Bizar verhaal, ongeluk op a1 witte bergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barts

Die hard MF'er
28 feb 2003
265
0
Utrecht
Ben net wezen kijken naar een fireblade, lekker proefgereden en de koop gesloten, rij ik weer terug naar amersfoort zie ik plotseing een file. Ik neem de paralel baan bij witte bergen, zie ik daar een motorrijder op het asvalt liggen!!! Gelukkig helemaal ik leer maar het zag er niet goed uit! Iets verder lag er een tweede witte helm op de vangrail...... Ik hoop dat die persoon zijn helm zelf op de vangrail heeft gezet. 200 meter verder lag zijn ducati monster 900.. Ik hoop voor deze personen dat geen ernstige verwondingen hebben of erger! Dan denk je, wil ik nog motorrijden. Maar goed het kan ook gebeuren als je de straat met je fiets oversteekt.Sterke aan deze personen!!
 
Je mag niks posten over ongelukken waar je niet echt bij betrokken ben.
Waarom niet? Beats me :?
 
Je mag niks posten over ongelukken waar je niet echt bij betrokken ben.
Waarom niet? Beats me :?
Omdat we dan het hele topic wel vol kunnen gooien met ongelukken die we hebben gehoord, gezien, gelezen, van de neefvandebuurmanz'nzwagerz'nschoolvriend etc.



Uit de richtlijnen:
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan