X :X :X :X

En, sta je niet meer achter je eigen woorden :? Tsss, het is jouw mening, laat de rest
84986
maar reageren.... |( |( |(

* Betekent niet dat ik het met je reactie eens ben :(
 
Laatst bewerkt:
vandaag toevallig een motoragent achter me, en ik reed ook te hard

had hem gelukkig snel genoeg door.
Alleen niet door me spiegels, zie namelijk niet wat er precies recht achter me rijdt.
Kreeg een beetje gevoel dat ik bekeken werd, deed armpje opzij, en jawel.
Rustig gas dicht...agent verdwenen.

Misschien de delftse baksteen die dacht dat ik ging, maar niet deed, en toen een kop koffie wilde :+
 
ja, vraag ik me ook af, ik kreeg gister post uit leeuwarden of ik ff 365 euro over wilde maken, en vandaag wilden ze nog eens 30 euro erbij hebben.

Beetje een rotweek dus.
 
(Afbeelding)
Hahah... baksteen... you the man!! :}

Maaruhh... topicstarter... heb je nu ook een proeftijd?
Van wat ik hier op het forum gelezen heb wel. In eerste instantie dacht ik voor 2 jaar, maar heb ook gelezen dat het voor 1 jaar geldig kan zijn.

Op het transactievoorstel staat er niks over beschreven!
 
Bij mij ook niet, alleen dat ik na correctie 51 km te hard reed, maar voor de rest niets, alleen een bedrag wat ik mag storten
 
Aahh, dank je voor de uitleg, is ook zo ingewikkeld allemaal. Maar wanneer ben je nou je rijbewijs kwijt dan???

Je rijbewijs bij een overschreiding van 50 of bij meervoudige overschreiding van 30 km te hard...

Bij dubbele snelheid was het artikel 5, inbeslagname voertuig, max 2maand cel, max 2 jaar lapie kwijt, en max 2500 boete.... Dit meen ik alles te hebben gehoord bij wegmisbruikers.

Maar jij bent toch motoragent Baksteen, dus dan weer je dat toch wel :? Dus als het niet klopt lama horen
 
Ik geloof dat verhaal namelijk ook niet meer, ik kreeg een transactievoorstel van 365 euro voor overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen {gedragsregel}; met 51 t/m 55 km/h

En volgens mij kun je maar 1 keer gestraft worden, en hoef ik dus niet voor te komen.
 
Ik geloof dat verhaal namelijk ook niet meer, ik kreeg een transactievoorstel van 365 euro voor overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen {gedragsregel}; met 51 t/m 55 km/h
Klopt. Volgens de boetebase (http://www.boetebase.nl):
Overschrijding van 51 t/m 55 km/u
Boete: €365
Opmerkingen: Recidiveregeling snelheid
Bij staandehouding wordt bij snelheidsoverschrijding vanaf 50 km/h het rijbewijs ingevorderd en dient proces-verbaal te worden ingezonden aan het parket.
En volgens mij kun je maar 1 keer gestraft worden, en hoef ik dus niet voor te komen.
Als je het schikkingsvoorstel van de OvJ niet betaalt zul je alsnog moeten voorkomen. Betaal je wel, dan wordt het 'administratief afgehandeld' en hoef je dus niet voor te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan