Bijna motor gejat

zaak voor de politie, anders wordt jij ook achtervolgd vanwege geweld. En wellicht vingerafdrukken laten maken en video meegeven aan politie man.
 
Goed gevangen, ik weet niet wat ik had gedaan eigenlijk. Als de motor kon starten misschien er achteraan, of die collega bij de motor laten staan en dan die kerel de hele dag volgen met je mob bijde hand, of als hij niet te groot is verrot slaan en een paar keer der overheen rijden })
 
Op dinsdag 27 januari 2004 19:07 schreef BasE het volgende:maar heeft je motor geen stuurslot? (of is dat met een schroevendraaier op te lossen?)

Een stuurslot alleen heeft dus totaal geen zin. Kun je je voorstellen wat een stuurslot nu eigenlijk helemaal is? Het is een klein dus pennetje. Door 1 forse klap tegen het stuur te geven breek je dat pennetje al. Het zelfde geld voor een contactslot eigenlijk, kijk maar eens in je elektrische schema, dan zie je dat een contactslot niet meer doet dat 2 punten met elkaar verbinden, daarom hoef je ook enkel die 2 met elkaar door te lussen om te kunnen starten.
Een motor is natuurlijk ook altijd zo op te tillen (relatief eenvoudig) en in te laden in een gereed staand busje, dus bij voorkeur ergens aan vast zetten. Alarm kan helpen, maar kan ook weer voor heel wat storingen in je electrische circuit zorgen. Je kan ze ermee afschrikken, maar als ze hem mee willen nemen lukt het toch wel.

Ook een goede beveiliging is rijden op een oud brik, die willen ze niet eens stellen :+
 
klote man! mensen die dat doen moeten gewoon een flink pakslaag krijgen.

Alleen al die racistische opmerkingen hier bah gewoon triest!! |(
 
Kreeg je je schroevedraaier niet terug? Dat is diefstal!! Dat mag niet!!
Blij dat je geroepen werd en nog snel genoeg was om je fiets terug te kunnen vangen.
Wat een hufter om je fiets te jatten. Wie dan ook. Blijf gewoon met je poten van andermans spullen.
 
Ik heb nog geen motor maar toen ik nog een scooter had (jaja :9 ) had ik wel altijd minimaal een schijfslot er op...en als het ff kon met een dik kettingslot nog ergens aan vast. Een schijfslot is zo klein en makkelijk en snel aan te brengen weer weg te halen (met de sleutel) dat is een kleine moeite vind ik dat toch veel problemen kan voorkomen (motor weg '( )
Maar dat zul je inmiddels zelf ook wel geleerd hebben :)
Gelukkig maar dat je hem nog hebt!
 
klote man! mensen die dat doen moeten gewoon een flink pakslaag krijgen.

Alleen al die racistische opmerkingen hier bah gewoon triest!! |(

Wacht maar tot het jou tot 2x toe overkomt...dan piep je wel anders...
Het is toch ongelooflijk dat zo iemand gewoon een helm opzet en met je motor wegloopt alsof ie van hem is...
 
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties.

Nogmaals, hij staat altijd recht voor de ingang. Kan hem bijna elk moment van de dag in de gaten houden, dus had het echt nooit verwacht.
Helaas, een schijfremslot past niet, zitten geen gaten in mijn schijf. Heb hem vandaag goed op slot gezet. Maar toch elke keer bij elk geluidje wezen kijken of er niet iemand aan zat, word er gek van. Ga straks als het niet minder wordt, gewoon weer lekker op het dappie.

En over die discriminerende opmerkingen, tuurlijk is dat niet goed. Maar het zijn gewoon altijd dezelfde, dat is gewoon een FEIT. Hoe je het ook wend of keert.

Ben blij dat ik hem nog heb. Slaap er al 2 dagen slecht van, schrik steeds wakker dat ie weer gejat is. Midden in de nacht naar buiten om te kijken of ie er nog wel staat. Hoop niet dat een van jullie zoiets meemaakt. Dus zet hem altijd goed op slot, ook al lijkt het nog zo veilig. Je ziet het wel, binnen een halve minuut kan ie weg zijn.

Ben gisteren nog even naar die gozer gelopen wie me gewaarschuwd heeft, heb hem bedankt en een paar dvd films gegeven. Was wel het minste wat ik kon doen.
 
Wel eens op de motor naar de TT van Assen geweest? 8- Zal toch wel!
Sinds 1968 ga ik elk jaar naar de TT op de motor. :} Het is ech wel gaaf als je weer naar huis gaat, dan staan langs de rijksweg duizenden mensen tot Utrecht toe. Nee zeg, is de TT afgelopen, is mijn Honda four 750 gejat. Eerst naar het pliesieburo en toen in mijn leren pak met helm (ook mijn vriendin) in de trein naar Rotterdam, tussen allemaal TT gangers die ons heel de weg verschrikkelijk lastig vielen: "Ha ha ha, in een motorpak met de trein naar de TT. :( De volgende dag zou ik op vacantie gaan naar Spanje op de motor. :? :? We zouden met z'n 6sen gaan. Ik kwam pas 3 dagen later, wel op een nieuwe. Ik heb nooit meer iets vernomen van die Honda. Dat was 1972. Groetjes B8
 
Helaas, een schijfremslot past niet, zitten geen gaten in mijn schijf. Heb hem vandaag goed op slot gezet.

Heb je wel eens gekeken voor een slot van Kryptonite? Heb ik ook op mijn CB zitten, als je schijven echt helemaal dicht zijn, kan dat natuurlijk ook niet. Maar ik neem aan dat je bedoelt dat de schijven niet geperforeerd zijn. Kan ff kijken
 
Heb je wel eens gekeken voor een slot van Kryptonite? Heb ik ook op mijn CB zitten, als je schijven echt helemaal dicht zijn, kan dat natuurlijk ook niet. Maar ik neem aan dat je bedoelt dat de schijven niet geperforeerd zijn. Kan ff kijken

Mijn schijven zijn niet geperforeerd. Zie mijn site onder foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan