bizar ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Als je klokje boven stopt met tikken dan ga je"...
Dat zegt mijn moeder altijd en ik geloof er eigenlijk wel in. Als het dan door toedoen van een betonblok is is dat inderdaad een rare manier om te gaan...
 
dat is ook waar ik altijd, zelfs met de auto, een beetje benauwd voor ben. Dat er ineens een stuk lading afvalt.
 
Vanochtend al op de radio gehoord '( Het bklijft altijd gevaarlijk die lading die los op vrachtwagens ligt "omdat het toch niet kan gaan schuiven" :X
 
AUWWWW, ik gok de N11... details zijn gewenst... precieze lokatie e.d.

was niet op de N11.... er staat in de krant: 'Het ongeval vond plaats op een binnenweg langs de Oude Rijn.' 't was dus ergens anders... maar waar????

Ik hoorde het vanmorgen op de radio en ik schrok me rot!! Ik vraag me dan ook af hoe zo'n blok beton zomaar los kan raken en gewoon kan 'wegwaaien' als een velletje papier!!!
 
Onbegrijpelijk, met speciaal transport is er toch sprake van politie begeleiding?
Wordt er dan niets gecontroleerd voordat de combinatie gaat rijden?
 
was niet op de N11.... er staat in de krant: 'Het ongeval vond plaats op een binnenweg langs de Oude Rijn.' 't was dus ergens anders... maar waar????

Ik hoorde het vanmorgen op de radio en ik schrok me rot!! Ik vraag me dan ook af hoe zo'n blok beton zomaar los kan raken en gewoon kan 'wegwaaien' als een velletje papier!!!
Okay, dat was dus aan de andere kant van de Rijn dan, tussen Koudekerk en Alphen... Leuk weggetje.

Tsja geeft je te denken, lichtgewichtbeton....
 
Een betonblok van 30 meter ?

Is dat niet gewoon een heipaal die van een vrachtwagen is gevallen.
Knap lullig.

Vraag me alleen af hoe het kan, zoiets groots valt toch niet door de wind van de wagen af, eerder weer door ondoordachtzaam laden van een vrachtauto of slecht onderhoud van het transportmaterieel.

Beton weegt toch gauw 2400 kg/m3, ga uit van een 300x300x30000 mm is toch gauw 6480 kg.
En zo'n transport scheurt toch niet over de weg met 120 en nemen met piepende banden de bocht.
 
Onbegrijpelijk, met speciaal transport is er toch sprake van politie begeleiding?
Wordt er dan niets gecontroleerd voordat de combinatie gaat rijden?

Al een tijdje niet meer hoor, mogen nu een hele hoop particuliere bedrijven.
Blijft :( dat dan niemand (chaufeur of begeleider) die lading controleert . . .
 
Ajb geen topics over ongevallen waar je zelf (of bekenden van je) niet bij betrokken zijn. We produceren hier zelf al wel genoeg stof voor crashtopics. Als we dan ook nog alle ongevallen uit de krant na moeten pluizen...

Niettemin wel erg triest, natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan