BINGO op Motor-forum , hoofdprijs GSXR1000

Nog even nog de organisatie bedanken voor hun schitterende en perfect georganiseerde actie :}
 
Ik heb nog wel een aantal sfeerfoto's. Ik wist niet goed of een ieder wel met zijn snoet op internet wil. Ik zal ze er anders vanavond even op zetten. Toch leuk die droge kop van de winnaar. t is nou niet dat je zegt tjonge jonge wat is die man een gelukkig mens. Maakt niet uit iedereen reageerd op zijn eigen manier.
 
Ik kom liever niet herkenbaar op de fotoserie terug hier.

Ze zoeken me zowel in holland als in belgie wegens diverse hogesnelheidslistigheidjes ;)

En waarom zou ik ze het ze makkelijk maken? :(
 
Ik heb nog wel een aantal sfeerfoto's. Ik wist niet goed of een ieder wel met zijn snoet op internet wil. Ik zal ze er anders vanavond even op zetten. Toch leuk die droge kop van de winnaar. t is nou niet dat je zegt tjonge jonge wat is die man een gelukkig mens. Maakt niet uit iedereen reageerd op zijn eigen manier.
ik kijk altijd zo :? :? :? ook als ik blij ben B| B| ......dan zit mijn gezicht lekker .. :) :) :) :)
ja ik ben niet zo ...uitbundig ...maar je kan er van uit gaan dat ik het super vind/vond ....eeeeeeeh ...enne hoe zou jij reageren dan ....als er een heleboel bikers om je heen staan die eigelijk ...die fiets hadden willen winnen :) :)
 
ik kijk altijd zo :? :? :? ook als ik blij ben B| B| ......dan zit mijn gezicht lekker .. :) :) :) :)
ja ik ben niet zo ...uitbundig ...maar je kan er van uit gaan dat ik het super vind/vond ....eeeeeeeh ...enne hoe zou jij reageren dan ....als er een heleboel bikers om je heen staan die eigelijk ...die fiets hadden willen winnen :) :)


Hé sukkel het is je gegunt na alle ellende van afgelopen jaar.

Gr. Schommelstoel
 
ik kijk altijd zo :? :? :? ook als ik blij ben B| B| ......dan zit mijn gezicht lekker .. :) :) :) :)
ja ik ben niet zo ...uitbundig ...maar je kan er van uit gaan dat ik het super vind/vond ....eeeeeeeh ...enne hoe zou jij reageren dan ....als er een heleboel bikers om je heen staan die eigelijk ...die fiets hadden willen winnen :) :)

prima joh natuurlijk. oke dat je op zo'n moment nog aan ons verliezers denkt.!! Veel plezier met het geld wat je er voor krijgt!! Waar ga je t aan op maken? :9 :9
 
Geslaagde actie :}

Balen dat mn vervanger in de file kwam te staan en 10 min te laat kwam voor de loting!!!

Bad luck volgende keer beter(heb een staatslot :) )

Gefeliciteerd Trasos!!!!!!!!!!!!
 
Ik wil bij deze de winnaar feliciteren.

Ennuh, ik wil hem niet de stuipen op het lijf jagen, maar er bestaat ook nog iets als: "kansspelbelasting" })
 
Terug
Bovenaan Onderaan