Bijna zonder motor naar de TT !

*GSX-R600*

Die hard MF'er
10 mrt 2002
713
0
Rotterdam
Normaal ga ik nooit met de motor naar mijn werk omdat ik deze ergens anders stal. Maar vanwege het mooie weer van vandaag vroeg in de auto gestapt en mijn motor op gehaald. Na een lekker stukje toeren aan gekomen in R'dam. Hier dook ik de gebruikelijke ochtendspits in op de Vaanweg. Bij het tweede stoplicht sprong het licht op groen en tufte we verder met een gangetje van 30 km/h. Bij de voetgangersoversteekplaats stond een zomers geklede vrouw en in een reflex keek ik naar rechts. Toen ik weer voor me uit keek was het enige wat ik zag de achterkant van mijn voorligger en fel brandende remlichten! In en flits ging ik vol in de remmen. Maar met 30 km/h hebben de dubbele schijven voor meer remkracht dan dat de voorband over kan brengen. Het voor wiel gleed weg en mijn motor was opweg naar het asfalt. Rem los! en weer overeind. Toen was ik nog steeds opweg om nader kennis te maken met mijn voorligger, weer blokkerend voor wiel en dit maal rechtsom richting het asfalt. Voorrem weer los en iets meer met de achterrem erbij. Weer rechtop getrokken en rakelings langs de auto en tussen 3 streekbussen door en dat in 2 tiende van een seconde. Met een lichte hartverlamming en een ongekende adrenaline stoot maar verder gereden. Al rijdend dacht ik hoe ik het thuis uit moest leggen dat ik op me plaat was gegaan omdat ik naar een mooi vrouwtje keek :9 ..........

Zo dat moest ik ff kwijt..... :+
 
Met een lichte hartverlamming en een ongekende adrenaline stoot maar verder gereden. Al rijdend dacht ik hoe ik het thuis uit moest leggen dat ik op me plaat was gegaan omdat ik naar een mooi vrouwtje keek .......... :9


Maar wat, gaf nou de grootste stoot adrenaline.
Die mooie vrouw of de bijna crash })
 
Dat krijg je.... hoe mooier het weer hoe verder het lichaam ontkleedt wordt. :)

Als ik jou was zou ik maar uit de buurt van het strand blijven :+
 
Mmm, als je 30 gaat en op je voorligger dreigt te vlammen.. heb je dan nog tijd om je bijna 2 keer oinderuit te remmen en toch nog netjes tot stilstand te komen?
 
Maar wat, gaf nou de grootste stoot adrenaline.
Die mooie vrouw of de bijna crash })

Dan hou ik het toch maar bij de bijna crash..... als je nou vraagt waar ik het liefst een adrenaline stoot van wil krijgen dan ga ik toch voor het vrouwtje.
 
Mmm, als je 30 gaat en op je voorligger dreigt te vlammen.. heb je dan nog tijd om je bijna 2 keer oinderuit te remmen en toch nog netjes tot stilstand te komen?

Ben ook niet tot stilstand gekomen......... Wat ik beschreef was mijn ervaring in slowmotion... van buiten af zag het er waarschijnlijk uit als een wobble.... zo van links, rechts piep piep.. :+
 
tering he wat een mazzzel maar ja dat hoort in et leven je hebt je goed gemanufreerd als ik er verhaal zo lees.en veel succes op tt.
 
En nu op het werk de hele dag met een bobbel in je broek lopen van de spanning ;)

Wees blij dat je niet echt op je gezicht bent gegaan en gewoon je weg kon vervolgen.
 
LOL, 'k zie je al in een soort van "The Matrix-achtige-vertraging" door dat verkeer heen wobbelen..... :z
 
En nu op het werk de hele dag met een bobbel in je broek lopen van de spanning ;)

Wees blij dat je niet echt op je gezicht bent gegaan en gewoon je weg kon vervolgen.

Maar, als hij was gevallen was het vrouwtje misschien wel komen kijken of ze kon helpen. Had hij haar mooi van dichtbij kunnen bekijken! :+
 
Gelukkig is alles goedgekomen...je bent wel een vreemde manier om een meisje te scoren :P

Al die korte rokjes en strakke shirtjes, het zou verboden moeten worden....nee, toch maar niet
 
Volgens mij kan dit nooit allemaal gebeurd zijn met 30 km/uur of je hebt
1. baggerremmen dat kan natuurlijk ook.
of
2. je remt vreselijk slecht
})
 
Terug
Bovenaan Onderaan