Biker <---> Motorrijder

Biker <--> Motorrijder

  • Stelling klopt

    Stemmen: 28 30,8%
  • Iedereen is Biker

    Stemmen: 5 5,5%
  • Hij Weer???!!!

    Stemmen: 58 63,7%

  • Totaal aantal stemmers
    91
Een Biker is in mijn ogen iemand die auto's verafschuwd en zich meer dan 50% van zijn afgelegde km's op een motor zit. En daar kom je niet snel aan als je de hele winter en met slecht weer in een koekblik zit.

Ben dus een nep biker... :X
 
Bij biker moet ik altijd aan kennissen van ons denken met de achternaam Bijker. En die dragen niet allemaal een snor en/of houthakkershemd. Daarom dus.

Mah wah ben ik dah? Man van 35 jaar met een R1100GS zonder snor en beruit hemd?
 
3weeler.jpg


alles in een. :W
 
Bij een motorrijder zie ik iemand van ongeveer 45 voor me die net een nieuwe fjr1300 heeft gekocht om daar binnen 2 weken 2000 kilometer op te zetten, door met de vrouw achterop naar zuid-frankrijk te knorren, ondertussen alle motorcampings aandoend.

Bij een biker zie ik iemand van 55 voor me die dankzij een midlifecrisis een harley, of nog erger..japanse kopie met 6500 cc heeft gekocht, daar jaarlijks 400 kilometer mee rijdt (2 keer op en neer naar het strand), volgehangen met franjes, ECHTE! harleytassen en toolrolls die hij niet eens weet te gebruiken.. of het is een homo a'la de blue oyster bar ;-)
 
Heb nog niks in het topic gelezen maar heb maar alvast bij het openen van de pagina op 'Hij weer!' geklikt *O*
 
Bij een motorrijder zie ik iemand van ongeveer 45 voor me die net een nieuwe fjr1300 heeft gekocht om daar binnen 2 weken 2000 kilometer op te zetten, door met de vrouw achterop naar zuid-frankrijk te knorren, ondertussen alle motorcampings aandoend.

Bij een biker zie ik iemand van 55 voor me die dankzij een midlifecrisis een harley, of nog erger..japanse kopie met 6500 cc heeft gekocht, daar jaarlijks 400 kilometer mee rijdt (2 keer op en neer naar het strand), volgehangen met franjes, ECHTE! harleytassen en toolrolls die hij niet eens weet te gebruiken.. of het is een homo a'la de blue oyster bar ;-)
Komt in de buurt bij wat ik er van denk ja :P Biker is volgens mij gewoon een benaming die door motor nono's is bedacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan