biker bars / biker cafés

The last waterhole zijn wel is van die support 81 ventjes maar of dat nou echt een bikerbar is.
Wel live bandjes, erg gezellig.

In Amsterdam.
Leuke tent, kom er ook wel vaak als afzakkertje.

De portiers zijn HA's, en er komen zo nu en dan HA's en aanverwanten langs.
 
_O- _O-
Het Blue Oyster bar modelletje.
Vinden ze vast wel leuk daar, een groep bikers op visite.
Ik heb ze moeten googlen... Je kent de gay bars wel allemaal heel goed zeg. Apart. Waar het hart vol van is stroom de mond in het weekend – uiteraard stiekem in een donker hoekje – van over?
 
Ik heb ze moeten googlen... Je kent de gay bars wel allemaal heel goed zeg. Apart. Waar het hart vol van is stroom de mond in het weekend – uiteraard stiekem in een donker hoekje – van over?

idd heel raar dat iemand misschien wel homo is, ik val van m'n stoel


het is 2013 hoor, niet 1942... -O-
 
idd heel raar dat iemand misschien wel homo is, ik val van m'n stoel


het is 2013 hoor, niet 1942... -O-
Ehm, ik heb 100% niets tegen homoseksuele mensen – integendeel, 4 van m'n beste vriendinnen zijn mega pot, ik voetbal in een team met 13 lesbiennes en 2 hetero's. Het interesseert mij werkelijk geen ruk met wie je n3ukt, met hoeveel en waar en wanneer en waarom. Live and let live.
Maar om nou heel sneu als er om adressen gevraagd wordt van Biker café's dan met gay bars aan te komen zetten, kom op zeg. Dat stadium zijn we toch wel een keertje voorbij, valt me mee dat ze dat youtube filmpje van southpark niet neerplempen, voor de 100e keer.
Dus dat van '1942' (ik hoop dat je met die datum verder niets mee wilt insinueren) moet je tegen die Deanevo zeggen, niet tegen mij. Ik denk dat hij een homo-probleem heeft en niet ik. Vandaar mijn reactie.
 
Ehm, ik heb 100% niets tegen homoseksuele mensen – integendeel, 4 van m'n beste vriendinnen zijn mega pot, ik voetbal in een team met 13 lesbiennes en 2 hetero's. Het interesseert mij werkelijk geen ruk met wie je n3ukt, met hoeveel en waar en wanneer en waarom. Live and let live.
Maar om nou heel sneu als er om adressen gevraagd wordt van Biker café's dan met gay bars aan te komen zetten, kom op zeg. Dat stadium zijn we toch wel een keertje voorbij, valt me mee dat ze dat youtube filmpje van southpark niet neerplempen, voor de 100e keer.
Dus dat van '1942' (ik hoop dat je met die datum verder niets mee wilt insinueren) moet je tegen die Deanevo zeggen, niet tegen mij. Ik denk dat hij een homo-probleem heeft en niet ik. Vandaar mijn reactie.

dan had je dat toch ook gewoon kunnen typen? :?
 
De link tussen bikerbar en gay bar is nu eenmaal snel gelegd.
Als bikers/sters hierover opgewonden raken, moeten ze zich misschien anders kleden.
 
De link tussen bikerbar en gay bar is nu eenmaal snel gelegd.
Als bikers/sters hierover opgewonden raken, moeten ze zich misschien anders kleden.
Misschien ff ergens anders de troll uithangen; of het nou over homo- of over bikerscafé's gaat, je voegt echt niets toe aan dit draadje.
 
Geen cafe's maar als je in de buurt bent, zeker even langs gaan!!!

62105_144145725747356_2075089818_n.jpg


542127_404339656309627_541864382_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan