Bijna van motor gereden, krijg boete.

:+

Je kunt heel hard lopen denk ik, als je zoveel vriendinnen blijkt te hebben als motoren. O-)

Denk dat je daar wel eens heeel erg gelijk in zou kunnen hebben :X




O-) :9




Als het locals zijn, met prent / tijd naar hun baas hobbelen, ( brigadier) ,
Officiele klacht indienden.

.. Dat zou ik doen iedergeval..

Zou ik maar niet doen als ik jou was.
Brigadier is geen baas en geen enkele baas gaat er iets van zeggen, je zal gewoon op de beschikking moeten wachten als die thuis op de mat valt. Op de achterkant staat precies uitgelegd hoe je een bezwaarschrift kunt indienen.

Maar het valt mij een beetje tegen dat er zoveel M-Férs zo dom zijn dat die het verhaal serieus nemen.
 
HHmm... ik wil mijn motorkilometers wel s vergelijken met die van jou hoor...en dan wel 24 uur over de dag en zomer en winter. Kom maar op *O*


De goede.

Maar al met al zou de belangrijkste vraag moeten zijn hoeveel motoren we dan hebben, anders kun je er weinig over zeggen dan he :P

ik denk dat ik in jou mijn meerdere moet erkennen met mijn 6 a 8k per jaar :}
 
Belachelijk. Wel een mooi verhaal op de verjaardagen ;-)
Maar aanvechten natuurlijk. Sukkels.
 
En another one bites the dust...... en wie was ook alweer de sukkel? _O- _O- _O-
 
:o

Welke berichten? :o


Dat meisje van 19 in Amersfoort , ( grondig in elkaar gemept, krijgt bij aangifte doen te horen , doen we toch niks mee )

*dit volgens de media*

Zo zijn hier er lokaal ook wat optrede's geweest die pr- technisch niet zo handig waren.


Dit komt trouwens van iemand die verbazend pro-politie is :) , je bijt immers niet
in de hand die je heel lang te vreten heeft gegeven.
( maar da's meer voor in off-topic :+ )
 
bij flitsservice.nl hebben ze vaak wel goede raad/adviezn.


De enige goede raad die ik bij dit topic kan geven, is dat meanblueman er geen meerdere vriendinnen op na moet houden, omdat hij anders heel hard moet lopen. _O- _O-

De rest is een mooi vrijdagmiddagverhaal :P
 
Ik werd een keer staandegehouden omdat ik met 70 (max snelheid) door de bocht reed waar ze uitzicht op hadden.

Vervolgens bijna een prent voor zonder rijbewijs en verzekering rijden, omdat ik 94kw op mijn kenteken heb staan in plaats van 25kw. Na een hele discussie van wellus nietus maar aangeboden om een motoragent een ritje op mijn motor te laten maken, en daarmee bewezen ze hun ongelijk en mocht ik zonder boete verder.



Een heel verhaal, maar het scheelde 600 eu. On a sidenote, ik kan geen "lichte motorfiets" papieren aanvragen omdat de RDW het weigert wegens het te grote vermogensverschil.

Nog even, en dan mag ik me weer in de Zaanstreek begeven *O*
 
hahaha, het erge is dat mensen dit klakkeloos overnemen en op verjaardagen als echt vertellen :+

Kunnen we niet een keer een heel belachelijk verhaal verzinnen en dan de telegraaf tippen met een link naar het topic en kijken of wij de krant halen.
 
Hm waargebeurd of niet, heel onaannemelijk klinkt het niet. Ik zou ook overkoken als ik zo omlaag gepraat werd door een stel wouten die zo uit hun nek lullen en jou beschuldigen van iets dat je niet hebt gedaan.
 
Hm waargebeurd of niet, heel onaannemelijk klinkt het niet. Ik zou ook overkoken als ik zo omlaag gepraat werd door een stel wouten die zo uit hun nek lullen en jou beschuldigen van iets dat je niet hebt gedaan.

Dan vraag je gewoon zijn legitimatie, schrijf je een klacht naar de korpschef en naar de officier van justitie om je rbw terug te krijgen.
De discussie hoef je ter plekke niet aan te gaan omdat er toch niet geluisterd wordt. En je laat je misschien dan toch verleiden tot uitlatingen waar je wel een bon voor kan krijgen. Rust en kalmte kan je redden. 8-)
 
Dat meisje van 19 in Amersfoort , ( grondig in elkaar gemept, krijgt bij aangifte doen te horen , doen we toch niks mee )

*dit volgens de media*

Zo zijn hier er lokaal ook wat optrede's geweest die pr- technisch niet zo handig waren.


Dit komt trouwens van iemand die verbazend pro-politie is :) , je bijt immers niet
in de hand die je heel lang te vreten heeft gegeven.
( maar da's meer voor in off-topic :+ )


vanuit gaande dat als die *piep* ratten me collega's zouden zijn ik die hand al lang gebruikt zou hebben om me eigen strot dicht te knijpen... vind ik het wel ern heel vermakkelijk verhaal! :)
 
Maaruh...ik heb de foto van jou voor je avatar toch donderdag de 16e gemaakt..? ;)

Bromsnor had zeker ruzie met moeder de vrouw gehad en moest het ergens kwijt... :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan