Bijna vergeten....bocht A2->A10 !!

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.947
4.193
De Betuwe
Toen ik op weg was naar de TOMS-cursus, heb ik die bocht ook eens lekker gepakt...(er staan van die leuke borden die gaan branden als je te hard rijdt }) )

Hoe hard ik ging weet ik niet meer, maar wel dat de linker knie flink schraapte }) })

Wie kent/rijdt deze bocht wel eens?
 
Ja die ken ik wel, werkte tot voor kort in Hoofddorp dus....

Alleen dat was nog op de V-max en daarop wil ik niet eens met m\'n knie aan de grond :+
 
Jaaaaaaahhh...die bocht is ook gaaf! maar past niet zo goed in de \"bochtenroute\" die ik wel eens rijd rond a\'dam, maar hijs wel leuk. Neem je z\'n grote broer die onder hem doorgaat ook wel eens duderuud? Dies ook erg leuk!!
 
Bedoel je A2 - A10 richting Zeeburg (A1) ?

Die draait zo lekker sloom omhoog :9~

A10-A2 is ook leuk, maar die staat al in het andere bochtentopic :)
 
Zijn inderdaad leuke bochten, vooral A10 (vanuit Zeeburg) - A2 heb ik vaak genomen.

Doe borden geven toch de minimum bochtensnelheid aan? \"Pas op! Als je langzamer rijdt val je om!\"

Ben zowiezo dol op (blauwe) borden die de adviessnelheid aangeven, meestal in leuke bochten. Probeer toch meestal minimaal 1,5 keer die adviessnelheid te rijden (bij een overzichtelijke bocht of één die ik ken uiteraard).
 
Guz, mooi circuit! :)

Bocht \'terug\' niet bewust hard gepakt...kom er nu nooit meer...

Maar het is wel een gave hoge snelheids-bocht!!
 
ik ga vanavond (als het een beetje droog blijft) eens even lekker oefenen. Nu heb ik tenminste wat leuke oefenbochten en een route! Hopelijk is het niet al te druk op de weg.
 
ik ga vanavond (als het een beetje droog blijft) eens even lekker oefenen. Nu heb ik tenminste wat leuke oefenbochten en een route! Hopelijk is het niet al te druk op de weg.
als je het slim aanpakt, en af en toe stout keert (afslag pakken en daarna 180 graden omdraaien om meteen weer de oprit te pakken), heb je achterelkaar lekkere bochten
 
dat zou ik nooit proberen. Ik wil namelijk niet de wet overtreden. Daarom rijd ik ook altijd netjes de toegestane snelheid en doe ik nooit onwettige dingen. })
 
hmm....strak plan...als je een blauwe R1 ziet, met een berijder helemaal in het zwart..ben ik het :)
ik kom ook als het droog is...alleen ik ben bang van niet ;(
 
KLOTE!!

Zit ik me er de hele dag (middag) op te verheugen om vanavond de fiets weer uit de stal te mogen halen en eens lekker te gaan crossen, krijg ik net te horen dat ik vanavond om 19.00 uur de kroeg in moet voor een of andere borrel waar ik aanwezig MOET zijn.

Moet ik dadelijk ook nog gaan opschieten ook en komt er van het brommeren (weer) niets. Ik heb al een week niet gereden!!!!
 
KLOTE!!

Zit ik me er de hele dag (middag) op te verheugen om vanavond de fiets weer uit de stal te mogen halen en eens lekker te gaan crossen, krijg ik net te horen dat ik vanavond om 19.00 uur de kroeg in moet voor een of andere borrel waar ik aanwezig MOET zijn.

Moet ik dadelijk ook nog gaan opschieten ook en komt er van het brommeren (weer) niets. Ik heb al een week niet gereden!!!!
Zeg dat je ziek bent.

Je hebt het virus ook al aardig te pakken zie ik, een week niet rijden is best frustrerend. :)
 
Zeg dat je ziek bent.

Je hebt het virus ook al aardig te pakken zie ik, een week niet rijden is best frustrerend. :)

JUIST!! en met virussen moet je oppassen, stel dat je een collega aansteekt??....dat wil je niet hebben natuurlijk, dus mag je je ziek melden met de reden dat je een virus hebt. :+
 
ik rij elke dag...

regen of geen regen...

met regen geen kneedowns..en zonder regen....mmm
maarum...die bochten op knooppunt badhoooodorp..
daar zit vangrail...das toch minder hoor...

als je verkeerd gaat...verdwijn je erin!!!
 
hmm....ik weet nie hoe het met jullie zit...maar met dat rege gisteravond heb ik nie gerede....op beter weer hope vanavond....word ik gefilmd :)
 
Duidelijk... Watje... Reed bij knpt Neerbosch van Dukenburg richting Ewijkse brug vandaag 110 (advies = 90)....

Ter verdediging: Is wel de tweede keer dat ik die bocht reed & nat wegdek....
Better safe than sorry :)

Met nat wegdek is in het begin ook erg wennen op 2 wielen, in België heb ik er echter genoeg aan kunnen wennen en rij nu veel zekerder en vertrouwder ook op nat wegdek, heb ontdekt dat je zelfs op nat wegdek nog redelijk hard door een bocht kan, maar zoiets moet je met kleine stapjes ontdekken, geen risico\'s nemen dus. :)
 
In NL, nat kikkerlandje moet je wel met rege kunne, durve, en willen rijden....anders zit je maar een paar dage per jaar op je fiets....alleen jammer dat met nat wegdek geen wheelys mogelijk zijn....worden eerder burnouts met 100kmph :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan