Binnenkort motorrijbewijs binnen, een aantal vragen

Gezien de afgelopen topics van overdreven vragen, schuld afschuiven bij ongelukken en afspraken met dealers/verkopers. Durf ik hier geen antwoord meer op te geven. Zometeen geef ik advies, bevalt het je achetraf niet, ga je mij aansprakelijk houden.

Even serieus dan, zoek gewoon een beetje op dit forum. Ga eens testrijden en praat wat met de lokale dealer over hoe en wat. je bent 22, neem aan dat je ergens voor 30ste nog wel een keer wil gaan rijden want op deze manier ga je dat niet redden.
 

Die had inderdaad ook iemand anders gepost ;) Ik vind dit boek vooral een aanrader: Yes Man by Danny Wallace

Daar is de film Yes Man overigens ook van afgeleid.

En Jan Bougievonk en bigscale62: Ik dacht inderdaad gewoon fuck it en heb een GS500e aangeschaft en heb tot nu toe allesbehalve spijt *D Nu nog wachten tot 19 augustus en ik er op mag rijden. Gelukkig kan ik die tijd gebruiken om fatsoenlijke motorkleding te kopen en me te verdiepen in onderhoudszaken.
 
2. Is het eigenlijk wel verstandig meteen een motor te kopen?

3. Is een motor het waard een flinke deuk in mijn spaargeld/inkomen aan te brengen?

4. Ga ik motorrijden om de juiste redenen?

Waarom ben je eigenlijk gaan lessen?
 
Waarom ben je eigenlijk gaan lessen?

Hahaa, jaa...tis wat en dan klagen mannen nog wel eens dat vrouwen zeuren :X
Als je zo jong bent en gek bent van motoren(in dit geval van keewnn twijfel ik toch wel een beetje)
denk je maar 1 ding: ik wil het, ik wil het, ik wil het....gas geven! :Y
Geen twijfel, gewoon doeeenn!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan