Bitgritter rijdt weer (bijna...)

Gasterix

Die hard MF'er
10 jan 2002
645
39
Deventer
Twitter
Na veel getwijfel of ik echt wel weer wilde gaan motorrijden (zie: www.motor-forum.nl/forum/topic/6386), en zo ja op welke brommer heb ik vandaag de knoop doorgehakt...

Zonet een nieuwe Ducati 748 Biposto (rood) besteld (volgende week zaterdag ophalen)! Met Carbon termignoni's (duh...).

Werd wel helemaal gestoord van mezelf: GSX-R, Aprilia Mille of Duc??? Om het kwartier had ik weer wat anders besloten ;)

Ik zeg: joepie })
 
Godv... sommigen hebben toch wel alle geluk van de wereld





(bij een ongeluk dan wel).


Proficiat met je prachtige duc :9~ (is mijn "betaalbare" droommotor maar helaas minder geschikt voor woon-werk en alledag verkeer)
 
Na veel getwijfel of ik echt wel weer wilde gaan motorrijden (zie: www.motor-forum.nl/forum/topic/6386), en zo ja op welke brommer heb ik vandaag de knoop doorgehakt...

Zonet een nieuwe Ducati 748 Biposto (rood) besteld (volgende week zaterdag ophalen)! Met Carbon termignoni's (duh...).

Werd wel helemaal gestoord van mezelf: GSX-R, Aprilia Mille of Duc??? Om het kwartier had ik weer wat anders besloten ;)

Ik zeg: joepie })
Gefeliciteerd!!!

Mooie motor! wil ik ook!

Heb je na het ongeluk al wel weer een keertje op een motor gereden?
 
Heb je na het ongeluk al wel weer een keertje op een motor gereden?

Ja, heb zelfs nog proefgereden op de Mille van R1no. Fantastische motor en als ik die klapper niet had gemaakt, had ik em gekocht. Nu maar even voor iets minder pk's gekozen.

Eerste keer dat ik weer op de motor stapte na het ongeluk was om een proefrit op die duc te maken. Tijdens mijn eerste rijles destijds durfde ik meer... :)
 
Eh... ik heb wel eens mindere beginners fietsen gezien..... maruuhh, over je smaak valt niets te zeggen :9~
 
Ehrm, wil ook niet onbeleefd zijn, maarreh wat kost die fiets? :)

Heb na veel onderhandelen 14490 euro's mogen betalen. Dit is met de Termignoni's, andere EPROM en SCM alarm. Iets meer dan ik terugkrijg van de verzekering (voor die Fireblade)
 
Ik zeg very nice... Maar hafd zelf liever de matzwarte genomen. Vanmiddag nog ff bij staan te kwijlen :}

Wij willen:
3628

{Ben ik de eerste? ;) }
 
Gefeliciteerd en dapper hoor!!!

Veel plezier met je fiets en succes met het vertrouwen terug winnen...

Kalmte zal u redden ;)
 
veel plezier toegewenst

ik snap alleen niet waarom je een ducati neemt

bij een duc moet je toch meer met je lichaam werken ivm de korte stuuruitslag (eigen ervaring)

dit lijkt me lastig aangezien je nog niet echt veel vertrouwen op de fiets hebt
 
Super! Gefeliciteerd zeg.
Ben blij dat het zo goed met je gaat en dat je ook nog durft te rijden.

Alles komt zo weer op de bandjes terecht.

Veel plezier ermee en ik hoop hem snel eens te mogen bewonderen.
 
Alles goedgekomen met die knie?

Gaat aardig goed. 10 hechtingen en heb fysiotherapie om weer volledig te kunnen buigen / strekken. Maar geen blijvende schade gelukkig. Alleen nog naar uroloog voor controle van mijn nier (gescheurd).
 
Terug
Bovenaan Onderaan