Bijna op m'n smikel gegaan..

kabouterventje

Die hard MF'er
22 okt 2005
517
0
Lochristi
Afgelopen zaterdag heb ik me rotgeschrokken.
Ik kom van de snelweg af, lekker snel door de afrit. Aantal km'tjes verder op de provenciale weg. Beetje remmen voor bebouwde kom, leg terug van 3de naar 2de en KRAAAAK, IEEEEEEE, hobbel hobbel... kon hem net rechthouden en ik stond daar. Versnellingsbak in gruizelmenten gedraaid en zat kompleet vast. Geen mm beweging meer in het achterwiel (afgezien van de speling op de ketting dan) ;(
Gelukkig 3motorrijders, iemand die een krantenwinkel uitbaat en 2 tegemoetrijdende motoren die me direct kwamen helpen om m'n GSXR aan de kant te zetten. Want door het geblokkeerde achterwiel kon ik geen kant op :( .... Hulde aan m'n helpers *O*
En daar stond ie dan, wat dan gedaan hé... verzekering gebeld, slepen niet gedekt, shit, probleem... rondbellen naar kameraden, ofwel niet thuis ofwel niet het juiste materiaal. Vader z'n bestelwagen zag ik ook niet zitten, want dan moet je 200kg een halve meter hoog heffen. Uiteindelijk (via schoonmoeder) iemand gevonden die me wilde slepen en de motor na z'n uren wou herstellen :} .
Ik moest het ff van me afschrijven want het is een lelijke streep door m'n rekening (en gemoed). De auto staat bij carrosier voor verbouwingswerken (idd autotuner) en m'n motorfietsje waar ik altijd op rekenende laat me nu in de steek... met alle kosten van dien -O- , daarjuist gehoord dat een goeie kameraad is overleden (zelfmoord, wat wil je met zo'n wijf)... Godverdomme, tzit weer al tegen
 
Bij jou komt ook alles tegelijk.. ik kan me op dit moment wel voorstellen hoe je je voelt.. Maar zorg ervoor dat je bezig blijft, want bij de pakkeneer gaan zitten heeft ook geen nut.

Heel veel sterkte met het verlies van je vriend, en succes met het repareren van de motor!
 
damn dat is een hoop bij elkaar... -O-
ik zeg: snel motortje voor elkaar maken en weer gaan rijden daarmee kan je je gedachten ff op nul zetten (niet helemaal natuurlijk, want er zitten ook koekblikkers op de weg )
sterkte met alles...
 
Shit wat moet ik hier op zeggen... '(
Weet hoe je je voelt bij verlies van een vriend,
das 1000 x erger als materiële schade...

Ontzettend veel sterkte!! :Y
 
Sjeus.. dat komt hard aan, zo alles bij elkaar -O-

Sterkte met het fixen van je motor / auto, en verwerken van het verlies.

Kop op!
 
slim om het van je af te schrijven, dat helpt mij ook altijd.. een beetje dan..
sterkte en kop op!
 
Zo dat is heftig..
Heel veel sterkte toegewenst!!

Nu maar hopen dat je motor weer snel klaar is.
 
Is mooi balen man , gelukkig heb je zelf niks :}

Dus in z`n tweede versnelling ging het mis , zou dat toch iets te maken kunnen hebben dat deze versnelling vaak voor het snel optrekken gebruikt word?
 
Vader z'n bestelwagen zag ik ook niet zitten, want dan moet je 200kg een halve meter hoog heffen.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat 100% meevalt. Met 2-3 man zet je hem er zo in, eerst voorwiel even snel huppekee, even doorduwen, dan met verkrachte eenden de achterkant. Moet je niet de hele dag doen natuurlijk, maar gaat beter dan je denkt.

Enne, sterkte met het verlies van je maat.
 
het is misschien maar ff goed dat je niet kan rijden, anders had je al met je agressie van je vriend op je motor gezeten, dit lijkt me ook niet raadzaam,
succes mede-forummer
 
nou hopen maar dat de schade snel is hersteld aan je motor, kan je weer lekker rijden. en veel sterkte met het verlies... weet niet hoe dicht je bij hem stond maar het heeft altijd impact op je.
 
Vooreerst, iedereen bedankt voor de reactie, ben gisteravond bij wat kameraden geweest want anders wordt ik horendol van de situatie.. "Gelukkig" moest ik werken vandaag, dan gaat het allemaal toch ff weg uit je gedachten. Vanmiddag nog ff fietstochtje gemaakt naar m'n auto en m'n carrosier heeft me gewoonweg een vervangwagen aangeboden omdat m'n motor nu ook weg is... En dat allemaal voor niets. Dus ben ik terug mobiel (met een oud wrak van een opel kadet, ma hey, kan er geen domme dingen mee doen ;) ).

@Herr flick: een smikel is een dialect woord dat je in de Van Daele ook terugvind onder "aangezicht" ;)

@Yamahafrans2: Polletje is 99% niet nodig, die mens die hem gaat herstellen zei het ook al. Khad hem de chronologische volgorde uitgelegd en z'n eerste reactie was: "weer eentje met een geplooid/gebroken vorkje" Dus ja, zal wel dat zijn.

De motor ga ik volgende week wel es gaan bekijken in m'n nachtweek, nu komt ff de m'n vriend z'n begrafenis op de eerste plaats...
 
Terug
Bovenaan Onderaan