Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
supermotards doen niet anders.... en dat gaat altijd goed
en volgens mij krijgen die banden iets meer voor hun kiezen dan onder een cb
Als het maar op een spaakwiel is, waar de lucht bij de spaken kan ontsnappen. Anders kan er een "luchtruimte" tussen binnen en buitenband ontstaan. Dus niet bij gietwielen doen of bij bv wielen van R1100GS.
De Kale
je hebt tybe-type banden en tubeless banden... je hebt dus speciale banden voor de combinatie met een binnenband...mijn neef rijd op een GS 550 en heeft een nieuw bandje laten monteren. De bandenman vertelde hem dat op zijn motor met spaakwielen juist een band met binnenband moest worden gelegd omdat de lucht bij de spaken kon ontsnappen.
Het kan zonder problemen Maar je moet wel in de gaten houden dat de max.snelheid van de band (aangegeven dmv een letter op de band) 1 stapje terug gaat!
Het mag zeker... Ik zou het alleen niet aanraden... en het zelf ook zeker niet doen...
Gewoon een binnenband erin, geen enkel probleem.
Ik zal wat anders vertellen , ik heb een niet tubeless band zonder binnen band op mijn shovel
Je kan niet zomaar een binnenband in een tublessband doen,eerst controleren wat de bandenfabrikant daarover
aangeeft,bij sommige merken kan het bij andere weer niet,dat heeft te maken met de inwendige constructie van de band,
daardoor kan bij sommige merken de wrijving te hoog worden en de binnenband beschadigen.
Nee dat staat meestal op de website van de fabrikanten,of leveranciersOk kan ik dat ook ergens aflezen op de band zelf? bij Mitas zie ik deze band niet meer staan op hun website