Binnen Vizier

Papoega

MF veteraan
7 mei 2008
4.589
0
Maassluis
Facebook
Heren ( en dames natuurlijk :) )

Ik ben al een tijdje opzoek naar een binnen vizier ( soort sticker geloof ik ) maar ik kan het nergens vinden.

Zie plaatje hieronder :)

full

Zag hem op het forum rondzwerven ergens, hoop dat de eigenaar het niet erg vind dat ik deze als voorbeeld neem.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan aanschaffen? Een of deze universeel zijn..?

Thnx!

:W
 
Linkje stond ook in dat topic denk ik. :) ik zal even kijken of het nog te vinden is

Http://www.skullskins.net - Als je op de site bent op Shield Stickers klikken.

Voor andere sites/winkels kun je zoeken op google met trefwoord: "Holovisor"
Tenminste als dat is wat je bedoelde ;)
 
Laatst bewerkt:
kun je daar nou een beetje netjes doorheen kijken of is het alsof je door een zonnebril kijkt. en hoe zit het met pinlock? kan hij aan de buitenkant vastgezet worden?
 
kun je daar nou een beetje netjes doorheen kijken of is het alsof je door een zonnebril kijkt. en hoe zit het met pinlock? kan hij aan de buitenkant vastgezet worden?

Kan je netjes door heen kijken...net een zonnebril...alleen niet mee gaan rijden als het donker word.

Pinlock?....geen idee.

De folievizieren die TS bedoeld moet je aan de binnenkant vast zetten.
Wel een beetje gepiel om het netjes te doen.
Bij de mijne zaten er alleen aan de zijkanten plakstrookjes.
Was dus uitkijken met het openen van het vizier tijdens het rijden. :(
Je hebt dan de kans dat de folie tegen je neus aandrukt :+
De folie wil ook wel naar binnen klappen als je de tochtgaten wijd open zet onder het rijden.
Ik heb dat opgelost door de onderkant van de folie vast te plakken met een beetje plakband.
 
Heren ( en dames natuurlijk :) )

Ik ben al een tijdje opzoek naar een binnen vizier ( soort sticker geloof ik ) maar ik kan het nergens vinden.

Zie plaatje hieronder :)

[afbeelding]
Zag hem op het forum rondzwerven ergens, hoop dat de eigenaar het niet erg vind dat ik deze als voorbeeld neem.

Iemand enig idee waar ik zoiets kan aanschaffen? Een of deze universeel zijn..?

Thnx!

:W
bedoel je zoiets :Y *O*

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan