binnenkort beginnen met rijbewijs, tips?

Hinkeltje

MF'er
23 aug 2003
31
0
Den Bosch
Binnen afzienbare tijd wil ik gaan beginnen met rijlessen (autorijbewijs reeds in bezit).
Zijn er mensen die nog tips in de kast hebben liggen?
Alle tips zijn welkom, ik wil graag niet te veel lessen hoeven nemen. Studentje, dus altijd een stukje maand over aan het eind van mijn geld.

Bij voorbaat dank voor een eventuele bijdrage *D !!!!!
 
Zoek een goeie rijschool, misschien zijn die wat duurder qua lesgeld, maar dat betaalt zichzelf terug!
 
Misschien toch een serieuze tip: kijk goed naar wat voor motor je krijgt. Ik heb wel eens een lesmotor krom gereden. O-) Het meisje dat na mij kwam, moest er gewoon op rijden. Reed natuurlijk voor geen meter...
Bij mij kon je het herkennen aan de graspollen die overal in de motor zaten(en alle hendels waren krom) :+

PS: ik lever nooit half werk!

Veel plezier met lessen :] had ik ook hoor...
 
zucht...die cijfertjes geven toch totaal geen beeld van een rijschool. ook al heeft een rijschool een hoog slagingspercentage hoeft dat niet te zeggen dat je ook in een keer slaagt. als je gaat zoeken vraag eens rond bij mensen die al een motorrijbewijs hebben en die in jouw buurt gehaald hebben, die informatie is veel belangrijker.
maja dat is mijn mening.....
@Er6ik: hoe heb je dat gedaan? :?
 
Gewoon genoeg rijlessen nemen, vooral niet te snel te goed willen rijden. Rijden leer je toch pas als je het papiertje hebt :]

Ja inderdaad, Kies een rijschool bij je in de buurt waarvan je weet dat hij goede instructeurs heeft. Wat wil het toeval, :X als ik me goed herinner waar jij woont zit er eentje bij je om de hoek.

Ga vooral niet beginnen met lessen met het idee zo snel mogelijk klaar te zijn. Goed leren in een lekker tempo is is veel belangrijker.

Tegen de tijd dat jij je rijbewijs hebt heb ik een prima motor voor je ;)

Snow
 
Tja, wat voor tips zoek je? Als je er een beetje feeling voor hebt, dan gaat het lessen wat sneller en als je het niet hebt, tja dan kost het gewoon wat meer.
Zoek idd eerst een goeie rijschool, met een hoog slagingspercentage, als je dat zo kan vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan