Bimota DB2SR????

Zo te zien ben je een liefhebber, dus gewoon lekker houden die Porsche... Ga je anders spijt van krijgen.

Sowieso zou ik je afraden de Bimota in te ruilen. 2e hands motormarkt ligt sowieso al op z'n gat (zeker particuliere verkoop) en zeker met zo'n special moet je 't wel heel erg treffen wil je 'm uberhaupt verkopen.

Succes!
 
Tuutuut:
Even wat beter lezen.... Als je de voorgaande berichten had gelezen had je geweten dat ik de motor niet kan gebruiken en dus wil verkopen...

Gewoonkevin:
Dank je wel! Wil hem eigenlijk niet weg doen, maar heb een huis gekocht dus is het: bij mijn moeder blijven wonen met Porsche of op mezelf zonder Porsche...

Appelflap:
Jij hebt goed opgelet!!! Jij begrijpt hem!!

VTR Jeroen:
WAS HET MAAR WAAR!!!!!!!!!!!!!! (als ik die Ferrari van mij was geweest had ik die Porsche niet weg hoeven doen als ik een huis had gekocht...) Mocht een keer meerijden met een kennis van mij... Dus meteen maar even mijn auto ernaast gezet voor een mooie foto...

Dankzei jullie reacties heb ik toch maar besloten om mijn auto niet te ruilen tegen deze motor. Bedankt iedereen voor de adviezen/opmerkingen!!

Wat mij betreft kan dit onderwerp worden gesloten...
 
Gezien m'n eerdere hele korte ervaring met een DB9 (Thundercat blok met injectie) kan ik je vertellen dat het een verdomd akelige injectie was ;) .
En een rendabel benzineverbruik moet je ook niet op rekenen.
Liegbeest. :+

Een Bimota met een Yamaha blok is dan een YB.
YB9 dus. Heb ik ook gehad, maar dan niet de YB9Sri.
Maar goed ook dus. ;) :9~

Topicstarter, de Bimota alleen nemen als je er zelf mee gaat rijden.
En de prijs is nog wel € 2.500 aan de te hoge kant. O-)

Hij is wel meer waard dan een Duc van dat jaar, maar zeker niet veel meer. Helaas. :)
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel! Wil hem eigenlijk niet weg doen, maar heb een huis gekocht dus is het: bij mijn moeder blijven wonen met Porsche of op mezelf zonder Porsche...


hahah ! ik had hetzelfde maar met de motor, ook voor de motor gekozen hoor,
de passie was te groot, en mijn moeder is nog van de kwaadste niet, hou ik het
nog wel een jaartje extra mee uit :P
 
Ik krijg de indruk dat de motoreigenaar met hetzelfde probleem zit als jij, hij kan hem ook niet kwijt voor die prijs... je lost niets op door te ruilen.

Die Bimota mag dan een liefhebbersmotor zijn, hij is nog minder courant dan jouw Porsche....
 
Een goede 944 moet zeker wel een markt voor zijn en een liefhebber schrikt er echt niet voor terug om er het hele land voor door te rijden. Wat hem wel terug doet schrikken zijn de -tig "als nieuw" geadverteerde auto's die na een flinke rit (om m in het eg te zien) behoorlijk uitgewoond zijn. Ken verhalen van water IN de auto enz. '(

Toch suc6, en misschien dat je de smaak van motoren en de leuke sfeer binnen de motorrijdersgemeenschap te pakken hebt gekregen. Na verkoop 944 op naar rijbewijs A, een leuke betrouwbare 2-wieler en dan lekker :]

Greetz, Dutch
 
Liegbeest. :+

Een Bimota met een Yamaha blok is dan een YB.
YB9 dus. Heb ik ook gehad, maar dan niet de YB9Sri.
Maar goed ook dus. ;) :9~

Topicstarter, de Bimota alleen nemen als je er zelf mee gaat rijden.
En de prijs is nog wel € 2.500 aan de te hoge kant. O-)

Hij is wel meer waard dan een Duc van dat jaar, maar zeker niet veel meer. Helaas. :)
Hè, zat ik er een lettertje naast :P
Maargoed, het ging om de injectie die gewoon ruk was :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan