Biker kino's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nasz

Die hard MF'er
17 mrt 2012
356
0
Some place else
Heb net ff een gouwe ouwe filmpie gecheckt.

Biker Boyz!

Was weer is cool om te zien.

Welke Biker film moet je gezien hebben?
 
biker boys was dat niet die film waarbij je 189 versnellingen hebt en gaat dragracen op een zandpad :')
 
bikerboys en torque :')

wat een k*tfilms zijn dat zeg :r.
maar zijn er niet al tig topics over de wel goeie motorfilms?
 
biker boys was dat niet die film waarbij je 189 versnellingen hebt en gaat dragracen op een zandpad :')

Ja dat was die...hahah
Ik zeg ook niet dat het een Toppertje is..was gwoon weer ff lachen om te zien.
Maar kom nou is op met een paar goeie biker filmpiesss..
 
Easy Rider? Is in ieder geval niet van die fake-ass rommel
 
Laatst bewerkt:
Als je een goede film wilt zien met een motor in onder de hoofdrol ( :P ), Worlds fastest Indian.
 
Jup worlds fastest indian was een mooie film. Rustige film, wel geniaal gespeeld door hopkins. Vond harley davidson & the marlboro man ook wel leuk maar is meer gefocust op actie.
 
Als je een goede film wilt zien met een motor in onder de hoofdrol ( :P ), Worlds fastest Indian.


Ja maar is van een compleet ander vermakelijk niveau dan Biker Boyz uiteraard.


-O-

En dat vind ik dus ook jammer. Ja er zitten slechte stukken in Biker Boyz dat weet elke rijder. Maar kwa stunts in een motorfilm en kwa bikes staat ie bij mij wel heel hoog. Niet dat het hoogwaardig is. Maar wel leuk om te zien in een film.

Een documentaire is een documentaire en geen vermakelijke film. Ik vind Fastest , Faster en TT3D ubermachtig maar tis toch weer niet hetzelfde -O-
 
Wild Hogs :Y

Biker Boyz is wel grappig om een keer gezien te hebben, maar ik stoor me nogal aan het racen op een zandpad :?
En een Hayabusa met 40 versnellingen _O-
 
er was toch ook eind jaren '80 / begin jaren '90 een film met Mel Gibson of Bruce Willis oid waar ze met een oude Gixxer rondscheurden? (zonder helm meen ik me te herinneren.

Ik heb er al een tijdje naar gezocht maar ik kan hem helaas niet meer vinden (had 'm vroeger op videoband.

Als iemand een snel antwoord voor me heeft, zou dat mooi zijn, want de piratebay gaat bijna dicht :+
 
er was toch ook eind jaren '80 / begin jaren '90 een film met Mel Gibson of Bruce Willis oid waar ze met een oude Gixxer rondscheurden? (zonder helm meen ik me te herinneren.

Ik heb er al een tijdje naar gezocht maar ik kan hem helaas niet meer vinden (had 'm vroeger op videoband.

Als iemand een snel antwoord voor me heeft, zou dat mooi zijn, want de piratebay gaat bijna dicht :+

Misschien heb je hier iets aan:
Bruce Willis: Bruce Willis - IMDb

Mel Gibson: Mel Gibson - IMDb
 
Wild Hogs :Y

Biker Boyz is wel grappig om een keer gezien te hebben, maar ik stoor me nogal aan het racen op een zandpad :?
En een Hayabusa met 40 versnellingen _O-

Dat niet alleen... Bij de finish (het toegangspoort) staan ze gelijk stil, terwijl ze dan eigenlijk tegen de hekken paar meter verder geklapt moeten zijn :+


Biker Boyz en Torque heb ik wel in mijn DVD-collectie :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan