bikebox iemand ?

pdv_moto

Mooi Weer Rijder
Donateur
20 sep 2013
10.050
5.450
Iemand Ervaring met dit ding
http://www.bikebox24.eu/produkte/

Ff gezocht, en tot verbazing niets gevonden

r is gezocht op: 'bikebox'. Resultaten per woord: bikebox: 0.
De database van 308.992 onderwerpen is voor het laatst bijgewerkt op 16 november 2014 03:52 en is doorzocht in 0,0008 seconden.
Er zijn geen onderwerpen gevonden die voldoen aan je zoek opdracht.
Probeer het nogmaals met andere zoektrefwoorden.

Ook google denkt niet dat M-F hier ooit iets van had
Motor-Forum - Index - 26.729.726 berichten
www.motor-forum.nl/forum/
Translate this page
15 hours ago - Forum voor en door motorrijders uit Nederland en België.
Missing: bikebox
 
Laatst bewerkt:
het is ook nogal een flink bedrag voor een beperkt te gebruiken artikel. Voor dat geld kun je vaak ook een nette schuur in je tuin laten plaatsen die multi functioneel is.
 
Volgens mij heb ik em weleens voorbij zien komen, ik dacht bij iemand die zelf een schuur/garage ging bouwen. Of zelfs een container wilde plaatsen
 
het is ook nogal een flink bedrag voor een beperkt te gebruiken artikel. Voor dat geld kun je vaak ook een nette schuur in je tuin laten plaatsen die multi functioneel is.

Duidelijk.
heb nu de prijs gezien.

Op eigen plek is Schuur of Garage is waarschijnlijk beter.

Verder leek mij vooral de veiligheid maar matig: als hij onbewaakt/ongezien staat is openbreken volgens mij nogal simple.
 
Gezien de prijzen weet ik sinds dit jaar uit ervaring dat zelf bouwen goedkoper is.
Daar was ik ongeveer 800 euro voor kwijt, schuurtje van 3*4*2,5.
Leuk voor de ruimte, maar ook dit is zelf te bouwen.
 
Voor hetzelfde geld heb je zoiets:
0183-CC_cosmos335_kleur.jpg


Kun je ook je onderhoud e.d. lekker overdekt doen, je kunt er extra gereedschap in kwijt etc. etc. :z

Tenzij je al een schuur hebt of de tuin te klein is voor zo'n houten garage zou ik die container gewoon laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan