Ik zal me eerst even kort voorstellen, mijn naam is jeff 29 jaar en kom uit Rotterdam. Over 3 weken ga ik afrijden voor mijn avd en als ik slaag meteen erna een fiets kopen.
Waar ga ik hem voor gebruiken?
Voornamelijk woon/werk verkeer rond de 50km per dag en dan 60%snelweg 40%stad. En dan in de weekenden een tour ritje en af en toe met de vrouw achterop is een stukje rijden.
Nu ben ik al een aantal maanden voor mezelf een shortlist aan het maken en wat er overblijft is telkens de zx9r en de srad 750, beide carberateur modellen. Waarbij de kawa wat meer comfort lijkt te bieden en de soes wat sportiever en lichter is. Heb al proef gezeten op beide, de kawa zit wat meer recht en lijkt ook kwa zit positie iets meer tour gerelateerd, klopt dit ook? In hoeverre is er met beide “normaal” met het verkeer mee te rijden dus rustig optrekken, lage toeren zonder horten en stoten(wss de kawa ivm meer koppel?). En dan als laatst, op welke is het nog enigsinds normaal achterop te zitten voor een uurtje of 2 te rijden?
Bedankt alvast voor het meedenken!
Waar ga ik hem voor gebruiken?
Voornamelijk woon/werk verkeer rond de 50km per dag en dan 60%snelweg 40%stad. En dan in de weekenden een tour ritje en af en toe met de vrouw achterop is een stukje rijden.
Nu ben ik al een aantal maanden voor mezelf een shortlist aan het maken en wat er overblijft is telkens de zx9r en de srad 750, beide carberateur modellen. Waarbij de kawa wat meer comfort lijkt te bieden en de soes wat sportiever en lichter is. Heb al proef gezeten op beide, de kawa zit wat meer recht en lijkt ook kwa zit positie iets meer tour gerelateerd, klopt dit ook? In hoeverre is er met beide “normaal” met het verkeer mee te rijden dus rustig optrekken, lage toeren zonder horten en stoten(wss de kawa ivm meer koppel?). En dan als laatst, op welke is het nog enigsinds normaal achterop te zitten voor een uurtje of 2 te rijden?
Bedankt alvast voor het meedenken!