Bimota SF?

Jos,
GDS maakt momenteel kroon platen voor MX, supermotard
bij KC zijn GDS platen te koop
http://www.gdsmotorsport.at/default.htm

Leuker prijsje krijg bij n paar bestelingen })


Very nice Gerhard maar het spanbussysteem heb ik op m'n Fazer 1000 zitten weliswaar van Gilles tooling maar oogt hetzelfde vindt ik dus ook wat te licht moet grof en bruut zijn dus ik ga vooreerst voor de KC :9~

En wie weet als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we een wat grotere bestelling plaatsen 8-)

Gr. Jos
 
Heb de Bimoto altijd wel een Streetfighter gevonden tenminste sommige modellen..maar zijn ze nu failiet of :?
(Afbeelding)

1 brok techniek :9~


Gr Ron
nope ze zijn alive en kiking en ik ben er heel blij mee wat een fiets he geweldig om nog maar te zwijgen over het blok, ff googlen op the motorcycle company, begonnen als bimota dealer en sinds dit voorjaar ook ducati dealer zit in oud beijerland geloof me het is de moeite waard om daar een kijkje te nemen er staan verschrikkelijk veel fantastisch mooie bimo's en natuurlijk ook ducati's echt een aanrader!
 
ik bedoel ilmor is bedrijf dat al jaren aan de top zat in indy car, F1 maclaren Merc. en eigenlijk is onstaan uit een paar manne die bij cosworth weg gingen ;)
Als de kruk eruit ligt, of als ik moet helpen laat ff weten.
mooi bakkertje heb je fred :} :} :}
 
tjezus wat geil :9
U vraagt, wij draaien _O-
full
 
Very nice Gerhard maar het spanbussysteem heb ik op m'n Fazer 1000 zitten weliswaar van Gilles tooling maar oogt hetzelfde vindt ik dus ook wat te licht moet grof en bruut zijn dus ik ga vooreerst voor de KC :9~

En wie weet als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we een wat grotere bestelling plaatsen 8-)

Gr. Jos
Hangt van de prijs af....

Bjorn
 
Very nice Gerhard maar het spanbussysteem heb ik op m'n Fazer 1000 zitten weliswaar van Gilles tooling maar oogt hetzelfde vindt ik dus ook wat te licht moet grof en bruut zijn dus ik ga vooreerst voor de KC :9~

En wie weet als er nog meer liefhebbers zijn kunnen we een wat grotere bestelling plaatsen 8-)

Gr. Jos

Maybe?
 
Terug
Bovenaan Onderaan