Black friday 2019 en motorkleding

Vincie50

Rookie
28 dec 2011
25
2
Welke websites moet ik in de gaten houden voor het scoren van goede motorkleding black friday deals.
Ik ben benieuwd
 
Ten Kate motoren, even inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je alle info over kortingen op Black Friday.
 
Bekende Black-Friday-truc........................

Maak eerst product flink duurder. Geef daarna korting.
Maak de mensen HEEL BLIJ met een prijs van....voor................. Uiteindelijk betaal je de normale prijs. Klant blij! (maar niet heus)
 
Het zijn vast en zeker de kledingstukken zijn die ze in de afgelopen maanden niet kwijt raakten en eventueel in Utrecht straks alsnog aangeboden worden.

Elke grote keten biedt black friday kortingen aan, en ik vraag me af of het zo goedkoop is...en waarschijnlijk ook geselecteerde rommel...

Als consument wordt je hondsdol van kortingen....bijv. btw vrij..... _O-
 
Goed topic, handig voor als je iets nodig hebt.

Alle vestigingen van Motoport hebben btw-actie op alle kleding en bagage artikelen.
Scheelt 17,5%, mooi meegenomen toch? Kan ik mijn Dane set compleet maken :)
 
Goed topic, handig voor als je iets nodig hebt.

Alle vestigingen van Motoport hebben btw-actie op alle kleding en bagage artikelen.
Scheelt 17,5%, mooi meegenomen toch? Kan ik mijn Dane set compleet maken :)

Artikel moet wel op voorraad zijn, en als de maat daar niet is kun je gaan bakkeleien of het op een andere vestiging wel aanwezig is....
 
Artikel moet wel op voorraad zijn, en als de maat daar niet is kun je gaan bakkeleien of het op een andere vestiging wel aanwezig is....

Doen ze niet moeilijk over hoor, zo heb ik een broek besteld en als 'ie goed past mag ik die donderdag al voor de kortingsprijs afhalen.
Verleden jaar een sw-motech topkoffer gekocht. Niet op voorraad maar wel gekregen minus de btw prijs :)
 
Ten Kate kun je nu al met flinke korting online aankopen doen... zelf net de Shoei GtAir2 besteld, zo te zien nergens goedkoper. 8-)
 
Lees niet op nu.nl over nep aanbiedingen...prijzen van sommige afgeprijsde artikelen waren duurder dan dezelfde artikel van een paar weken eerder.

Kortom, is veel werk om de prijzen in de gaten houden.

Ik ben momenteel ‘in’ voor een OLED TV, 55”..maar die van LG zakt al een aantal maanden nog niet...blijft 1298 euro...
 
Lees niet op nu.nl over nep aanbiedingen...prijzen van sommige afgeprijsde artikelen waren duurder dan dezelfde artikel van een paar weken eerder.

Kortom, is veel werk om de prijzen in de gaten houden.

Ik ben momenteel ‘in’ voor een OLED TV, 55”..maar die van LG zakt al een aantal maanden nog niet...blijft 1298 euro...

Kamera Express ff benaderen. Bieden hm aan voor €1269 waarna er nog €100 cashback af gaat.
 
Lees niet op nu.nl over nep aanbiedingen...prijzen van sommige afgeprijsde artikelen waren duurder dan dezelfde artikel van een paar weken eerder.

Kortom, is veel werk om de prijzen in de gaten houden.

Ik ben momenteel ‘in’ voor een OLED TV, 55”..maar die van LG zakt al een aantal maanden nog niet...blijft 1298 euro...
Ik heb wel eens op een Duitse site gezien wat de prijsontwikkeling is van een bepaald product.
Trek er je voordeel uit...........................
 
Bekende Black-Friday-truc........................

Maak eerst product flink duurder. Geef daarna korting.
Maak de mensen HEEL BLIJ met een prijs van....voor................. Uiteindelijk betaal je de normale prijs + een beetje extra. Klant blij! (maar niet heus)


@Mean-m ben zo vrij geweest om je tekst een beetje aan te passen.
Misde er nog een stukkie in:+

Het zelfde als een beurs aanbieding..
Uiteraard zijn ze niet allemaal het zelfde, en scheert ze dus ook niet over een kam
 
Mijn Black Friday deal op donderdag *O*
Deed Motoport niet moeilijk over.

96CE0356-34AE-4E93-8F5A-875867DE33C1.jpeg
 
Ik heb de laatste 15 jaar in de detailhandel gewerkt, "kortingen" zoals op Black Friday wordt je gewoonweg mee genaaid _O-

Normale verkoop prijs €10,-

Tijdens de korting dagen tot wel 25% korting
Huidige prijs €20,-
Korting 25%
Koop nu voor maar €15,-
een KOOPJE!!!!

:+
 
Niet geheel waar wat hierboven gezegd word maar wel gedeeltelijk. Zo wil ik het Alpinestars Tech Air Race vest kopen. Kost al maanden overal 1199. Bij Tenkate nu 959! Helaas niet in L aanwezig en een tering end rijden maar ik ga ze zo wel ff bellen. Kijken wat er te regelen is.
(Als de M te klein is, de L later voor dezelfde prijs bv)
 
Die BTW korting is vooral een kwestie van rekenen. Je moet ook gewoon goed blijven opletten. Zodra je korting ziet staan zal dat in 99% van de gevallen ten opzichte van de adviesprijs zijn, als je dat onthoudt voorkom je een hoop teleurstelling denk ik. Ik kijk zelf altijd een tijd van te voren naar de prijs van de dingen die ik graag wil hebben en als het dan de tijd van die btw loze dagen is vergelijk ik dat met de prijs een maand ofzo geleden. Zelfde met black friday en dergelijke.
 
Terug
Bovenaan Onderaan