Bilstain Adventure meeting

In de 1, zoals ik aangaf had ik een heel zware vertanding er op, ik kon de toeren niet houden die bij de snelheid hoorden die ik aandurfde. De T7 kan origineel al trager heb ik gemerkt. Maar deze helling op is ook voor de T7 in de 1 zetten. Zoals in alle filmpjes lijkt deze heuvel in het filmpje redelijk vlak, maar in het echt is hij wel redelijk lomp.

In het post-menu het film camera'tje aanklikken :9

Edit: Een beter setje banden had zeker geholpen, maar m'n kameraden reden op dezelfde als ik er onder had. In dit geval had ik een beetje de rol als gids/instructeur aan het spelen. Dan moet je vooral niet het spul beter voor elkaar hebben dan hun natuurlijk, want dan komen de slappe smoesjes weer _O-
Het doel was ook meer om te kijken wat de motor in reis setting doet.
 
In de 1, zoals ik aangaf had ik een heel zware vertanding er op, ik kon de toeren niet houden die bij de snelheid hoorden die ik aandurfde. De T7 kan origineel al trager heb ik gemerkt. Maar deze helling op is ook voor de T7 in de 1 zetten. Zoals in alle filmpjes lijkt deze heuvel in het filmpje redelijk vlak, maar in het echt is hij wel redelijk lomp.

In het post-menu het film camera'tje aanklikken :9

Edit: Een beter setje banden had zeker geholpen, maar m'n kameraden reden op dezelfde als ik er onder had. In dit geval had ik een beetje de rol als gids/instructeur aan het spelen. Dan moet je vooral niet het spul beter voor elkaar hebben dan hun natuurlijk, want dan komen de slappe smoesjes weer _O-
Het doel was ook meer om te kijken wat de motor in reis setting doet.
Ik geloof direct dat het steiler is dan het lijkt, en dat het geen makkelijk stukje was hoor. Zie ik op m'n eigen filmpjes ook altijd. Die vertanding is voor dit soort stukjes ook niet ideaal nee, vind je koppeling vooral niet leuk:)

Ik krijg dan een foutmelding, maar zal nog is wat pogingen doen...

Haha, goede reden om het op die K60's te doen :t
 
[...]
- Het BMW GS1250 trophy team Nederland. Daarvan hebben Madame en ik even 2 GS'en geconfisqueerd voor een testrit rond het terrein. Super stabiel, erg soft op het gas. Eigenlijk super makkelijk om te rijden.
[...]
Uiteraard heb jij weer een motor van iemand weten af te troggelen :P. Volgende keer ga ik graag weer mee ben ook wel benieuwd wat ik daar kan op dat materiaal dat jullie daar nu hadden :+
 
Uiteraard heb jij weer een motor van iemand weten af te troggelen :P. Volgende keer ga ik graag weer mee ben ook wel benieuwd wat ik daar kan op dat materiaal dat jullie daar nu hadden :+
Hahahaha dat is wel hoe het gaat ja :9

Helemaal op dat terrein, mensen zijn doorgaans al over de eerste krasjes en deukjes heen. Dan wordt het een stuk makkelijker om het een en ander proef te rijden!
 
Flinke tijd na dato nog een paar filmpjes binnen gekregen van hoe Madame dr Versys 300 omhoog komt met een stunt/hard enduro rijder d'r op.



 
Gaaf. Kennis van mij zegt altijd: "ga er maar vanuit: de motor kan alles, het zit tussen je oren!" "Ver vooruit kijken en gas erop".
 
Niet van Bilstain zelf, maar er zijn wel bedrijven die dat doen. Doorgaans zit er dan wel een cursus aan vast meen ik...
 
Hmmmm....thanks, we hebben zelf wel motoren maar er willen ook vrienden mee die dat niet hebben...we willen gewoon met een paar man aan rommelen, dus geen cursus...
 
Hmmmm....thanks, we hebben zelf wel motoren maar er willen ook vrienden mee die dat niet hebben...we willen gewoon met een paar man aan rommelen, dus geen cursus...
Staat je vrij om het zelf even uit te zoeken natuurlijk!
Als ze wat verhuren zal het trial en enduro zijn, ik verwacht geen ADV motoren.

Edit: Denk dat het sowieso lastig verhuren is. Een Enduro heeft best wat onderhoud nodig, dus fikse prijzen zijn al nodig om het rendabel te maken. Dan ook nog zonder toezicht op een terrein waar men al met enige regelmaat een eigen motor aan stront jaagt. Voor €500 schade maken op een dag is totaal niet moeilijk, een framebuis plat jagen ook niet... Dat ga je met een paar tientjes borg niet redden en de huurder is echt wel gevlogen als er dat soort schade verhalingen komen.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt endurofun.be eens aanschrijven, die verhuren CRF250L machines tijdens cursussen op Bilstain.

Deze verhuurt Beta 450 4T of X-trainer tijdens trainingen, misschien ook wel los.

X-trainers zijn sowieso geweldige fietsen daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan