Bijna ruim 1 1/2 jaar niet gereden en nu :?

Bear

MF veteraan
27 apr 2004
1.104
0
Aidelaide , South Australia
Hoi luitjes
Vorig jaar Jun/jul heb ik me TL1000R verkocht. Heb ondertussen een kleine verhuizing gehad en werk nu alweer bijna 4-5 maanden midden in de dessert in een klein k*t stadje met 3000 inwoners.
Maar goed het is lekker sparen hier, voornamelijk omdat er geen reet te doen is en je geld nergens aan uit kunt geven.

In december ga ik gelukkig weer terug naar de bewoonde wereld en moet er een motor komen.

Nu dus aan het orrienteren en natuurlijk geen enkel idee. Wilde eerst weer een TLR kopen maar eigelijk ben ik nu opzoek naar iets lichters, iets wat makkelijk door de heuvels heen te krijgen is.

In eerste instantie zat ik aan een ZX10 '06 of Gixxer1000K6 te denken...
Maar omdat ik al een flinken tijd niet meer in het zadel heb gezeten en het idee dat ik me handen al vaak genoeg vol had aan me TLR lijkt het misschien NIET verstandig om een pk pakhuis aan te schaffen?? Alhoewel ik heb toch altijd wel aardig me rechter hand onder controle. O-)

Wat wil ik met mijn bike.
*Woon werk verkeer 60-80km door de heuvels 8-) per dag.
*2-3 maal per jaar het circuit op.
*In het weekend nog even wat extra hangen en smijten in de heuvels
*1 maal per jaar 600+KM toer rit.

Dus ik weet het ff niet meer. Wat dat betreft was het makkelijker toen ik nog een wat beperkter budget had. Nu zijn eigelijk alleen de exclusiefe merken te gek verder kan alles eigelijk :o -O-
Ik zat te denken de keuze te geven aan 3 motoren en dan eerst is lekker te gaan proef rijden, dan zien we wel verder.

Badankt voor de moeite. Zeker omdat ik altijd moeite heb om het kort te houden. Ben gewoon blij dat ik weer even in het NL kan lullen... Helaas heeft deze Australische k*t computer geen NL spelling check dus :X :X |(
 
Laatst bewerkt:
he bear,

geen probleem, mijn vriendin had al 3,5 jaar niet meer gereden, wilde ze een stukje achterop, maar ja je kent het, begint te kriebelen dus zij het stuur overgenomen (GSX 600 R SRAD, zij heeft altijd een ZXR400 gehad)Reed er zo mee weg. Na 2 keer in de straat op en neer ik achterop, reed weer als vanouds.

Gewoon die zware kopen en de 1e paar maanden rustig aan, komt het wel goed 8-) :Y *O* :Y

PS ze neemt hem nu zelf al mee na 2 weken :( :( en Ome Roennie geen moto :( _O- :(
 
Hoi luitjes
Vorig jaar Jun/jul heb ik memijn TL1000R verkocht.Ik heb ondertussen een kleine verhuizing gehad en werk nu alweer bijna 4-5 maanden midden in de dessertwoestijn in een klein k*tkut stadje met 3000 inwoners.
Maar goed het is lekker sparen hier.
Voornamelijk omdat er geen reet te doen is en je geld nergens aan uit kunt geven. In december ga ik gelukkig weer terug naar de bewoonde wereld en moet er een motor komen.

Nu dus aan het orrienteren en natuurlijk geen enkel idee. Wilde eerst weer een TLR kopen maar eigelijk ben ik nu opzoek naar iets lichters, iets wat makkelijk door de heuvels heen te krijgen is.

In eerste instantie zat ik aan een ZX10 '06 of Gixxer1000K6 te denken...
Maar omdat ik al een flinken tijd niet meer in het zadel heb gezeten en het idee dat ik me handen al vaak genoeg vol had aan me TLR lijkt het misschien NIET verstandig om een pk pakhuis aan te schaffen?? Alhoewel ik heb toch altijd wel aardig me rechter hand onder controle. O-)

Wat wil ik met mijn bike.
*Woon werk verkeer 60-80km door de heuvels 8-) per dag.
*2-3 maal per jaar het circuit op.
*In het weekend nog even wat extra hangen en smijten in de heuvels
*1 maal per jaar 600+KM toer rit.

Dus ik weet het ff niet meer. Wat dat betreft was het makkelijker toen ik nog een wat beperkter budget had. Nu zijn eigelijk alleen de exclusiefe exclusieve merken te gek verder kan alles eigelijk :o -O-
Ik zat te denken de keuze te geven aan 3 motoren en dan eerst is lekker te gaan proef rijden, dan zien we wel verder.

Badankt voor de moeite. Zeker omdat ik altijd moeite heb om het kort te houden. Ben gewoon blij dat ik weer even in het NL kan lullen... Helaas heeft deze Australische k*tkut computer geen NL spelling checkcontrole dus :X :X |(
Als je toch kan kiezen kun je dan niet gewoon eerst een dag gaan proberen en dan zelf ondervinden wat voor jou het beste is? Aangezien je hem daar contant zal afrekenen zal de motorboer daar vast geen problemen hebben met een wat langere test rit.


ik heb ook even de tekst vlug aangepast :+
 
edit : dubbel post, effe wijzigen.

Of neem een BMW F800S. Kan je ook lekker bochtjes rijden.
 
Hello
Gixxer 750 staat zeker ergens boven aan me lijstje... Alhoewel waarom dan niet net ff die 2000 eurie meer voor een gixxer 1000. Of zeg ik nou weer iets geks -O-

Ik ben niet merk gebonden maar wel een beetje soes freak wat dat betreft. Kawasaki heb ik nooit gehad. Eerste twee bikes waren Honda's en zijn me goed bevallen CB500/ VTR1000F.

Naked bikes vallen igg af. Hoewel ik nu die review van de superduke zit door te lezen op motorfreaks en moet zeggen leest lekker weg allemaal :9~
groetjes

edit: fazer zat ik laast nog een stuk over te lezen erg interessant. Daar hebben ze gewoon een R1 blok in gehangen.... Gaat het dan toch een naked worden. :o :o
 
Laatst bewerkt:
Voor in de bergen zou ik ook een naked kiezen.. gewoon omdat dat makkelijker smijt dan een SS :) Maar het hangt allemaal van jouw rijstijl af natuurlijk ;)
 
Ik heb begrepen dat je in de bergen zit.

Dan zie ik véél lekkere hang bochtjes voor me :9
Als je dan toch een soes wil dan zou ik gaan voor de 750 ;)
Dat smijt net ff wat beter dan de extra kilootjes van de 1000, en waarschijnlijk krijg je hem toch niet totaan zijn nek los met al die bochten :+
 
Ik heb begrepen dat je in de bergen zit.

Dan zie ik véél lekkere hang bochtjes voor me :9
Als je dan toch een soes wil dan zou ik gaan voor de 750 ;)
Dat smijt net ff wat beter dan de extra kilootjes van de 1000, en waarschijnlijk krijg je hem toch niet totaan zijn nek los met al die bochten :+

of een mooie vfr400r :+

lekker licht fietsje! :Y
 
Is dit niks? zie http://www.webwombat.com.au/motoring/news_reports/mhunwick.htm

phantom1.jpg



nog australisch ook
 
Zou ik in de desert zou wonen ergens down&under, dan wist ik het wel wat ik zou rijden..de R1200GS Adventure
r1200gs1.jpg


:} :] :}
 
Europese merken vallen helaas af. Zijn hier niet te betalen. Dan kan ik wel flink gespaart hebben. Maar het is zeker niet te bedoeling dat ik gelijk heel me spaarrekening plunder. Me vrouw ziet me al aankomen... :X Ik blijf natuurlijk een zuinige Hollander.

Iig die Gixxer750 gaat steeds beter klinken en een proef ritje op die nieuwe fazer gaat er ook wel komen. Nu nog wachten tot november :X . Zit me zelf gdvd helemaal motor geil te maken. Terwijl ik nog 3-4 maaden in dit stink hol moet werken. Te vroeg dit topic geopent |(

Maar goed ik mot zo weer me nest in morgen weer vroeg op. Zaterdag weer vrachtwagen dag -O- -O- even zo'n 500 kratjes bier, wiskey's, Kegs (biertap in het NL???) en ander spul vertillen.... oude voorraad eruit nieuw er weer in :N :r :r :r
 
Halo Oma... kon wel een nieuw topic aan maken maar vond ik een beetje overdreven :9

Sinds 4 weken ben ik de trotse bezitter van mijn aller nieuwste schatje
Yamie-RRRRRR--1 *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan