bijzondere verrichtingen oefenen op schakelbrommer?!

oefenen op schakelbrommer

  • ja *O*

    Stemmen: 28 35,9%
  • nee _O-

    Stemmen: 47 60,3%
  • weet niet :?

    Stemmen: 3 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    78
ik denk wel dat het werkt. voor mij persoonlijk iig wel. ik heb na 1,5 jaar schakelbrommer mijn avb met weinig moeite weten te halen, dus ik denk dat dit voor meer mensen ook zo zou moeten lukken. maar om nou een schakel te kopen om te oefenen..... :s
 
AVB binnen, nu deel 2 nog...
opvoeren, tsja, daar nodigt ie wel toe uit... er zijn zelfs mensen die denken dat het een motor is... Hij is gebouwd om 70 km/h te kunnen rijden, maar ja Holland he?
Maarre...iets met 600cc ofzo lijkt me wel wat *D


O ja Deel 2 |(

Toen ik mijn motorrijbewijs ging halen had ik al theorie(van de auto) en heb de spec. verichtingen voorafgaand aan het praktijkexamen moeten doen...

Wat een ellende allemaal tegenwoordig. *D

Tsja idd 600cc is idd al behoorlik wat.. Mag je gelijk een snelle of moet je aan de lichte variant?
 
O ja Deel 2 |(

Toen ik mijn motorrijbewijs ging halen had ik al theorie(van de auto) en heb de spec. verichtingen voorafgaand aan het praktijkexamen moeten doen...

Wat een ellende allemaal tegenwoordig. *D

Tsja idd 600cc is idd al behoorlik wat.. Mag je gelijk een snelle of moet je aan de lichte variant?
Vergeleken met 50 is het heel wat, maar voor wat ik wil lijkt me het mooi; wil ook graag iemand achterop kunnen hebben...
Enne mag meteen 25+ ;)
Voor een scooter zou het overigens veel zijn geloof ik... heb eens gekeken naar scooters, iets zwaarders dan ik geloof 650cc ben ik niet tegen gekomen; kan dat kloppen?
 
Het heeft voor en nadelen he, je hebt toch wel meer gevoel na een schakelbrommer maar brommer rijd je op een andere manier.

Zelf heb ik 2 jaar Aprilia RS50 (of beter gezegd 70) gereden.

Bijzondere verrichtingen vond ik eitje. Maar mn wegtechniek moest na die jaartjes veel te hard brommer rijden wel flink gepolijst worden.

Een motor is dan wel veel zwaarder, maar ik vond het gewichtsverschil eigelijk wel mee vallen.
 
Vergeleken met 50 is het heel wat, maar voor wat ik wil lijkt me het mooi; wil ook graag iemand achterop kunnen hebben...
Enne mag meteen 25+ ;)
Voor een scooter zou het overigens veel zijn geloof ik... heb eens gekeken naar scooters, iets zwaarders dan ik geloof 650cc ben ik niet tegen gekomen; kan dat kloppen?

klopt idd. 650cc is wel de max
In de toekomst komt er een 800cc uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan