Binnen of buiten?

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Mijne staat ook binnen (is ook erg lastig naar buiten te krijgen zo zonder voorwiel ;-))

Heb speciaal ruimte gemaakt i/d garage om hem binnen te kunnen zetten...
 
Altijd buiten ;)
Maar misschien als ik hierna een supersport heb dan zorg ik dat ik voor de wintermaanden wel een warm plekkie heb.
 
De mijne staat buiten onder een hoes. Hij is verder goed ingesmeerd en gespoten en moet dus aardig wat weerstand kunnen bieden tegen ons koud klimaatje op dit moment.
 
Ik zet hem ALTIJD binnen. Ik heb wel eens een schadegeval gehad met verzekering.Ze proberen altijd wel om tijd te rekken of ergens onder uit te komen via kleine regeltjes die in polissen staan. Daar heb ik geen zin meer in.Binnen stallen is veel veiliger en je motor heeft toch minder te lijden.Ik gun die teringlijders van en c*t criminelen mijn motor niet en die van anderen ook niet. Afblijven met die fikken.Ga er maar voor werken luie varkens dat jullie zijn! Mijn auto is ook al drie keer gekraakt binnen 1 JAAR GVD, waarbij mijn autoradio twee keer is gejat.Vuile teringlijders.Mijn auto staat dus nu ook binnen gestald in een gehuurde garagebox a FL 105,- per maand.Mij naaien ze niet meer.Ik woon in Zutphen en hier wordt ook al gestolen bij de neet. Het is elk weekend weer raak.Aanpakken die luie varkens.Ik wil ze zelf wel eens horen als ze zelf het slachtoffer zijn van een diefstal . :j :j :j :j :j :j
 
Ik heb hem ook altijd binnen staan. (Achter een hek dat op slot kan) Maar dan in een garage die niet privé is. Sommige mensen vinden dat je m dan beter buiten kunt zetten, omdat niemand kan zien wie er in de garage bezig is en ze dus langer de tijd hebben om sloten eraf te halen.

Hoe denken jullie hierover?
 
Ik heb hem ook altijd binnen staan. (Achter een hek dat op slot kan) Maar dan in een garage die niet privé is. Sommige mensen vinden dat je m dan beter buiten kunt zetten, omdat niemand kan zien wie er in de garage bezig is en ze dus langer de tijd hebben om sloten eraf te halen.

Hoe denken jullie hierover?

Kwestie van vertrouwen hoor. Als je een garage met iemand deelt, zorg dat je die persoon dan wel kent, en ken je \'m niet, laat het dan iemand zijn die betrouwbaar overkomt. Een garage kan op slot, dus laten ze daar eerst maar inbreken, voordat ze aan je motor kunnen zitten.

Bovendien, als iemand op straat aan je motor zit te pielen, dan zegt ook niemand wat. Dus zet \'m maar lekker binnen neer. Als ik dat kon, deed ik het natuurlijk ook.
 
Mijn motor staat in de schuur. Past net, ongeveer 3 mm langs beide spiegels. \'T is \'s ochtends wel een gepas om hem eruit te halen en \'s avonds om hem binnen te zetten :9 Maar jatten doen ze hem niet, er ligt namelijk 50 kilo aan rottweiler bij, dus........ :9
 
Bovendien, als iemand op straat aan je motor zit te pielen, dan zegt ook niemand wat.

klopt JK, maar idd als het een vage garagebox achteraf is, hebben ze alle tijd om in rust de boel open te breken...
 
De mijne staat altijd binnen \'s nachts, en als t effe kan als ik aan het werk ben ook nog onder een afdankje. En in m\'n schuurtje staat ie naast de verwarmingsketel. Hoeft ie ook \'s winters geen kou te lijden :)
 
ik heb dan ook geen \"vage garagebox\" JK...

maar een edele carport onder de flat :+
 
Laatst bewerkt:
De dames staan gezusterlijk naast elkaar in de verwarmde garage...

Kga een R1tje ook niet op straat laten staan.
 
K\'heb pas een garage gekocht voor mijn brommer.
Binnen kunnen stallen zegt trouwens ook niet alles. Een van mijn vorige motoren is 2 weken nadat ik hem nieuw gekocht had uit de berging van mijn toenmalige appartement gehaald.
Maar ik heb mijn motor toch liever binnen staan. Staat \'ie tenminste droog.
 
Kheb de mijne ook altijd lekker binnen staan, geeft toch een wat geruster gevoel!!
 
Hij staat binnen en zonder verwarming, dadelijk wordt het nog een mietje.
 
k\'wil hem heel graag dicht bij huis en binnen hebben staan maar heb niet de ruimte. ze staat nu bij m\'n ouders 30 km verderop :(

[offtopic]
weet iemand misschien nog een adresje in groningen waar ze droog en afgesloten kan staan?
[/offtopic]

heel irritant als je fiets 30km verdop staat.. wil je even na je werk een uurtje rijden zit je eerst een half uur in je blik om bij je fiets te komen. maar hij staat nu wel droog en warm *D
 
Voor mijn motor heb ik een zeer ruim schuurtje met een garagedeur erin met vloerverwarming *D .

gR1d
 
Mn fiets staat momenteel bij Pa&Moe thuis, lekker onder een kleed in de garage. Als ik mn papiertje heb stal ik hem bij mn broer in zn schuurtje :) helaas is het daar wel wat vochtig in het voorjaar (winter natuurlijk ook) dus moet wel goed met vaseline en vetspray aan de gang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan