Binnen kartbaan gezocht

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Is er hier eigenlijk niemand die een binnenkartbaan weet om van de winter te SM-en.
Vond het altijd wel geinig, op een saaie winteravond je lekker uitleven, niet koud, geen last van nat asfalt ed.
Naderhand nog effe lekker biertje drinken, hum

iemand, iemand, iemand please :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik zoek een baan waar we met de supermotard mogen rijden, baan mag dus geen verdiepingen hebben (alhoewel }) ), maar de meeste binnenbanen willen ons niet ;(

Dus vandaar mijn verzoek, misschien iemand die een wat oudere baan weet, of die connectie's heeft oid.
 
Ik zoek een baan waar we met de supermotard mogen rijden, baan mag dus geen verdiepingen hebben (alhoewel }) ), maar de meeste binnenbanen willen ons niet ;(

Dus vandaar mijn verzoek, misschien iemand die een wat oudere baan weet, of die connectie's heeft oid.
Wees blij dat de meeste binnenbanen geen supermotards willen toelaten. In mijn ogen is het nogal gevaarlijk met al die muren en palen vlak langs de baan. Je schiet ook maar zo een andere rijbaan op als je eraf knikkert.
 
Vd Ende racing in poeldijk niet?? Of Coronel kartracing in de Uithof (misschien locaties die jullie allang geprobeerd hebben) Ik doe maar een gooi in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
ik ben ooit eens wezen vragen bij de indoorkartbaan in zaltbommel.
Klein beetje uitgelegd wat supermotard inhield en de baanhouder was toen ook een keer komen kijken bij de indoorkartbaan in denbosch, waar een paar jaar geleden werd gereden.
Hij was zeer positief en wilde graag een keer een paar sm-rijders uitnodigen om proef te rijden.
Ik heb toen de vereniging supermotardnederland ingeschakeld, maar die hebben waarschijnlijk hier niets meegedaan, want ik heb er nooit iets van gehoord.
Misschien moesten we het nog maar eens een keertje vragen.
 
In Nordhorn (D) niet ver over de grens worden wel eens SM trainingen gegeven. Is bv. in dit topic aan de orde geweest. Maar ik zie in de reacties dat jij deze baan al kent...
 
ik ben ooit eens wezen vragen bij de indoorkartbaan in zaltbommel.
Klein beetje uitgelegd wat supermotard inhield en de baanhouder was toen ook een keer komen kijken bij de indoorkartbaan in denbosch, waar een paar jaar geleden werd gereden.
Hij was zeer positief en wilde graag een keer een paar sm-rijders uitnodigen om proef te rijden.
Ik heb toen de vereniging supermotardnederland ingeschakeld, maar die hebben waarschijnlijk hier niets meegedaan, want ik heb er nooit iets van gehoord.
Misschien moesten we het nog maar eens een keertje vragen.


Lijkt me dat we dat maar nog eens moeten proberen
 
Ik ken de eigenaar van de baan in Grootebroek en die zijn voor veel in. Zeg het maar als ik moet informeren....


Hum, ik denk dat we daar nooit genoeg mensen krijgen omdat de meeste rijders volgens mij nog steeds uit brabant komen, wil je een beetje bezetting????

Laten we anders effe afwachten wat Zaltbommel oplevert.
 
In Nordhorn (D) niet ver over de grens worden wel eens SM trainingen gegeven. Is bv. in dit topic aan de orde geweest. Maar ik zie in de reacties dat jij deze baan al kent...


yep, als er eens meer mensen mochten gaan lijkt het me super, alleen niet voor elke keer, het is maar liefst 230 km voor mij.
Maar net als Emmen (ook 230 km) lijkt het me wel leuk om van de winter te doen, 1 of 2 keer of zo. Je moet wat tenslotte
 
Terug
Bovenaan Onderaan