Bimotacorse
Die hard MF'er
hoi,
Heb een beetje rondgezocht op MF maar mijn vraag kan ik niet beantwoorden met behulp van andere topics dus....
-Is er een bepaalde km stand die een motor minimaal gedraaid moet hebben voor ie goedkoper is om te importeren??(zit te denken om een ander cockpitje erop te zetten voor de keuring..aangezien de aanschafprijs van deze motor bijzonder hoog was hoop ik de bpm terug te kunnen dringen op deze manier...groot nadeel is dat er dan een onjuiste km stand op kenteken komt te staan en als je daar mee gaat klooien daalt ook de marktwaarde...dillema!!!).
-welke gegevens heb ik precies nodig van de motor??(wil hem van een particulier gaan kopen en denk dat die alleen een kenteken bewijs heeft(duits)dus hoe kom ik aan de overige papieren???
Hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven...mailen mag ook :suzukicarbon@hotmail.com
mvg johan
Heb een beetje rondgezocht op MF maar mijn vraag kan ik niet beantwoorden met behulp van andere topics dus....
-Is er een bepaalde km stand die een motor minimaal gedraaid moet hebben voor ie goedkoper is om te importeren??(zit te denken om een ander cockpitje erop te zetten voor de keuring..aangezien de aanschafprijs van deze motor bijzonder hoog was hoop ik de bpm terug te kunnen dringen op deze manier...groot nadeel is dat er dan een onjuiste km stand op kenteken komt te staan en als je daar mee gaat klooien daalt ook de marktwaarde...dillema!!!).
-welke gegevens heb ik precies nodig van de motor??(wil hem van een particulier gaan kopen en denk dat die alleen een kenteken bewijs heeft(duits)dus hoe kom ik aan de overige papieren???
Hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven...mailen mag ook :suzukicarbon@hotmail.com
mvg johan