binnen 1minuut 2x 125 euro boete!

Ik kan me dus echt niet voorstellen dat iemand zich geroepen voelt om voor dit soort overtredingen een aantekening te maken en vervolgens iemand tot twee keer toe een boete te laten betalen. Bah. Ik ben het vaak oneens met de benadering van
en de reactie op de mens die het vak van politieagent uitoefent maar dit soort gedrag ... :r
Afgelopen week zijn collega's van mij beboet voor fout parkeren. Op een bedrijventerrein in Amsterdam. Gebrek aan parkeerruimte. Staan massa's auto's fout geparkeerd, maar hee, we moeten wel werken om belasting te kunnen afdragen zodat ook alle mee-eters in ons systeem een aangenaam leven kunnen leiden. Er is door dat foutparkeren echt geen hinder voor wie dan ook, zelfs hulpdiensten etc. hebben ruim doorgang. Maar ja, toch een bonnetje, uitgeschreven door hen die ook maar gestuurd worden. Onderweg naar je werk ga je de file in..... misschien maak je wel een foutje en rijd je over een verdrijvingsvlak om op die manier het verkeer beter te laten doorstromen.... blijk je ruimte te maken voor de farizeer (spelling??) die gelijk je plaat noteert om je van wat fanmail te laten voorzien uit het noorden van het land. FF afblazen dan maar bij de benzinepomp, oeps... slechts 1 euro 30 per liter.... dat is weer een aardige belastingdonatie ...

Doodziek kan ik er van worden, we gaan downhill hier....

Gelukkig woon ik in Nieuwegein en kan ik me opgeven als gratis hulpagent ofzo iets. Het burgernet .......tssssss. Binnenkort krijg je "stikkers" thuisgestuurd die je op de voordeur kan plakken van huizen waarvan je denkt dat daar iets niet in de haak is....... Wat hebben we geleerd van de geschiedenis?

Crossterrein bij Utrecht. Iemand wordt bedreigd door andere crosser (mesje, lemmet van tig cm). Laat politie komen. Mes word weggegooid maar wel gevonden en in beslag genomen. Dader scheurt met crosser ervandoor, gelukkig bekende van de politie (de politie is je beste vriend????) Bewuste persoon wordt benaderd om verklaring af te leggen en om dader aan te wijzen op het buro. Voor het buro wordt gepost door vriendjes van de dader. Getuige durft zonder begeleiding niet meer naar buiten. Dader wel. Getuige crosst niet meer in Utrecht.....

Pffff.... het is goed mis hier.

Maar voor de rest, niets te klagen...... en de rest is gelukkig best veel
 
Terug
Bovenaan Onderaan