Bike from US

Status
Niet open voor verdere reacties.

piotr

Geblokkeerd account
1 sep 2007
145
0
Heeft iemand ervaring mee ?
Prijzen in $ zijn door lage dollar koers zeer interesant, bijv. een Ducati 1098 voor 11000$, dat is maar ca.7000 euro of deze setje voor maar $ 89k :P
5623_12.JPG


het is wel iets anders denk ik, dan de motor van de buren imprteren

groetjes
Piotr
 
Reken wel op vrachtkosten voor het vliegtuig, herkeuring (ivm andere lichten en bladiebla, ze vinden vast wel iets om moeilijk over te doen), maar als je het goed regelt is het denk ik financieel wel interessant!
 
Houd rekening met vrachtkosten (evt. verzekering), invoerrechten, btw, bpm, keuring bij RDW.
Op de site van de douane kan je al veel te weten komen. Anders ff bellen, is gratis nummer. Zij kunnen je precies vertellen waarover jij allemaal wordt aangeslagen bij het invoeren en wat er moet gebeuren.
 
motor verschepen kost je ongeveer 1000 eu aan vrachtkosten ik heb 3 jaar geleden een quad overgescheept vanuit arizona. invoerkosten had ik toen geen last van, verhuisgoed ;) , maar je zou daarvoor even op de douane site moeten kijken.
verder raad ik je aan van te voren even te checken of het model het zelfde is als het model hier, anders kan je problemen (extra kosten) kunnen hebben om em op de weg te krijgen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan