bijna ongeval

Draadman

Die hard MF'er
18 feb 2002
810
0
Burgerbrug
Kom ik vanmiddag terug van de motor cross A dam
ik rij tussen de fille op de A9 vlak voor de rotonde
kooimeer een mede motor rijder vond het zeker niet Hard genoeg en ging rechts voorbij en dook vlak voor mij er weer tussen :j en stopte voor het rode licht
dat op het moment dat hij stopte op groen sprong
ik let ef te kort op hem let ef te veel op de auto,s
waar ik tussen rijd geef een beetje gas bij
de motor voor me had hem in z,n twee of hoger staan
en slaat af :+ en ik kan nog net remmen ik wil maar zeggen let niet allen op de auto,s waar je tussen rijd maar let ook op een mede motor die voor je
rijd tussen de auto,s in de fille
 
Sjah, momentjes heb je altijd. :)

Zo ging ik vandaag aardig plat, kom ik ineens op allemaal van die reflectorgevallen die in de streep op het midden van de weg lagen. HOBBEL HOBBEL en dat terwijl ik nogal schuin in de bocht reed. :z
 
Sjah, momentjes heb je altijd. :)

Zo ging ik vandaag aardig plat, kom ik ineens op allemaal van die reflectorgevallen die in de streep op het midden van de weg lagen. HOBBEL HOBBEL en dat terwijl ik nogal schuin in de bocht reed. :z

Wat doe je daar midden op de weg dan :?
 
Een beetje punctuatie en een geblokkeerde entertoets leest een stuk makkelijker!

Zelf voel ik me eigenlijk wel goed na een bijna-ongeluk. Weer niet onderuit door goed op te letten of geluk, denk ik dan..... :}
 
wat had je gedaan???

vertel vertel!!!

Een beetje punctuatie en een geblokkeerde entertoets leest een stuk makkelijker!

Zelf voel ik me eigenlijk wel goed na een bijna-ongeluk. Weer niet onderuit door goed op te letten of geluk, denk ik dan..... :}
 
gelukkig niet zeg....geen bijna ongelukken voor mij... :)

klop klop klop...
 
Terug
Bovenaan Onderaan