Bikers in rouwtijd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
14 okt 2004
2
0
Brussel
Operatie"motorrijders in rouwtijd"...

Het moet stoppen!!!.......Wij hebben er genoeg van dat onze motorrijders en passagiers begraven worden door de slechte staat van ons wegdek!

Wij betalen,zoals iedere weggebruiker,het recht om in alle veiligheid de openbare weg te gebruiken...

Het laatste ongeval in Lambusart(ter herinnering,5 moto's gevallen,2 doden en 2 gewonden ten gevolge van een abnormaal grote put in de weg),heeft de druppel van de emmer laten overlopen!!!

Wat doen de politiekers??? bevalve de put snel dichtdoen,is er kans op een ongeval ergens anders morgen?

Wij hebben hen een maand gegeven om er over na te denken,een maand om onze ongerustheid te begrijpen.

NU IS HET GEDAAN!!!.......wij hebben onze laatste doden begraven,slachtoffers van slechte wegen...

Na een vergadering in Ransart,met de verschillende voorzitters van de Clubs,leden,en vrienden,zijn we tot het volgende besluit gekomen:

IEDEREEN MOET AANWEZIG ZIJN IN BRUSSEL OP 30 OKTOBER 2004
om ons ongenoegen te laten blijken en dat we er genoeg van hebben.

Samenkomst om 11h30 op de parking C van de Heizel Brussel en vandaar vertrekken we naar de Minister om ons ongenoegen te laten blijken.

De bijeenkomst zal zonder geweld verlopen,omdat wij willen aantonen dat een motorrijder is zoals iedereen

Gelieve deze boodschap naar alle uw families,vrienden en kennissen door te sturen,zodat elke betrokkene aanwezig is.

SAMEN KUNNEN WE ER IETS AAN DOEN!!!
 
NL-ers ook welkom?
Zou ook wel blij zijn met beter asfalt in Belgie (met name de Ardennen). Enne iedere verongelukt motorrijder is er natuurlijk 1 te veel.

Hoop wel dat als ze iets aan de wegen gaan doen, ze niet menen het Nederlands voorbeeld nog verder te moeten gaan volgen en ook echt overal van die flitsdingen weg gaan zetten om de kosten terug te verdienen. (Dan hebben die flitspalen indirect toch bijgedragen aan de verkeersveiligheid....hmmm....damn hebben ze toch gelijk)
 
Idd ja, die Belgische (snel)wegen zijn een ramp. Dacht dat het af en toe slecht gesteld was in Nederland. Maar die Belgen hebben pas echt leed qua wegen.

Reed laats, met mij auto, nog omstreeks Gent op de snelweg. Hadden ze 1 of andere reparatie aan het wegdek gedaan. Ipv. de schade mooi wegwerken hadden ze het gat opgevuld met bakstenen.............Dat gaf 'm toch een knal in mijn auto (ik reed er met 120/130 overheen). Moet er niet aan denken als ik er met de motor overheen was gegaan.

Een goede rede om protest te houden!

Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan