Bijna zomerhandschoenen-rit; editie Brabant

Leuke foto s!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*

Alleen degene waar ik op sta: :X :X , mensen die moeite hoeven jullie echt niet meer te doen de volgende keer !
 
full


ja wie er zo voor gaat zitten *D


Maakt niet uit hoe ik zit, dat flikt ze me toch wel :)

de schat

Zo had ze die morgen ook al een van m'n shirts gepakt, voor de mensen die het opgevallen was ;) Ze heeft mijn nieuwe zomerhandschoenen, zodat ik mijn oude aan mag, TWEE paar van mijn sokken, en 's avonds had ze MIJN trui aan. Zucht. En dan moet ik ook de helft van mijn CBR met d'r delen. Maarja, we wonen samen in gemeenschap van goederen, blijkbaar ;)



@ IEDEREEN, Bedankt voor alles! Ondanks de regen vanuit Utrecht -> Koffiestop. Geweldige dag! Wel een beetje jammer dat m'n winterhandschoenen minder waterdicht bleken dan mijn zomer handschoenen -O-

wanneer krijgen we het recept van die geweldige soep? Heb meerdere mensen, waaronder m'n vriendin, inmiddels horen zeggen dat hij lekker was, terwijl ze normaal geen erwtensoep hoeven! ;)
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit hoe ik zit, dat flikt ze me toch wel :)

de schat


wanneer krijgen we het recept van die geweldige soep? Heb meerdere mensen, waaronder m'n vriendin, inmiddels horen zeggen dat hij lekker was, terwijl ze normaal geen erwtensoep hoeven! ;)


Misschien moeten we Elly vragen of ze het recept hier kan posten
*D
 
@ ster ik vind je een lekkerding dus dan hebje gelijk een complimentje

@ haga-san nice wheelies *O* *O* *O* *O* :} :}
( cbr1982 kan nog geen wheelies maken .... -O- |( )

een kijken of ik nog wat kan verzinnen voor dit jaar *O*
 
Laatst bewerkt:
Zo mensen..... ben ook weer es online. Effe bijgelezen ;)

Ondanks het weer was het een gezellige dag. Leuk ritje, gezellige mensen en heerlijke soep :9

@ Bikermouse en Hans: bedankt voor het thuisbrengen van Annelies :}
geen gezicht, die lange Hans op een SV :P

@ ellie: lekkere soep :9

@ mensen van de koffiepauze: dat ging er wel in! :9

@ weergoden: B| voor de wind en regen van deel 1, 8-) voor de rest

@ john: 8-)


Nu effe m'n camera leegtrekken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan