Black Friday 2022 Deals

CoeXisT

Die hard MF'er
F7F11E7D-92B0-453D-8D15-AFC50179C57E.jpeg

Motor rijden is een dure aangelegenheid!
Gelukkig hebben we sinds enkele jaren het uit de U.S.A. overgewaaide "Black Friday".
Uitverkoop, Sale, Solden! Vele hoge kortingen op allerlei artikelen. Check de websites en profiteer ervan.

Post hier de webshops die aanbiedingen hebben, kortingen geven of andere deals hebben in de laatste weken van november 2022.
Ik heb gekozen voor de wat grotere webshops die bij het publiek bekend zijn. Uiteraard vind ik dat de kleine shop bij jou om de hoek je klandizie meer verdient maar die hebben nu eenmaal minder of geen Black Friday aanbiedingen.
Check ook Bol.com of Amazon.nl deze kunnen ook hoge kortingen geven tijdens de BF sales.

Lees goed de voorwaarden van de webshop want er zijn altijd wel artikelen uitgesloten!
Denk hierbij aan navigatie- en communicatie systemen, cadeaubonnen, etc.

BikerOutfit:

MotoPort:


RAD:

MotorCorner:

Louis:

Hans van Wijk:

Gebben Motoren:


Ten Kate Motoren:

ChromeBurner:

XLMoto:


Ik zal proberen zoveel mogelijk aanbiedingen toe te voegen aan de OP.
Heb je zelf een mooie deal gevonden? Deel hem dan hier in dit topic d.m.v. een reactie voor je mede MF-ers.
 
Laatst bewerkt:
Is wel een Spaanse webshop, maar heb er zelf goede ervaringen mee.
Prijzen meestal nog wat lager dan elders, vlotte levering en als je dat aan vinkt gratis retourneren en verzekerde verzending. Verzenden is bij hen aardig vlot (meestal binnen 5 dagen thuis in NL).
Ook een best breed assortiment, plus men is sponsor van enige superbike racers.
Doe er je voordeel mee.

 
Is wel een Spaanse webshop, maar heb er zelf goede ervaringen mee.
Prijzen meestal nog wat lager dan elders, vlotte levering en als je dat aan vinkt gratis retourneren en verzekerde verzending. Verzenden is bij hen aardig vlot (meestal binnen 5 dagen thuis in NL).
Ook een best breed assortiment, plus men is sponsor van enige superbike racers.
Doe er je voordeel mee.

Geen probleem van afwijkende maatvoering?
 

Vrijdag 25 november is het weer Black Friday.

Ook HelmOnline doet mee met verschillende actiedagen
en een Black Friday actieweekend!

De actie is onderverdeeld in verschillende dagen met steeds wisselende aanbiedingen op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.
Niet elke dagaanbieding komt terug in het Black Friday actieweekend.

Gedurende het Black Friday actieweekend zullen er
uiteraard ook acties zijn, maar deze blijven nog even geheim.

De precieze kortingen worden op de dagen zelf gecommuniceerd,
dus houd de website en nieuwsbrieven goed in de gaten.
Op alle producten geldt op=op, dus wees er op tijd bij!

Elke dag hebben we aanbiedingen met een ander merk.
Gelukkig hoef je niet bang te zijn een actiedag te missen.
Elke actiedag zullen we je via de mail op de hoogte houden van de dagacties. Na het Black Friday actieweekend zul je geen dagelijkse emails meer van HelmOnline ontvangen.

De actieperiode zal er als volgt uitzien:
Maandag: Vinz helmen
Dinsdag: Shark en Schuberth helmen
Woensdag: Scorpion en Arai helmen
Donderdag: Caberg en HJC helmen

Vrijdag t/m maandag:
Black Friday actieweekend
 
Hans van Wijk
82584891-A9C8-4205-A682-DE977CF377E0.jpeg

Maak van Zaterdag 19 november tot en met Woensdag 23 november alvast gebruik van 20% korting. Online kan dit door de volgende kortingscode: Friday20 in te voeren. En in de winkel kan je ook genieten van de korting door deze nieuwsbrief te laten zien.

 
Geen probleem van afwijkende maatvoering?
Dainese = Dainese, Revit = Revit; Shoei = Shoei enz.
Ze verkopen de courante merken, en daar een heel uitgebreid assortiment van, volgens mij.
Plus bij de meeste artikelen zit er een maattabel i.d.z.v. XL = 54 etc.
 
Motorhuis Bakker: sowieso vaak mooie deals te krijgen en nu nog eens 21% korting op alles*

1669274927681.png


Code: blackfriday
 
FC-Moto ▷ Motorkleding, helmen en accessoires :
we raken het doel!
Black Week
begint en er is 20% korting op alles!*
Ook hebben wij een verlengd retourrecht!
Voer nu de code in:

BLACKMOTO20

Veel shopplezier!
Uw FC-Moto team
1669324997068.png

jij hebt mij 78 euro bespaard , bedankt :Y
:}
Nee dit artikel is niet omhoog gegaan ik zit al weken te wachten op een kortings code (blijf nederlander he :P )
 
We weer los met Black Friday kortingen.

Bekijk hier onze kortingen:

www.caferacerwebshop.com/nl/black-friday

Wat is nou het mooiste van de gezamelijke hobby? Wij denken de creativiteit kunnen uiten, iets persoonlijk maken, individualiteit en tegelijkertijd verbroedering met mede bouwers/verbouwers, technisch vermogen obstakels te overwinnen... en voorral trots kunnen zijn op je creatie na afloop!

Wij zien nog steeds motorfietsen langskomen die uniek, persoonlijk en vernieuwend zijn. Dat is toch een hele prestatie na al die jaren bezig te zijn met deze hobby. Hulde voor iedereen!

Bij deze willen wij al onze klanten heel hartelijk bedanken. Jullie geven ons bestaansrecht en de mogelijkheid steeds weer nieuwe dingen te doen. Daar zijn wij jullie dankbaar voor. Hartelijke groeten, Team Caferacerwebshop.
 

Bijlagen

  • blackfriday22-10p-crw-4social.png
    blackfriday22-10p-crw-4social.png
    404,8 KB · Weergaven: 12
  • blackfriday22-all-crw-4social.png
    blackfriday22-all-crw-4social.png
    382,5 KB · Weergaven: 11
  • blackfriday22-mad-4social.png
    blackfriday22-mad-4social.png
    441,6 KB · Weergaven: 13
  • blackfriday22-tarozzi-4social.png
    blackfriday22-tarozzi-4social.png
    203,9 KB · Weergaven: 14
  • blackfriday22-wimoto-4social.png
    blackfriday22-wimoto-4social.png
    394,7 KB · Weergaven: 14
Wil zooooo graag deze jas hebben
Maar best aan de dure kant denk ik.
Wat is jullie ervaring met prijzen in de motor wereld kwa kleding.. gaat dit nog fors zakken of blijven de prijzen ongeveer hetzelfde en word deze jas beneden afgebeeld jaar in jaar uit geproduceerd of is het Op=Op?

alpinestars-halo-drystar-jacket.jpg

alpinestars-halo-drystar-jacket-1.jpg
 
Wil zooooo graag deze jas hebben
Maar best aan de dure kant denk ik.
Wat is jullie ervaring met prijzen in de motor wereld kwa kleding.. gaat dit nog fors zakken of blijven de prijzen ongeveer hetzelfde en word deze jas beneden afgebeeld jaar in jaar uit geproduceerd of is het Op=Op?

Bekijk bijlage 1825745
Bekijk bijlage 1825746
Mooie jas wel! Heb je een naam of webshop link ervan? En wat is de prijs?

Ik vind de fashion in de motor wereld best snel gaan eerlijk gezegd. Nieuwe collecties komen rap uit.
Ik zou altijd toeslaan in het na seizoen of tijdens Black Friday.
In februari begint het nieuwe seizoen en meestal zijn er dan weer nieuwe jassen.
Nieuwe printjes, nieuwe veiligheid technologie, blabla…

Je kan geluk hebben op de motorbeurs in Utrecht maar mijn ervaring daar is dat je daar alleen hele kleine maten (XS) of de grotere maten (4XL of YZL) aantreft.
 
Mooie jas wel! Heb je een naam of webshop link ervan? En wat is de prijs?

Ik vind de fashion in de motor wereld best snel gaan eerlijk gezegd. Nieuwe collecties komen rap uit.
Ik zou altijd toeslaan in het na seizoen of tijdens Black Friday.
In februari begint het nieuwe seizoen en meestal zijn er dan weer nieuwe jassen.
Nieuwe printjes, nieuwe veiligheid technologie, blabla…

Je kan geluk hebben op de motorbeurs in Utrecht maar mijn ervaring daar is dat je daar alleen hele kleine maten (XS) of de grotere maten (4XL of YZL) aantreft.
Kost tussen de 309-360€
Ik zal wel nu en binnen enkele dagen moeten toeslaan, ik heb nog geen Jas en Broek en aangezien ik 7 Dec moet afrijden (ervan uitgaand dat ik slaag) wil ik wel op me motor rijden en niet wachten tot het najaar of de volgende black friday :+
Rijden in me spijkerbroek en normale jas is echt voor schut staan denk ik...en niet veilig natuurlijk
 
Kost tussen de 309-360€
Ik zal wel nu en binnen enkele dagen moeten toeslaan, ik heb nog geen Jas en Broek en aangezien ik 7 Dec moet afrijden (ervan uitgaand dat ik slaag) wil ik wel op me motor rijden en niet wachten tot het najaar of de volgende black friday :+
Rijden in me spijkerbroek en normale jas is echt voor schut staan denk ik...en niet veilig natuurlijk


€ 335,- @ BikerOutfit.
Heb goede ervaringen met die webshop.

En ik zou inderdaad niet in gewone kleding gaan rijden.
 

€ 335,- @ BikerOutfit.
Heb goede ervaringen met die webshop.

En ik zou inderdaad niet in gewone kleding gaan rijden.
Klopt deze heb ik net gezien
Jas is te gebruiken in elke seizoen spreekt me heel erg aan, het feit dat je de mouwen eraf kan trekken, het gehele borststuk en rug ventilatie helemaal open kan maken voor de ventilatie is echt wel cool zonder dat je comprimeert op de veiligheid, je krijgt er als het goed is een regenjas bij die zit verborgen ergens in een vak en het vak achter de rug geschikt voor je handschoenen etc. Echt over alles nagedacht. En ik vindt hem gewoon echt stoer. Denk dat ik ervoor moet gaan anders krijg ik er misschien wel spijt van.:t
 
Die Black Friday zooi ,daar wordt ook een hoop het handje mee gelicht ... Een beetje zoeken levert al gauw op dat een hoop BF-Deals niks anders is dan een sigaar uit eigen doos. Vergeleken met prijzen uit het buitenland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan