Biker's Buy it

mxst

Rookie
14 dec 2009
21
0
Zundert
Hallo,

Naar aanleiding van verschillende eerdere topics, over Biker's Buy it heb ik besloten dit topic te starten. Voordat ik bij BBI spullen ging kopen zocht ik namelijk naar meningen over het bedrijf, en kon weinig tot niets vinden.

Hierdoor vond ik het lastig om te beslissen of ik mijn spullen hier wel zou kopen.
Nu heb ik toch mijn spullen besteld en deze netjes binnen een week gekregen, en ik ben er heel tevreden mee. Ik had alleen een probleempje met het betalen via Ideal maar dat lag aan de bank denk ik, kreeg overigens netjes mail dat er fout was opgetreden.

Ik heb een broek, slot en nog wat kleine accesoires gekocht.
Zijn er nog meer mensen met ervaringen met Bikers Buy it, kan natuurlijk ook negatief zijn. Dit topic is misschien makkelijk voor mensen die in de toekomst twijfelen, aangezien het toch internet shopping is.
 
je zal vast goeie bedoelingen hebben, maar dit soort topics komen nogal over als spam

:?

Waar zie jij dan een link naar die site?
Waar zie jij dan staan dat ze geweldig zijn en dat iedereen wat moet kopen bij BBI?

Naar mijn mening is er hier iemand die een topic opent, met de bedoeling dat mensen hier hun positieve en negatieve ervaringen kunnen plaatsen. Hierdoor kunnen anderen later makkelijker hun mening vormen, als ze wat bij BBI zouden willen kopen. Ik vind dat daar niets spammerigs aan is, want dit topic is van hetzelfde nivo als er gevraagd wordt, wie heeft er ervaringen met "Sleutelklaas"...
 
Volgens mij is alles al een keer gevraagd en besproken, in 7 kleurtjes. Hij stelt gewoon een vraag. Gooi anders op elk topic een slotje en noem het motor-encyclopedie.nl...
 
Volgens mij is alles al een keer gevraagd en besproken, in 7 kleurtjes. Hij stelt gewoon een vraag. Gooi anders op elk topic een slotje en noem het motor-encyclopedie.nl...
ik lees steeds meer van dit soort reacties, misschien is het wel een goede suggestie.
anders een filter voordat je nieuwe topics aan mag maken., eerst een half jaar meelezen, dan een jaar posten, en dan mag je pas topics openen.
maar ik ben bang dat er steeds meer dubbele topics geopend worden -O-
 
ff ontopic dan maar,

een keer iets besteld, twee dagen later in huis. Kleur match'te niet goed bij m'n motor en kon het zo terugsturen, kreeg zelfs de verzendkosten voor het terugsturen van ze terug. Dat kom je niet vaak tegen. Echt topzaak...
 
volgens mij is er altijd nog een topic over online-shops...

Yep... en niet iedereen kan die vinden...
Zeker niet als je net een paar berichten hebt geplaatst op een forum en geen idee hebt hoe groot het eigenlijk is. Dat alles al besproken is e.d...

En dan nog... dan nog is dit topic geen spam! Geen link e.d. te zien, dus enkel een informatief topic. Dus stop met je geblaat, denk eerst eens na voor je met je vinger wijst... ;)
 
Als je zoekt op Biker's Buy it krijg je geen goede hit (alleen dit topic). Als je zoekt op Bikers Buy it krijg je wel hits. Tis die '.

Ik sluit me voorderest aan bij Ska Pig (Mark Foggo *O*).
 
:?

Waar zie jij dan een link naar die site?
Waar zie jij dan staan dat ze geweldig zijn en dat iedereen wat moet kopen bij BBI?

Naar mijn mening is er hier iemand die een topic opent, met de bedoeling dat mensen hier hun positieve en negatieve ervaringen kunnen plaatsen. Hierdoor kunnen anderen later makkelijker hun mening vormen, als ze wat bij BBI zouden willen kopen. Ik vind dat daar niets spammerigs aan is, want dit topic is van hetzelfde nivo als er gevraagd wordt, wie heeft er ervaringen met "Sleutelklaas"...
Mee eens, maar ik vind het ook wel heel erg naar spam rieken als ik eerlijk ben. Iemand mag hier best zijn mening geven, maar het lijkt er hier wel heel dik bovenop te liggen. Waarom open je in vredesnaam een topic over een winkel waar je een broek, slot en nog wat kleine accessoires hebt gekocht? Maar goed, je hebt gelijk, ik geef hem het voordeel van de twijfel. Als hij zich speciaal aanmeldt om hier wat 'random small talk' over een willekeurige winkel te hebben, be my guest ;)
 
Laatst bewerkt:
ik lees steeds meer van dit soort reacties, misschien is het wel een goede suggestie.
anders een filter voordat je nieuwe topics aan mag maken., eerst een half jaar meelezen, dan een jaar posten, en dan mag je pas topics openen.
maar ik ben bang dat er steeds meer dubbele topics geopend worden -O-
Wat een bullshit, echt, los van het feit dat het niet gaat werken is het gewoon klinkklare onzin. Het is een FORUM jongens, punt. En waarom het niet gaat werken? Wie onthoudt er in dat halfjaar meelezen nou alle topics die voorbij komen ?!?!

Hoe hoog wil je de drempel maken om hier lid te worden?
 
met 4 posts is het of spam, of onwetendheid/goedwillendheid.

just my 2 cents
 
met 4 posts is het of spam, of onwetendheid/goedwillendheid.

just my 2 cents
Oh ja, die was ik ook nog vergeten te noemen ;) Alhoewel hij wel een klein aantal posts in andere topics heeft. Heb niet de moeite genomen te zoeken wat hij daar gepost heeft overigens ;)
 
Ja wat een gezeur altijd over spam en over dingen die al een keer besproken zijn.
Alles is al een keer besproken dus zullen we MF maar opheffen?

En ik maar denken dat vrouwen zeikerds zijn, maar motorrijders kunnen er ook wat van zeg. :+
 
Hierdoor vond ik het lastig om te beslissen of ik mijn spullen hier wel zou kopen.
Nu heb ik toch mijn spullen besteld en deze netjes binnen een week gekregen, en ik ben er heel tevreden mee. Ik had alleen een probleempje met het betalen via Ideal maar dat lag aan de bank denk ik, kreeg overigens netjes mail dat er fout was opgetreden.

Ik heb een broek, slot en nog wat kleine accesoires gekocht.
Je vond het lastig om te beslissen, en toen heb je toch maar, zomaar zonder aanleiding een broek, en slot en wat kleine accesoires gekocht? :? Hoe dat zo dan. Vanwaar de twijfel en wat nam de twijfel dan weg?
 
Topicstarter heeft meegelezen en rekende op dit soort reactie om dit topic levend te houden en dus de naam ook...

;)
 
Ja wat een gezeur altijd over spam en over dingen die al een keer besproken zijn.
Alles is al een keer besproken dus zullen we MF maar opheffen?

En ik maar denken dat vrouwen zeikerds zijn, maar motorrijders kunnen er ook wat van zeg. :+
Wat het gezeur over dingen die besproken zijn: :^
Wat het gezeur over spam betreft: Terecht, spam is irritant.

Maar misschien heeft Wullebolle gelijk en moeten wij ons daar niet druk over maken en het gewoon negeren als we het irritant vinden en niet gaan zeuren.
 
Maar misschien heeft Wullebolle gelijk en moeten wij ons daar niet druk over maken en het gewoon negeren als we het irritant vinden en niet gaan zeuren.

Als je denkt dat er iets niet klopt... dan is er bovenaan zo'n geel driehoekje waar je op kunt klikken, zodat je een topic-report kunt afgeven... de mods bepalen daarna wel of er wat moet gebeuren.

Dat driehoekje gebruiken scheelt een hoop gezever in een serieus bedoeld topic... ;)
 
Als je denkt dat er iets niet klopt... dan is er bovenaan zo'n geel driehoekje waar je op kunt klikken, zodat je een topic-report kunt afgeven... de mods bepalen daarna wel of er wat moet gebeuren.

Dat driehoekje gebruiken scheelt een hoop gezever in een serieus bedoeld topic... ;)
Hm, das een handige tip ja. Alhoewel ik hem in dit geval het voordeel van de twijfel geef. Ik vind het toch eng om op dat knopje te klikken ;) Leuk stukje psychologie, waarom is het enger om op het knopje te drukken dan om te zeuren.

Maar dat is misschien enigszins offtopic ;)
 
Haha ik sta versteld van de verschillende meningen hierover.

Om te beginnen is spam niet mijn bedoeling, en vind ik dat goede service ook besproken mag worden. Ik heb het topic gestart omdat ik de spullen online wilde bestellen en bij BBI uitkwam, maar geen concrete mening hierover op MF kon vinden. Alleen mensen die wilde bestellen en het niet vertrouwde domat het adres en een woonwijk lag etc.. Ik heb nu wat minder besteld dan in eerste instantie mijn bedoeling was en de gok toch maar gewaagd.

Ook wist ik niet dat er al een topic was over online winkels, anders had ik daar uiteraard wel een reactie geplaatst. Ik ben dan ook idd, nog maar een half jaartje lid van MF.
Kortom mijn bedoeling is niet om te spammen maar toekomstige "twijfelaars" te informeren, aangezien het vaak toch om aardige bedragen gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan