Bijna onderuit gereden

Sjonge jonge... dat was wel even schrikken... Goed je plaats op de weg in de gaten houden... Dat is me verteld tijdens lessen. Als je nou wat beter (defensiever) je plek had gekozen, zou je ook niet zo schrikken... :o
 
Haha, wat een taaltechnische hoogstandjes hierzo! Ook uit de artistieke hoek komt de MF-er Patje byzonder goed uit de verf!

Laat ik nu van mening zijn dat jij in princiepe op zijn weghelft stond? Gezien de tekening... jij wilde naar links niet? Wat doe je dan op het vlak waar de tegenliggers de kruising oversteken :?

En vlucht je altijd zelf en laat je de kinderwagen staan ? :+

:W
 
De laatste keer dat ik grote ogen had was vanmorgen op de plee tijdens de bevalling van zo'n bruin/zwarte granaatappel B|

@Patje .... zelfs de bovenleidingen niet vergeten *O* Chapeau!!!

K*T-skoeterz
 
Ach die scooterrijder deed wat veel mensen op de weg doen... Wat je niet ziet, is er niet dus kun je gewoon doorknallen.
Net als op een brug fietsers inhalen terwijl je niet eens kunt zien of er wat vanaf de andere kant nadert, blinde bochten afsnijden, ga maar door.
 
Beetje lef heeft TS wel, huh
Hij tekent zeer kunstzinnig... in een korte tijdspanne. En, hij reageert best wel.
En dat k.t NL wattie intikt, mwja, daar val ik niet over. Is best wel humor.
Ken ook wel wat mensen die duidelijk kunnen articuleren, maar waarbij geen zinnig woord op papier komt.

Los daarvan, ik snap t nog steeds niet.
 
Ff afgezien van je scootahbreezahsletjestaal.... als iedereen hier een topic zou openen met bijna onderuit /aangereden, dan was in één dag alle opslagcapaciteit van MF op.
 
Beetje lef heeft TS wel, huh
Hij tekent zeer kunstzinnig... in een korte tijdspanne. En, hij reageert best wel.
En dat k.t NL wattie intikt, mwja, daar val ik niet over. Is best wel humor.
Ken ook wel wat mensen die duidelijk kunnen articuleren, maar waarbij geen zinnig woord op papier komt.

Los daarvan, ik snap t nog steeds niet.
War zeg je??
 
hier plaatje, moet je het wel gerijpen
[http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmweqkodomw-naamloos.JPG (afbeelding)]



Tuurlijk pappa is net zo groot als het huis. En dat dat zijn geen handen dat zijn harken. HIER dit zijn handen. :+

Maar verder lullig voor je maar als je al van een scooter schrikt? Spannende bedoeling dan in de stad.
 
Ff afgezien van je scootahbreezahsletjestaal.... als iedereen hier een topic zou openen met bijna onderuit /aangereden, dan was in één dag alle opslagcapaciteit van MF op.


bijna onderuit gereden worden is het zelfde als bijna 10 miljoen winnen.

niks dus.
 
Als ik, elke keer dat ik bijna aangereden wordt door zo'n blinde klootviool, een post met (lelijke :P) tekening moet gaan plaatsen, kan ik beter parttime gaan werken.
 
Nou nou nou,

Hier wordt ik egt gek van,
Opweg van me werk naar me huis,
ben bijna thuis, ik rij op de voegstrook om de trambaan over te gaan, ik sta te wachten tot de tram gepaseerd is.
Einde van de tram zie ik voorbij mij komen, komt er zo kloote mierenneuker aan met zijn scooter, wel zo moffe helm op maar deopersoon niet, en staat vol op zijn remmen.
Gezicht had je moeten zien,hoe groot die ogen waren.
Maar ik was zeker niet blij geweest als die op mij gekomen was.
Zwaar irri,
Maar wat doe je er aan -O- :r

gewoon je rijdt hem aan
dan geef je hem een ram met je protectiehandschoen
\je tilt die pokke scootah op
en legt hem dubbel om zn nek
en hangt er een bordje onder
retour afzender



oja wel nog ff natrappen _O- _O- _O- })



PS: dont do this at home, al actors were trained for at least 6 months
 
Terug
Bovenaan Onderaan