BINGO op Motor-forum , hoofdprijs GSXR1000

100 EURO VOOR DIE BAK!!! :?
Beetje veel!

Ach misschien kunnen we het zadeltje wel verkopen voor dat geld O-)

Maar ik doe niet mee! Ik mag niet gokken van mijn mamma. 8-)

Als ik jou was dan verkocht ik die TLR en ging ik voor een ECHTE soes :X

Sterker nog, zie zojuist dat ie al te koop staat, die TLR van je (goede keus O-) ) ;)
 
Wat heeft iedereen toch TEGEN die bak van Sig? Kijk, als IK hem nou te koop zou zetten dan had je hier alle reden toe... O-)

IK durf voor 100 euri dat risico best te nemen })

Morgen nieuwe ronden, nieuwe kansen ;)

Nu tijd voor bed, lekker dromen van :]
 
Als ik jou was dan verkocht ik die TLR en ging ik voor een ECHTE soes :X

Sterker nog, zie zojuist dat ie al te koop staat, die TLR van je (goede keus O-) ) ;)

Ben al aan het mailen met een zaak voor een gixxer 750. Geel natuurlijk
O-)
 
Laat ik nu net een blik met kleingeld hebben waar ik niets mee doe.. Count me in.

Maarreh.. die BPM, als je hem naar nederland verscheept, wordt dat eigenlijk verrekend over de aanschafprijs? In dat geval zal dat best meevallen met € 100,-.
 
serieuze surgestie: maak goedkopere lootjes. Voor 100 ga ik no way een lot kopen, maar voor 25 pleuro zou ik het nog wel willen overwegen! natuurlijk zijn er dan wel veel meer loten nodig, maar ik denk niet dat de meeste mensen hier zomaar even 100 euro over de balk gaan smijten! De winstkans is natuurlijk relatief groot, maar ik denk niet dat iemand zomaar 100 pleuro neergooid om dan een kans van 1 op 65 te hebben om wat terug te krijgen. 100 euro is toch wel erg veel geld om zomaar een gokje te wagen!
 
serieuze surgestie: maak goedkopere lootjes. Voor 100 ga ik no way een lot kopen, maar voor 25 pleuro zou ik het nog wel willen overwegen! natuurlijk zijn er dan wel veel meer loten nodig, maar ik denk niet dat de meeste mensen hier zomaar even 100 euro over de balk gaan smijten! De winstkans is natuurlijk relatief groot, maar ik denk niet dat iemand zomaar 100 pleuro neergooid om dan een kans van 1 op 65 te hebben om wat terug te krijgen. 100 euro is toch wel erg veel geld om zomaar een gokje te wagen!

En jij dacht dat WIJ niet serieus waren? Tss voor 25 euri op de eerste rij willen zitten....weet je wat JIJ zou moeten doen. Naar de Kamer van Koophandel..Ow nee, een Staatslot kopen. Misschien kan je dan meerdre Gixxers kopen. Hier doen we het gewoon met 100 euri. Zoals gezegd; het gaat ANDERS toch wel op EN we doen het niet voor JOU, maar voor SIG!!!
 
serieuze surgestie: maak goedkopere lootjes. Voor 100 ga ik no way een lot kopen, maar voor 25 pleuro zou ik het nog wel willen overwegen! natuurlijk zijn er dan wel veel meer loten nodig, maar ik denk niet dat de meeste mensen hier zomaar even 100 euro over de balk gaan smijten! De winstkans is natuurlijk relatief groot, maar ik denk niet dat iemand zomaar 100 pleuro neergooid om dan een kans van 1 op 65 te hebben om wat terug te krijgen. 100 euro is toch wel erg veel geld om zomaar een gokje te wagen!

:^

100 euro is net even te veel om te vergokken. Maar inderdaad, voor 25 euro zou ik de gok ook wel willen wagen. En ik denk veel meer mensen met mij. Er zullen genoeg zijn, die net als mij, mochten ze de bike winnen hem toch weer te koop zetten of inruilen. En als je dan voor de 'grap' mee wilt doen is 25 euro toch aantrekkelijker.

Een kleiner bedrag werkt echt beter, kijk maar naar de MF sponsoring!

Polletje?

Enne Mark TT, je zou citroen verkoper moeten worden :}
 
:^

100 euro is net even te veel om te vergokken. Maar inderdaad, voor 25 euro zou ik de gok ook wel willen wagen. En ik denk veel meer mensen met mij. Er zullen genoeg zijn, die net als mij, mochten ze de bike winnen hem toch weer te koop zetten of inruilen. En als je dan voor de 'grap' mee wilt doen is 25 euro toch aantrekkelijker.

Een kleiner bedrag werkt echt beter, kijk maar naar de MF sponsoring!

Polletje?

Enne Mark TT, je zou citroen verkoper moeten worden :}

IK VERKOOP NOOIT IETS MEER, HEB HET WEL GEHAD MET SALES :(

IK vraag mij ineens af hoe die arme stumpers hier aan hun motor zijn gekomen en wat ze hiervoor betaald hebben. Of zou het allemaal gefinancierd zijn :X

En je doet niet mee voor de GRAP, maar dingt serieus mee voor voor die Superbike. Die voor velen anders onbereikbaar is O-)

Misschien dat de modjes er als extraatje een dagje moderatorschap tegen aan willen gooien als troostprijs ;) In geval van Bak krijgt ie een dag vrij! :P
 
What the fuck?! Loten van 25 euri dan maar? Dan schrijf ik me in voor 4 x 25 euri, maak ik nog steeds even veel kans.

Accoord?

Mooi! ;)
 
Laatst bewerkt:
IK vraag mij ineens af hoe die arme stumpers hier aan hun motor zijn gekomen en wat ze hiervoor betaald hebben. Of zou het allemaal gefinancierd zijn :X

Ikke ben hard aan het sparen :P

Maarre roep jij nu niet te hard, jij wil ook dolgraag een superbike voor maar 100 euries 8-)
 
doe mij maar twee loten a €25 , is het leed nog te overzien, en als we er iemand mee helpen :)


[me]kneeslider kan nog wel een pekelbike gebruiken :] :P [/me]

Ik krijg een mailtje met de details?
 
Doe eerst maar eens eentje. Moet eerst eens aan de wederhelft uitleggen waarom ik 25 euro inleg voor een motor die ik moet inruilen als ik hem win B|


Je weet echt van geen ophouden he :o
 
doe mij maar twee loten a €25 , is het leed nog te overzien, en als we er iemand mee helpen :)


[me]kneeslider kan nog wel een pekelbike gebruiken :] :P [/me]

Ik krijg een mailtje met de details?

Volg het begin-topic gewoon even, daar wordt je op de hoogte gehouden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan