Bike(ste)rs gezocht die naar BLUBBER 2004 willen

The Goos

MF'er
4 mei 2004
81
0
Brabant
Bike(ste)rs gezocht die naar BLUBBER 2004 willen:


IK...
...BEN: een (eigen)aardige jongeman met dito voorkomen.
...HEB: de rare eigenschap om soms vreemde posts te plaatsen, een rat en zin om naar Blubber te gaan.
...HOU VAN: m'n vrouw Irene, m'n drie vriendinnen...euh sorry...ik bedoel kinderen en van m'n motor.
...HOU NIET VAN: alleen aankomen op treffens
...KOM UIT: Boxtel (bij Den Bosch)
...RIJ AAN: op zaterdag (hopelijk) om 'n uur 13.00 (moet namelijk eerst nog ff oppas regelen)
...BEN OP ZOEK NAAR: mensen die meerijden, of onderweg aanhaken, om samen naar Blubber te gaan of om mee af te spreken op het treffen zelf.
...BEN TE HERKENNEN AAN: een speelgoed rat op de koplamp van mijn enigzins verbouwde matzwarte Bol d'or, een oud klein blauw punttentje met rode voordeur, een ringbaartje en misschien zelfs aan een op m'n jack gespoten logo van Rataplan

Hou jij ook van hobbys?
Heb jij ook zin om naar Blubber te gaan?
Durf je met me mee te rijden?
Ben jij degene waar ik naar op zoek ben?
Plaats dan een berichtje op dit topic. (pasfoto=reactie, geen pasfoto trouwens ook, ha ha)

Op bijgevoegd plaatje zie je ongeveer de route die ik ga rijden:
 
Laatst bewerkt:
Hmmm...das wel een slimme vraag.

Blubber 2004, door MC De Vlotte(R)bak.
Eerste weekend sept, 3+4+5 sept.
In het dorp De Basse (Bij Oldemarkt/Steenwijk)
Alles en iedreen is daar blijkbaar welkom.

Blubbertreffen 3+4+5 sept

Foto's van vorig jaar vindt je hier: http://www.bikerstarke.nl/blubb03.htm

En in eerste instantie wil ik inderdaad over de snelweg gaan omdat het voor mij bijna 200 km is en ik pas 's-middags zal kunnen vertrekken.
 
Laatst bewerkt:
Voor de kenners en bekenden uit de wereld van De Zwarte Cross
Het is achter Cafe De Karre van de jongens van Karrespoor, het is mooi mooi mooi man

Blubber%2004.jpg


Programma BLUBBER 2004


Vrijdag 3 sept.



21.30 - 01.30 baconfat (bluesrock uit belgie)

(3 sets van ± 40 min.)

Het hele weekend wordt muzikaal aan elkaar gebakken door deejays;HARRY,Gèrard,Herbert,Fop,Jantsje en de andere clubleden

Zat. 4 sept.

Kleine podium
16.00 – 18.30 s+b unplugged

grote podium

19.00 - 21.00 vet cool rock

In de pauzes van de bands zijn er diverse activiteiten, je kunt je inschrijven bij de bar of tijdens het spel zelf.

17.00 elastiek trekken, uw spelleider;

19.30 BEST BURN OUT, uw spelleider ; Jan V.

21.30 - 22.15 tornado braindeath psygo metal

21.00. langzaamst draaiende motor, uw spelleider; Johan M.

22.45 - 00.30 fen temple bikerrock

In de pauze de PRIJSUITREIKING

01.00 - 02.00 bigens energie rock

uitloop tot 02.30 daarna dj hof met muziek op een lager volume

Zaterdag ochtend vanaf 11.00 tot 16.00 uur vindt er de TT van de Basse plaats (een straten race met uitsluitend classicbikes en twins).

Verder; grote kampsite.






Nog groter kampvuur, snacks, chinees, boerenkool met worst.
 
Laatst bewerkt:
Goos, ik heb iemand uit Belfeld (bij Tegelen) die komt ook zaterdag, is dat bij je in de buurt i.v.m. gelijk oprijden?
 
Goos, ik heb iemand uit Belfeld (bij Tegelen) die komt ook zaterdag, is dat bij je in de buurt i.v.m. gelijk oprijden?
We komen niet door elkaars woonplaats ofzo maar ik heb ff gekeken en we kunnen eventueel wel net voorbij Nijmegen afspreken en dan samen verder. (Mijn vertrektijd is nog ff onder voorbehoud want ik heb nog steeds geen oppas kunnen regelen, heb er wel goede hoop op) :)
 
Nog wat er info van andere site;

jjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaa, nog een 5 dagen voor mij, en dan is het blubberen, jaja, ik weet het, ik kom nie vrijdag, pas zatermiddag rond een uur of 16.00 uur, dus zet de bbq maar klaar
80.61.252.182

--------------------------------------------------------------------------------
Ik poets mijn Rukker met Dasty, te koop bij de Wibra voor 1,69 pleuro's


Henk Huls
Administrator


member is online








Gender:
Posts: 1210
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #12 on: Aug 30th, 2004, 6:52pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Op www.ratbikeforum.tk zit een jongen bij jou uit de buurt, die komt ook zaterdag, zoekt iemand om mee op te rijden.

Ik heb het werkplaatshandboek voor je BMW, belang bij? kost niks. Staat op CD is een digibeetje
Logged

--------------------------------------------------------------------------------
www.ofoto.com
email login henk.huls@wanadoo.nl
paswoord 750


Ozzie
New Member


member is online








Gender:
Posts: 29
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #13 on: Aug 30th, 2004, 9:07pm »

--------------------------------------------------------------------------------
ik zal dadelijk effe kijken op da linkie, hoop dat hij de weg weet Maar da werkplaatshandboek op cd, hmm, daar kan ik wel eens belang bij hebben ja, dus als je het kwijt wilt, neem je het komend weekend maar mee
80.61.252.182

--------------------------------------------------------------------------------
Ik poets mijn Rukker met Dasty, te koop bij de Wibra voor 1,69 pleuro's


Henk Huls
Administrator


member is online








Gender:
Posts: 1210
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #14 on: Aug 30th, 2004, 9:31pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb um al klaar ligge Ozze, komt goed
Die jongen heet Goos oftewel Martijn

Logged

--------------------------------------------------------------------------------
www.ofoto.com
email login henk.huls@wanadoo.nl
paswoord 750


Ook enig idee hoelaat jullie zaterdags die kant op gaan?
62.59.169.102

--------------------------------------------------------------------------------
Mzzl Soes


Henk Huls
Administrator


member is online








Gender:
Posts: 1210
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #16 on: Today at 2:39pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Vrijdag na het werk, tegen 20.00 uur daar zijn is vroeg zat, zaterdag is die euh antieke motoren wegrace's op straten circuit, is zeer de moeite waard om te kijken, het weerbericht is goed
Logged

--------------------------------------------------------------------------------
www.ofoto.com
email login henk.huls@wanadoo.nl
paswoord 750


Soes
Moderator


member is offline








Gender:
Posts: 77
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #17 on: Today at 2:46pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Ik kan helaas niet eerder dan zaterdag komen, is er dan nog wel een beetje door te komen
62.59.169.102

--------------------------------------------------------------------------------
Mzzl Soes


Henk Huls
Administrator


member is online








Gender:
Posts: 1210
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #18 on: Today at 2:49pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Jawel, kun je er voor 13.00 uur zijn? 13.30 uur beginnen die race's, is harstikke leuk
Logged

--------------------------------------------------------------------------------
www.ofoto.com
email login henk.huls@wanadoo.nl
paswoord 750


Soes
Moderator


member is offline








Gender:
Posts: 77
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #19 on: Today at 2:53pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Ja dat gaat zeker wel lukken. Mijn broer rijdt effe stukkie terug en pikt me dan op, ben niet zo'n held in het alleen ergens heen rijden.
62.59.169.102

--------------------------------------------------------------------------------
Mzzl Soes


Henk Huls
Administrator


member is online








Gender:
Posts: 1210
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #20 on: Today at 4:34pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Ie euh prima Soez, en ons nummer is voor het geval er een slechte telefoon dekking is (het is een heel klein dorpje) of als de 1 um niet hoort, komt wel goed denk ik
Logged

--------------------------------------------------------------------------------
www.ofoto.com
email login henk.huls@wanadoo.nl
paswoord 750


Henk Huls
Administrator


member is online








Gender:
Posts: 1210
Re: Blubber 2004 1e volle weekend Sept
« Reply #21 on: Today at 4:37pm »

--------------------------------------------------------------------------------
Het is Afrit 7, dan Steenwijkerwold aanhouden (is al na km of 5) dan zie je hele kleine bordjes van De Basse, is 5 boerderijen groot ofzo, er lopen maar weinig wegen daar, kan eigenlijk niet missen, maar de eerste keer heb ik me er ook lazarus gezocht, wist niet dat dat bordje zo klein was (en zocht het veel te moeilijk) maar het is ook groots, gewoon achter choppers aanrijden
Logged

--------------------------------------------------------------------------------
www.ofoto.com
email login henk.huls@wanadoo.nl
paswoord 750
 
Laatst bewerkt:
Ozze Jan en ik hebben afgesproken dat we elkaar zaterdag tussen 13.30 en 14.00 uur treffen langs de A50.
Net boven knooppunt Valburg, is een parkeerplaats zonder tankstation.

meetingpoint_Blubber_2004.jpg


Als er nog meer gegadigden zijn om mee te rijden?
Je bent welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
 
Hahaha, wie komen we allemaal tegen hiero, Hulzie, Goos, wordt steeds gezelliger..... :} Ik ben der bij zaterdag, ik zie je een paar cm hoger dan waar die pijl staat, want daar sta je in de berm *D *D , tot Blubbersssssssss :) :)
 
Zo uit mijn hoofd Soez + aanhang, Floris + vriendin, Margje. my, Roelof en ach joost mag het weten een heleboel dat weet ik wel, want is 1 van de laatste mooiweer treffens van het jaar.

Weer een ervaring rijker vandaag, ook lagge;



Ik vanmorgen naar mun werk om 06.15 uur, voorbij het laatste stoplicht waar ik altijd doorbij dacht ik shit wat een herrie maakt die oude GSX 1100 (160.000 km gelopen) nog veel meer dan een ongedempte intruder, nou ja, kijk ik straks onder het fietsehok wel naar, maar ik ben altijd als eerste (sleuteldrager) op het werk, en mijn pasje daar kan ik het hek mee opendoen 24 uur per dag maar pas weer van het terrein af na 06,45 uur, dus ik kijke, verdomme hele uitlaat pleito's, gaaf man, nou ja, ff terug rijden, moet dichtbij zijn (300 meter) verdomme, hek wil niet los, nou ja, dan op de terugweg maar kijken als ik mazzel heb ligt ie er nog.

En wel ja, heel de eind demper lag er, zo foto's mooi op d4 beugel gebroken vanwege trilling, zal um ff weer aanlassen, echt, een VS je zonder dempers is socialer dan een GSX 1100 zonder demping, ze gingen net allemaal voor me aan de kant op de snelweg, reedt desondanks nog ruim 180.

DSC00153.JPG

DSC00154.JPG

DSC00155.JPG

DSC00156.JPG

DSC00157.JPG

DSC00158.JPG


Ach ja mooi avontuur (hele fiets kostte me twee jaar geleden ook maar 450 euro puur voor erbij, en dit is de eerste keer dat ik er iets mee heb, wil gewoon niet dood zo'n dier)
 
Hij is weer klaar juist gelast, loopt weer als een tiet, mijn ideale woon-werkerkeer fiets, met uitlaat wel te verstaan, mogelijk rijdt vrouwtje erop naar Blubber , ik ga op de oude zwarte Honda Ratbike, anders neemt vrouwtje haar eigen, de GS 750 uit 1978, we hebben al dorst!
 
GEWELDIG....
....maar verdomme,
je bent me net voor!!!
Ik zit nu met m'n stanleymes in m'n handen om de mal te gaan snijden, ha ha.
Gaaf hoor dattie d'r al op zit!

Tot zaterdag.
 
Ik heb de mal bewaard, 1 van karton en op A3 papier, die had ik uitvergroot, die heb ik gebruikt, daar heb ik er nog 1 van, kan ik het weekend meenemen, maar A3? kopieeren? Inscannen? Ik heb de paieren gebruikt, niet die van karton en met nieten vastgezet

Ik had niet de juiste schrijfpen, maar neem een stuk boeklon, daar opzetten, uitsnijden, en je plakt um op een spijkerjas, dan heb je minder uitloop van verf
 
Zo, morgen werken, eten gas antrappen gas geven en wegwezen en er pastte nog 15 liter bier in aan de oude Honda

DSC00165.JPG

DSC00166.JPG

DSC00167.JPG

DSC00168.JPG

DSC00169.JPG

DSC00170.JPG

DSC00171.JPG

DSC00172.JPG

DSC00173.JPG


Prettig idee dat morgen om deze tijd de tent staat, we aan het bier zitten, de oude Honda staat aan de stroom, die kisten worden gekoeld, dus koud bier bij aankomst, wie doet me wat?

We staan, terrein oprijden, helemaal achteraan i.v.m. s'nachts niet stoppen van de muziek, maar deze brommers herkennen jullie wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan