bikesters gezocht!

szeterretje

Rookie
15 jul 2001
1
0
bikes
ik ben op zoek naar meiden die het ook eens leuk zouden vinden om alleen met meiden te gaan toeren, maakt niet uit wat je rijdt als je maar rijdt! ik rijd zelf op een yamaha SZR en kom uit de regio west-Brabant/zeeland maar waar je vandaan komt is niet belangrijk!

meiden laat wat van je horen!!!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: szeterretje op 2001-07-18 11:55 ]
 
Ik ken wel een paar meiden die motorrijden, zij zijn nog mee geweest toen we op de motor naar Duitsland gingen.
Als ik hun weer een keertje zie vraag ik het hun wel of zij er zin in hebben. *D
 
tss, de discriminatie begint weer! :(
Bij deze start ik een save-the-men-fonds! Donatie's kunnen binnenkort.
 
Ze WIL rijden met andere meiden.

Dus Wil ze niet van die pubertjes (die mee rijden en zeggen dat ze harder rijden terwijl hij niet weet hoe zij rijd), je kan ook andere dingen willen dan waar jij meteeen aan denkt.

tjonge tjonge, je moet hier ook wel alles uitleggen.
 

Maaruu als je als man nu een sterke vrouwenlijke kant hebt???? Bedoel mogen travestieten wel mee? :?

Vind ut toch maar vreemd hoor om gediscrimineerd te worden. Een vriendin van mij is een keer met een vrouwen klub mee geweest om een stukje te rijden. Haar conclusie: gezellig en 80% was lesbo. *D

Als het maar leuk is!


 
Dan begrijpt ik jouw eerste opmerking niet, leg die eens uit.



Mijn vriendin wil niet met andere meiden rijden, gaat haar veels te langzaam.
 
Op 2001-07-17 09:07, schreef Gizzmo13:
Ze wil waarschijnlijk niet van de opschepperige pubertjes .

Ja tuurlijk, omdat ik 20 ben ben ik meteen een puber.
Godverdomme ik wordt toch zo ziek van die mensen die hun mening altijd klaar hebben.

.....zegt hij die zijn mening ook wel klaar lijkt te hebben.

PS dat gescheld is nergens voor nodig en komt helaas voor jouw puberaal over.
 
JK
25Kw'er


Geregistreerd: Jul 11, 2001
Berichten: 15
Lokatie: Amersfoort
Geplaatst: 2001-07-17 01:43
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom geen mannen om te rijden ? Of rijden die te snel?

--------------------------------------------------------------------------------


Je wordt ziek van mijn mening, nou, sorry hoor, als je zo reageert dan hou ik me mond wel voordat je begint te huilen (puber)

Maar ik reageer alleen op jouw mening (of rijden die te snel?)

Dus wie begint er nou eigenlijk, maar als ik niks meer mag zeggen moet je het me maar nog even laten weten.
 
Hmmm da's lache.
Maarre ik heb al een vriend :) en ik ga altijd samen met hem rijden en m'n vriend rijdt op een Fireblade en ik :] op een CBR 400RR en ik :] ook gedurig op z'n Blade dus.........

PS: En ik ben pas wezen rijden met (Dude)Ruud, dus als iemand wil weten hoe m'n rijstijl is vraag het maar aan hem! :) :) :)
 
Szeterretje lijkt het leuk om wat met een stel meiden te doen, als vrouwen onder elkaar. Kan daar wel inkomen. Jullie heren hebben vast ook bepaalde dingen die je leuk vind om te doen met andere mannen. Een maat van mij vindt Unreal Tournament puur iets om met zijn mannelijke vrienden te doen. Dit zegt niet dat vrouwen beter of slechter zijn hierin, maar is puur een preferentie.

Of vrouwen beter zijn in motorrijden hangt van de vrouw af. Is hier ook niet relevant. Er worden geen 'pubertjes' en geen 'echte mannen' gevraagd puur omdat Szeterretje het leuk vindt om een keer met alleen maar meiden te gaan rijden.

Als zij dat een keer leuk vindt, hoeven wij mannen (je, muis = ook mannetje) ons niet gediscrimineerd te voelen. Als je vriendin eens gaat stappen/shoppen/vul verder maar in met haar beste vriendin ga je toch ook niet klagen dat je mee wilt?

Met andere woorden, let's stop met dit gespeculeer om de reden waarom & laat Szeterretje gewoon de kans krijgen om meer dan alleen gebekvecht als antwoord op haar topic te krijgen.

Het belangrijkste is de :) bij het :]
 
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom geen mannen om te rijden ? Of rijden die te snel?

--------------------------------------------------------------------------------

Je wordt ziek van mijn mening, nou, sorry hoor, als je zo reageert dan hou ik me mond wel voordat je begint te huilen (puber)

Maar ik reageer alleen op jouw mening (of rijden die te snel?)

Dus wie begint er nou eigenlijk, maar als ik niks meer mag zeggen moet je het me maar nog even laten weten.

Jij begint meteen met puber. En dat omdat ik 20 ben. Ga eens van die jochies op de scooter afzeiken die 16 zijn ofzo. Zal ik jou eens aanspreken op je leeftijd? Ik weet niet hoe oud je bent, maar je zal dan vast wel een ouwe lul zijn ofzo. Of zal ik je eens aanspreken op je uiterlijk. Je kan niet meteen van iemand zeggen of hij of zij puber is of niet. Ik las zelfs een reply dat iemand z'n vriendin niet eens mee wou rijden met vrouwen omdat die inderdaad wat rustiger rijden.

Je mag van mij best wat zeggen, maar ik denk dat JIJ kinderachtig bent om mij een puber te noemen. :j
 
Joh, vergeet alles wat ik gezegd heb, wist niet dat je alles zo serieus neemt, trouwens, dat is mijn vriendin die eigenlijk niet met andere meiden wil rijden omdat ze meestal wat langzamer rijden.

Lees een beetje tussen de regels door.

Ik kan nog wel en hoop zeggen, maar laat maar, wordt toch alemaal verkeerd begrepen.

En ja, ik ben heel oud, heel lelijk, kan niet rijden enz }) }) })

MAZZEL
 
Euhh, ff relaxen mensen. :)

We zijn allemaal liefhebber van dezelfde hobby, dus geen ruzie plz. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan