biker bars / biker cafés

Biker

MF'er
1 sep 2004
226
0
Waar in Nederland hebben we bars / cafés die gericht zijn op bikers (chopper/custom rijders)? Met rock muziek, live optredens, striptease shows, etc. Dat werk dus.

Ken je er één voeg hem toe met naam, plaats en provincie:

- The Other Place, Rotterdam, Zuid-Holland
- ...
- ...
- ...
 
Ik ben al een paar jaar van plan om een keer naar de ratbike day te komen maar iedere keer heb ik al iets anders te doen die dag.
 
Excalibur aan de Oudezijds Achterburgwal in Amsterdam komt een eind in de richting. Is ook een favoriete plek voor de Hells Angels om rond te hangen, kun je mooi een biertje doen met de mannen.
 
Laatst bewerkt:
In Leiden is er ook een of andere toko richting Voorschoten. Maar je moet er wel snel zijn, want over uiterlijk 3 dagen moet hij ontruimd zijn :+
 
Excalibur aan de Oudezijds Achterburgwal in Amsterdam komt een eind in de richting. Is ook een favoriete plek voor de Hells Angels om rond te hangen, kun je mooi een biertje doen met de mannen.
Niet zo gek, want die tent is van hunzelf.. :) Net als (volgens mij) the other place trouwens.. :)
 
In Leiden is er ook een of andere toko richting Voorschoten. Maar je moet er wel snel zijn, want over uiterlijk 3 dagen moet hij ontruimd zijn :+

Dat klopt dat is MC Pegasus in Leiden.
Daar ben/was ik lid van en heb alles mee gemaakt van voor tot achter.
Waarom het ontruimt moet worden is allemaal terug te vinden in de media

Cookies op AD.nl | AD.nl

En idd de uitspraak is dat TTT voor aanstaande zaterdag het clubgebouw van Pegasus moet verlaten
 
Goh een nieuw topic.. 2 x Biker in de titel, geplaatst door.. Biker!

Beetje vol van jezelf? :+

[/trolluitenontopic]

HeartBreak Benidorm en Albir www.hbhspain.com! Oh wacht, Nederland..
 
Laatst bewerkt:
The last waterhole zijn wel is van die support 81 ventjes maar of dat nou echt een bikerbar is.
Wel live bandjes, erg gezellig.

In Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
_O- _O-
Het Blue Oyster bar modelletje.
Vinden ze vast wel leuk daar, een groep bikers op visite.
 
Terug
Bovenaan Onderaan