Binnenwerk electra gashandel xv 750

Jos 1963

Rookie
14 apr 2023
13
7
Hallo allemaal,
Heeft iemand een exploded view van het elctra binnenwerk van gashandel xv 750 1991 waaronder de startknop, heb nu wat fijne onderdeeltjes(veertjes,kogeltje, kunstof binnen werk, ) maar weet eea niet meer terug te plaatsen.:?
 
Hallo allemaal,
Heeft iemand een exploded view van het elctra binnenwerk van gashandel xv 750 1991 waaronder de startknop, heb nu wat fijne onderdeeltjes(veertjes,kogeltje, kunstof binnen werk, ) maar weet eea niet meer terug te plaatsen.:?
Hier hebben ze vanuit japan nog nooit een exploded view van vrijgegeven volgens mij.., ik heb het iig nog nooit gezien., ook niet in werkplaatshandboeken.
 
Tekening van het binnenwerk van schakelaars zullen ze wel op het hoofdkantoor ergens hebben. Maar voor de rest mag de rest van de wereld het met samengestelde schakelaar unit moeten doen.
 
Het lijkt mij geen hogere wiskunde.
Ga er eens goed voor zitten en ga logisch te werk. Wat zie je voor slijtage onder de startknop? Is het één slijtage plek dan is het mogelijk het kogeltje en het veertje heeft alleen maar de functie om startknop teug te duwen. Zo stap voor stap ga je de hendel beoordelen.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan